سرمایه گذاری در منطقه 22

سرمایه گذاری در منطقه 22

سرمایه گذاری در منطقه 22


 

  • پروژه های مطمئن چیتگر

  • سرمایه گذاری در چیتگر

  • آینده منطقه 22 تهران

  • انبوه سازان منطقه 22 تهران

  • پروژه های پیش فروش

  • مجتمع های تجاری منطقه 22

  • گروه کارگزاری و سرمایه گذاری همت غرب

 

 


املاک مسکن صدف 22 : منطقه 22 که در شمال غرب تهران واقع شده است از شمال، جنوب، شرق و غرب به ترتیب به ارتفاعات البرز، تهرانسر و اتوبان تهران کرج، منطقه 5 شهرداری تهران و وردآورد شمالی محدود می گردد. این منطقه که از نظر وسعت، یکی از وسیع ترین مناطق تهران محسوب می شود، به عنوان محدوده ای برای خدمت رسانی به شهر تهران و پاسخگویی به کمبودهای رفاهی دیگر مناطق آن، در سال 1379 به مناطق شهری تهران افزود شد.

انتخاب منطقه 22 به عنوان قطب گردشگری شهر تهران سبب شده است تا سرمایه گذاری های فراوانی در زمینه ساخت واحدهای مسکونی، مراکز تفریحی و رفاهی در این منطقه صورت پذیرد، از این رو شناخت بهترین محله منطقه 22 تهران می تواند برای علاقه مندان به این حوزه حائز اهمیت باشد.
 

یکی از مهمترین مناطقی که امروزه، بورس سرمایه گذاری های سرمایه گذاران کوچک و بزرگ شده است، منطقه 22 شهرداری تهران می باشد که آینده نگران و کارشناسان بخش مسکن، موقعیت بسیار سودآور آن را در آینده ای نزدیک به خوبی از هم اکنون پیش بینی کرده و اقدام به خرید واحدهای مسکونی و سرمایه گذاری در منطقه 22 شده اند.

در این مقاله خواهید خواند:

سرمایه گذاری در منطقه 22

در حال حاضر، افراد زیادی حتی با فروش واحد های مسکونی خود در دیگر مناطق تهران، در منطقه 22 سرمایه گذاری کرده و اگر شده یک واحد کوچک در این منطقه خریداری می کنند چراکه به گفته کارشناسان بخش مسکن، منطقه 22، آینده درخشانی را در پیش رو خواهد داشت و نسبت رشد و سودآوری این منطقه نسبت به سایر مناطق تهران، از رشد چند برابری برخوردار خواهد شد. منطقه 22 ، بخاطر وسعت و حجم سرمایه گذاری های انجام شده، از مهمترین بخش های سرمایه گذاری در کشور می باشد که علاوه بر ارگانهای دولتی که سرمایه گذاری عظیمی در این بخش انجام داده اند، بخش خصوصی نیز، اقدام به ساخت مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری نموده است.

 

دریاچه چیتگر(خلیج فارس)

چشم نوازترین و مهمترین جاذبه منطقه 22، دریاچه چیتگر می باشد که به صورت مصنوعی ایجاد شده و چشم انداز زیبایی به مجتمع های عظیم تجاری و مسکونی این منطقه بخشیده است. احداث دریاچه مصنوعی در منطقه 22، برای دولت از اهمیت زیادی در ایجاد منطقه ای برای جذب سرمایه گذاری برخوردار بوده است دریاچه چیتگر در منطقه 22 تهران با اهدافی مانند افزایش توان اکولوژیکی در غرب تهران ، تلطیف هوای منطقه 22، توسعه فضای تفریحی و تفرجی منطقه 22 ، ایجاد محیطی زیبا و دلنشین، و ایجاد قطب تفریحی و گردشگری در تهران بزرگ و... راه اندازی شد، آب دریاچه چیتگر با کانالی حدود 6 کیلومتر از رودخانه کن با هماهنگی وزارت نیرو و سایر منابع آبی تامیین میشود، مجموعه تفریحی توریستی دریاچه چیتگر شامل 3 جزیره می باشد که در آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

با احداث دریاچه مصنوعی چیتگر در منطقه 22 و ایجاد مجتمع های عظیم مسکونی به دست دولت و بخش خصوصی در این منطقه، در آینده نزدیک، منطقه 22 حجم عظیمی از جمعیت پایتخت را به خود اختصاص خواهد داد. منطقه 22 آخرین امید شهر تهران برای ایجاد الگوی مناسب  و بهینه زندگی شهری است. طرح توسعه منطقه 22 با ابلاغ جامع تهران (مصوب 1370) به شهرداری تهران رسمیت کامل یافته و بر اساس سیاست گذاری شورای نظارت بر گسترش شهر تهران و کلیات طرح جامع (حفظ و ساماندهی) منطقه 22 باید تمامی کمبود های خدماتی در مقیاس های حوزه غرب تهران را در خود جای دهد.

دریاچه چیتگر(خلیج فارس)

آبشار تهران

آبشار مصنوعی تهران که شامل ۲۰۰ هکتار مساحت می‌باشد، در ارتفاعات شمالی منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد. این پروژه با هدف بالا بردن سرانه فضای سبز و همچنین جذب گردشگر در ارتفاعات شمال غربی پارک جنگلی لتمال کن احداث شده و شامل باغ راه‌هایی در دل کوهستان می‌باشد. این راه ها با استفاده از سنگ و چوب اجرا شده و طراحی شیب پیاده راه‌های آن به گونه‌ای است که حتی کودکان و سالمندان نیز تا بالاترین ارتفاع می‌توانند به کوه پیمایی بپردازند.
این آبشار با الهام از باغ‌های سنتی ایرانی به صورت طبقه طبقه ساخته شده است که هر طبقه شامل فضای سبز، آلاچیق و برکه‌ای متفاوت از طبقه دیگر می‌باشد. در ساخت این آبشار از مصالحی استفاده شده است که با طبیعت همخوانی دارند.

آبشار تهران

باغ ملی گیاهشناسی

باغ گیاه شناسی ملی ایران به وسعت 145 هکتار در دامنه جنوبی رشته کوه البرز در اراضی چیتگر، در شمال غربی تهران واقع شده است. عملیات طراحی و احداث این باغ از سال 1348 توسط کارشناسان ایرانی و با همکاری تعدادی از کارشناسان خارجی آغاز شد و نقشه جامع باغ طراحی گردید. این مجموعه در طرح جامع ایجاد رویشگاه های نمونه که نشان دهنده مناطق رویشی مختلف ایران و جهان باشند مورد توجه بوده است. هم چنین تعدادی کلکسیون موضوعی با اهداف آموزشی و پژوهشی و نمایشی برای باغ طراحی شده بطوری که از رویشگاههای طراحی شده 7 رویشکاه مربوط به ایران و 6 رویشگاه مربوط به جهان و 8 کلکسیون و باغ موضوعی است. نهالستان و گلخانه های تکثیر نیز مواد گیاهی مورد نیاز باغ را تامین می کنند.

محور تجاری اداری چهارباغ

یکی از بزرگترین مناطق تفریحی و تجاری در منطقه 22 تهران " محور تجاری اداری چهارباغ " می باشد. محور اداری تجاری چهارباغ از وسعت عظیمی برخوردار است و قابلیت های جذب سرمایه گذار برای رشد هرچه بیشتر این منطقه در آن پیش بینی شده است. محور تجاری اداری چهار باغ قطب روابط اقتصادی در تهران بزرگ خواهد بود . محوری که در نقشه زیر مشاهده می کنید بازار 9 کیلومتری پیش بینی شده پیوسته در محور شرق و شمال دریاچه چیتگر نه تنها با عملکرد مرکز منطقه و فرا منطقه، بلکه به دلیل همجواری با مسیر 120 متری کمربندی که در نهایت به آزاد راه جدیدالتاسیس تهران -شمال متصل میگردد قادر خواهد بود بعنوان یک حوزه تجارت بین المللی با تجمع مجموعه متنوعی از صنوف، بر پایه آخرین دست آورد های اصول تجارت جهانی میباشد. محور چهارباغ منطقه 22، چشم انداز آینده پایتخت را تغییر خواهد داد.

1

طبیعتا هر کدام از مراکز و مجتمع های فوق به تنهایی در هر منطقه ای باشند موجب برند شدن آن منطقه می شوند. چه برسد به اینکه تمام این پروژه ها در یک جا و یک منطقه جمع شده باشند و طبیعتا تاثیر بسیار زیادی در آینده آن منطقه و به تبع آن تاثیری بسزایی در اقتصاد آن منطقه داشته و می تواند نظر هر سرمایه گذاری را به خود جلب کند. امکانات و موقعیت منطقه 22 به گونه ای است که طی چندسال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و در تمام نقاط منطقه شاهد ساخت و ساز بوده و هستیم. به طوری که بخش های مختلفی از منطقه رشد کرده و در حال حاضر قابل سکونت می باشد. رشد منطقه 22 نسبت به مناطق اطراف آن(منطقه2، 5 و پونک )بسیار قابل توجه بوده و با توجه به پتانسیل منطقه 22، رشد سرمایه گذاری در آن قابل پیش بینی می باشد.

بهترین محله های منطقه 22

منطقه 22 تهران از جهات مختلف شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری سود آور را دارا بوده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این منطقه نوساز که دارای پتانسیل بسیاری برای رشد می باشد در برخی از نقاط دارای قدمتی 40 ساله بوده و تنوع ساختمانی فراوانی را برای آن رقم زده است. منطقه 22 دارای محله های متفاوتی از نظر شرایط زندگی و بهره مندی از امکانات رفاهی می باشد که همین امر موجب شده تا توجه افراد و سرمایه گذاران به برخی از محله ها به سبب برتری های آنها بیشتر باشد.

محدوده دور دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر به عنوان پرطرفدارترین جاذبه منطقه 22 موجب شده تا محدوده اطراف آن از شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری و زندگی برخوردار باشد. محدوده دور دریاچه که پروژه های تجاری و مسکونی بسیاری را در خود جای داده است یکی از بهترین محله های این منطقه بوده و دارای امکانات بسیاری می باشد که مهمترین آن همان دریاچه و فضاهای اطراف آن می باشد. در این بخش از منطقه که چشم انداز زیبایی را برای بسیاری از ساختمان ها و خانه های اطراف رقم زده است مراکز شاخصی را شاهد هستیم که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریاچه چیتگر 
  • پارک جنگلی چیتگر
  • مجتمع بزرگ ایران مال
  • مجتمع تجاری گلستان خیام
  • مجتمع تجاری اداری آرتمیس
  • مجموعه آفتاب مروارید
  • مجموعه پردیسان نور

محدوده غرب دریاچه چیتگر

این محدوده از منطقه همانطور که مشخص است در قسمت غربی دریاچه قرار گرفته و پروژه های در حال ساخت بسیاری را در خود جای داده است. این پروژه های مسکونی که اغلب به صورت پیشفروش ارائه شده اند از موقعیت مناسبی برخوردار بوده و دسترسی خوبی به راه های ارتباطی منطقه نیز دارند. از جمله پروژه های شاخص این بخش از منطقه می توان به پروژه بزرگ شهرک چیتگر که شامل پهنه های مختلفی می باشد اشاره کرد. عملیات اجرایی این پروژه  تا جایی پیش رفته است که بخشی از آن تکمیل و قسمتی از شهرک نیز در حال ساخت می باشد. علاوه بر این می توان به شهرک شهید خرازی و یا پروژه شهرک مدرن مرواریدشهر، به عنوان پروژه های بزرگ این محدوده از منطقه 22 اشاره کرد.

بلوار کوهک

بلوار کوهک به عنوان یکی از بهترین محله های منطقه 22 دارای شرایط مناسبی از نظر فرهنگ ساکنین می باشد که در کنار دیکر برتری های این محدوده موجب شده تا بلوار کوهک به یکی از پرطرفدارترین محله های منطقه بدل شود. بلوار کوهک که در نزدیکی پارک جنگی چیتگر و در غربی ترین بخش دریاچه قرار دارد پروژه های بسیار لوکسی را در خود جای داده و توجه بسیاری از افراد و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. از جمله پروژه های این محدوده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرک 1400 واحدی یاس2 یا زیتون
  • برج مجلل آترا
  • پروژه مسکونی فرزانگان
  • پروژه شمیم رحمت

شمال اتوبان خرازی

این بخش از منطقه که در قسمت شمالی اتوبان خرازی قرار دارد، در مجاورت بوستان جنگلی لتمال کن بوده و نسبت به دیگر بخش های منطقه در ارتفاع بالاتری قرار گرفته است. این بخش از منطقه که جدیدا بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته، دارای شرایطی متفاوت نسبت به دیگر قسمت های منطقه می باشد که از جمله می توان به آب و هوای بهتر محله به سبب جمعیت کمتر و کاهش تردد ها اشاره کرد که این کاهش تردد ها موجب شده تا آرامش و آسایش بیشتری را در این محدوده شاهد باشم. علاوه بر این ارتفاع بالای این محدوده در مقایسه با دیگر قسمت ها موجب شده تا برای ساختمان های مختلف این محدوده چشم انداز زیبای دریاچه چیتگر را شاهد باشیم. 

از جمله مراکز شاخص این محدوده که شامل مراکز رفاهی و تفریحی، درمانی وتجاری می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرداری منطقه 22 تهران
  • بنیاد علمی و بیمارستان تخصصی پروفسور سمیعی
  • مجموعه تفریحی هزار و یک شهر
  • بیمارستان تریتا
  • بوستان جنگلی لتمال کن
  • آبشار مصنوعی تهران

خرگوش دره شرق آزادگان

محدوده شرقی اتوبان آزادگان که به عنوان غربی ترین بخش منطقه 22 به شمار می رود به عنوان یکی از جوان ترین قسمت های منطقه، پروژه های در حال ساخت بسیاری را در خود جای داده که با تکمیل شدن آنها امید به رشد سرمایه افراد بسیار مضاعف بوده و لذا می تواند گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری باشد. این محدوده از منطقه 22 که در مجاورت بوستان جوانمردان و خرگوش دره قرار دارد، از دسترسی مناسبی نیز برخوردار است که می تواند در کنار آب و هوای خوب منطقه و آرامش آن، برای زندگی و در کنار آن برای سرمایه گذاری بسیار مناسب باشد.

ابرشهرک های منطقه 22

منطقه 22 همانطور که ذکر شد از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در میان پروژه های در حال اجرا در این منطقه می توان به شهرک های مسکونی بزرگی که در حال ساخت می باشند می توان اشاره کرد که از امکانات، طراحی و زیرساخت های بسیار خوبی برخوردار می باشندو مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند. این شهرک ها از موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار می باشند و لذا برای کسب اطلاعات کامل تر درباره پروژه ها و استعلام قیمت آنها با ما در ارتباط باشید.

شهرک چیتگر(امام رضا)

شهرک مدرن مسکونی تجاری امام رضا ( چیتگر ) دارای موقعیتی بسیار عالی در مجاورت اتوبانهای همت و حکیم و در غرب دریاچه مصنوعی چیتگر و جنوب شهربازی هزار و یک شهر در منطقه 22 تهران واقع شده و علاوه بر ساخت یکی از بزرگترین شهرکهای مسکونی تهران یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری تفریحی توریستی با نام تات مال نیز در این شهرک در حال ساخت می باشد. پهنه B شهرک مسکونی چیتگر ( امام رضا ) دارای طراحی و نمای بسیار ویژه و منحصر بفرد می باشد و بصورت سهام 63 و 33 متر فروخته می شود. پهنه A و پهنه B شهرک امام رضا ( چیتگر ) توسط شرکت عمران هادی ساخته و تحویل اعضا گردیده است که رزومه و پیشینه بسیار خوبی برای استعلام قیمت سهام 63 و 33 متری شهرک چیتگر می توانید با کارشناسان فروش امتیاز ما تماس حاصل نمایید.

برج های چهارگانه نزاجا

این برج ها توسط تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش در شهرک چیتگر (امام رضا) در حال اجرا می باشد و مشتمل بر 4 برج 40 طبقه می باشد که هر 4 برج در پهنه سی شهرک چیتگر امام رضا قرار دارند. 

پروژه شهرک شهید خرازی سپاه 

شهرک خرازی در غرب دریاچه چیتگر، جنوب بزرگراه همت و در مجاورت شهرک امام رضا قرار دارد. این شهرک که شامل 44 برج 24 تا 30 طبقه می باشد، توسط بنیاد تعاون سپاه و به کمک تعاونی های مختلف از جمله تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی، تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص)، تعاونی مسکن هوا فضا، تعاونی مسکن نیروی زمینی، تعاونی مسکن ستاد کل،  در منطقه 22 تهران در حال اجرا می باشد. بنیاد تعاون سپاه  که در حال اجرای آخرین پروژه خود در این منطقه می باشد، از رزومه ای قوی به شرح زیر برخوردار است:

پروژه شهرک خرازی از جمله پروژه های مطمئن و پرطرفدار منطقه می باشد و با توجه به پیشرفت پروژه و روند ادامه کار در این شهرک موعد تحویل آنها نزدیک بوده و به همین سبب امتیاز های این مجموعه نسبت به دیگر پروژه ها، از شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار می باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و استعلام امتیاز های این شهرک با کارشناسان مسکن صدف در ارتباط باشد تا بهترین تصمیم برای سرمایه گذاری در این منطقه را اتخاذ کنید.

شهرک شهید خرازی سپاه 

شهرک مرواریدشهر

طرح و نقشه شهرک مرواریدشهر که در ناحیه 3 منطقه 22 قرار گرفته توسط شهرداری این منطقه انجام شده و بر اساس اصول شهرسازی مدرن در حال ساخت می باشد. لذا به سبب رعایت اصول شهرسازی مدرن، ایجاد فضای سبز مناسب و آب و هوای بسیار عالی، برخلاف سایر نقاط منطقه 22 مجوز بلند مرتبه سازی را داشته و برای سرمایه گذاری بستری امن و مطمئن می باشد. تمامی برج های شهرک بجز تعداد محدودی که تحویل شده در سال های 1400 الی 1402 تحویل می شود لذا این شهرک هنوز برای سکونت قابل برنامه ریزی نمی باشد اما برای سرمایه گذاری طولانی مدت بسیار مناسب است. 

پروژه های این شهرک شامل موارد زیر است که از پتانسیل بالایی برای رشد برخوردار می باشد:

  • پروژه مروارید بهارستان مربوط به کارکنان مجلس شورای اسلامی
  • پروژه مروارید بقیه ا... مربوط به معاونت بهداری سپاه و پزشکان بیمارستان بقیه اله
  • پروژه سیمان تهران
  • پروژه مرواریدشهر مربوط به کارکنان سازمان برنامه و بودجه
  • پروژه آتش نشانی مرواریدشهر مربوط به کارکنان سازمان آتش نشانی
  • پروژه کارکنان بهشت زهرا
  • پروژه خانه سینما
  • پروژه ونوس مربوط به کارکنان شهرداری منطقه 22
  • پروژه خادمین شهرداری

شهرک مرواریدشهر

پروژه های تجاری-اداری در منطقه 22

پروژه های عظیم تجاری اداری،تفریحی در حال ساخت در منطقه 22 موارد زیادی را شامل می شود که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

شهربازی هزار و یک شهر

پروژه شهربازی هزار و یک شهر یکی از وسیع ترین پروژه های در حال احداث منطقه 22 میباشد. دارای بزرگترین پارک تفریحی غرب آسیا تا شرق اروپا به نام (شهر قصه)ر مساحت 38 هکتار که بر اساس مستر پلان شرکت forrec کانادا طراحی شده و در دست ساخت میباشد. بعد از شهر قصه دومین زیر پروژه ی عظیم  هزار و یک شهر از نظر اهمیت است  این مجتمع تجاری در زمینی به مساحت 35 هکتار در دست ساخت است و مجتمع شهرزاد تجربه ای جدید از خرید همراه با تفریح خواهد بود پارک آبی آبشاران در زمینی به مساحت2،2 هکتار احدث خواهد شد، این پارک در 2 فاز بهره برداری میشود،و توسط شرکت وایت واتر کانادا تا میین خواهد شد.

چند هتل بزرگ و مدرن برای ساخت در منطقه 22 و شهرک چیتگر پیش بینی شده اند که با ساخت و احداث این هتلها، اقامت توریست و مسافرین در این منطقه ممکن خواهد شد.

  • هتل 3 ستاره(سندباد) با 350 اتاق مکانی مناسب برای اقامتی لذت بخش برای خانواده ها میباشد.
  • هتل 4ستاره (سیراف) این هتل خانوادگی کنار هتل 3 ستاره و مابین شهرزاد و شهر قصه بنا شده است.
  • هتل 5 ستاره (اورنگ) در ارتفاع کوهپایه و در گوشه شمال غربی هزارو یک شهر(هتلی 5 ستاره طراحی شده است) این هتل با وسعت 50/000 متر مربع، 200 اتاق را شامل می شود.

در مورد سایر جاذبه ها می توان به خیابان سرگرمی محل برگذاری انواع کارناوال ها و جشن ها و مرکز مطالعات اسلامی و نگارستان هنر اشاره کرد به خصوص هنر معاصر ایران که در خاور میانه یک سر و گردن از کشور های اطراف بالاتر است.تصویر زیر مربوط به طراحی مجموعه هزارو یک شهر می باشد. 

22 

پروژه تجاری-اداری ایران مال

در منطقه 22، علاوه بر واحدهای تجاری و مسکونی، واحدهای اداری، اقامتی و تفریحی عظیمی درحال ساخت است یکی از این مجتمع ها،  پروژه تجاری-اداری ایران مال می باشد. این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 می باشد که با سرمایه گذاری بخش خصوص یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای کشور می باشد، ایران مال در زمینی به مساحت 27 هکتار و با قابلیت گسترده های تجاری _اداری_خدماتی ساخته خواهد شد که دارای چشم انداز مطلوب دریاچه و پارک جنگلی چیتگر و با دسترسی های مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در این باره، با دفتر مشاورین املاک تهران تماس بگیرید.

ایران مال

مجتمع تجاری رز مال 

پروژه رز مال با مساحتی بالغ بر35/000 متر مربع و 403 واحد تجاری رستوران و هایپر مارکت و 2800 پارکینگ بالغ بر 5 طبقه در شمال اتوبان همت در حال ساخت است. خاطر نشان می کنیم که سرمایه گذاری در منطقه 22، به عنوان یکی از بزرگترین ساخت و سازهای تجاری، اداری، اقامتی و تفریحی کشور، از آینده درخشانی برخوردار خواهد بود.

مجتمع تجاری رز مال 

مجموعه تجاری اداری ملت 2 

مجتمع تجاری ملت 2، نیز از جمله مجتمع های بزرگ تجاری می باشد که در منطقه 22 و در ضلع شمال شرقی دریاچه چیتگر در حال ساخت می باشد. با تکمیل نهایی این پروژه، فروشگاه های بزرگ و دفاتر تجاری بخش های مختلف تهران بزرگ، به این منطقه نقل مکان خواهند کرد.

 34589494578695376413 

مجتمع تجاری تهران مال

یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در منطقه 22، شرکت بزرگ تهران مال می باشد این شرکت نیز سرمایه گذاری بزرگی در منطقه 22 انجام داده است. مجتمع بی نظیر تجاری تهران مال با 13000 متر هایپراستار، 7000 متر شهربازی، سینماهای پیشرفته و 18 رستوران و فست فود و 3000 پارکینگ سر پوشیده یکی از بزرگترین برند های پایتخت خواهد بود.

مجتمع تهران مال

مجموعه تجاری اداری آرتمیس

طراحی مجتمع تجاری اداری آرتمیس به شکل کشتی بوده و در ضلع شمالی دریاچه چیتگر در حال ساخت و اجرا می باشد. به سبب این طراحی و جایگیری مجموعه در نزدیکی دریاچه چیتگر، نام اولین دریاسالار زن ایرانی بر این مجتمع نهاده شده است. این مجموعه تجاری و اداری بصورتی می باشد که 7 طبقه تعبیه شده در بدنه این کشتی کاربری تجاری داشته و 6 برج ساخته شده بر روی آن تماما دارای کاربری اداری می باشد.

04422114928145804471

پروژه لکسون-تعاونی توسعه ابنیه همت

این پروژه در ساحل شرقی دریاچه چیتگر روبروی بام لند قرار داشته و توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در حال ساخت می باشد. برج لکسون یک برج 30 طبقه می باشد که شامل 8 طبقه منفی، 1 طبقه همکف و 21 طبقه مثبت می باشد. در این برج از طبقه منفی 1 تا 3 تجاری، طبقات 4 و 5 و 6 خدمات هتلینگ و طبقات 7 تا 21 اداری می باشد.

13708359486466464398

یکی از مراکز مجاز و فعال پیش فروش واحد های مسکونی، اداری و تجاری منطقه 22 و منطقه چیتگر، مشاورین املاک تهران به مدیریت آقای حسین جعفری می باشد. مشاورین املاک تهران با نزدیک به یک دهه فعالیت در بخش سرمای گذاری ابنوه مسکن، و بهره گیری از کارشناسان خبره این بخش، می تواند به عنوان یک مرکز مورد اعتماد، در انجام سرمایه گذاری های سودآور درمنطقه 22 شمارا یاری نماید. واحد های زیادی در این منطقه و توسط مشاورین املاک تهران پیش فروش شده اند از این رو، کارشناسان املاک تهران آشنایی کاملی با منطقه داشته و می توانند در انتخاب بهترین مکان های این بخش برای سرمایه گذاری، به شما یاری دهند. برای مشاوره رایگان با کارشناسان املاک مسکن، می توانید به آدرس دفتر مشاورین املاک تهران مراجعه کرده و یا بصورت تلفنی، مشاوره دریافت نمایید.

از صفحات زیر نیز دیدن فرمایید:

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (33 رای)
آیا سرمایه گذاری در منطقه 22 سود آور است؟

به گفته کارشناسان بخش مسکن، منطقه 22، آینده درخشانی را در پیش رو خواهد داشت و نسبت رشد و سودآوری این منطقه نسبت به سایر مناطق تهران، از رشد چند برابری برخوردار خواهد شد. منطقه 22 ، بخاطر وسعت و حجم سرمایه گذاری های انجام شده، از مهمترین بخش های سرمایه گذاری در کشور می باشد که علاوه بر ارگانهای دولتی که سرمایه گذاری عظیمی در این بخش انجام داده اند، بخش خصوصی نیز، اقدام به ساخت مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری نموده است.

برای سرمایه گذاری در منطقه 22 چه اقداماتی انجام دهیم؟

با توجه به تغییرات بازار و شرایط پیشرفت پروژه های در جال ساخت نیاز به مشاوره برای انتخاب مناسب ضروری می باشد. لذا برای دریافت مشاوره رایگان در مورد پروژه های مناسب و معتبر منطقه 22 می توانید با شماره ٰ02144732650 تماس بگیرید.

بهترین محله های منطقه 22 برای سرمایه گذاری کدام اند؟

منطقه 22 دارای محله های متفاوتی از نظر شرایط زندگی و بهره مندی از امکانات رفاهی می باشد که از جمله می توان به محدوده دور دریاچه چیتگر، محدوده غرب دریاچه چیتگر، بلوار کوهک، شمال اتوبان خرازی و خرگوش دره شرق آزادگان اشاره کرد.

بهترین جاذبه های منطقه 22 کدام اند؟

منطقه 22 قطب گردشگری پایتخت بوده و از جمله جاذبه های آن می توان به دریاچه چیتگر(خلیج فارس)، آبشار تهران، باغ ملی گیاهشناسی، محور تجاری اداری چهارباغ و پروژه بزرگ ایران مال اشاره کرد.