خرگوش دره شرق آزادگان

دسته بندی: منطقه 22

با توجه به وسعت منطقه 22 شهرداری تهران و تعدد محله ها و برج های این منطقه، برای سهولت دسترسی به فایل های امتیاز و پیشفروش، فایل های خرید و فروش و یا فایل های مربوط به رهن و اجاره در محلات مختلف، این منطقه را به چند زیر شاخه شمال اتوبان خرازی، محدوده دور دریاچه چیتگر، خرگوش دره شرق آزادگان تقسیم کرده و اطلاعات کامل پروژه ها و برج های مربوط به هر بخش بطور مستمر در این صفحات بصورت بروز و قابل استعلام قرار داده خواهد شد.

محدوده خرگوش دره و شرق اتوبان آزادگان

در این مقاله خواهید خواند:

بزرگراه آزادگان

بزرگراه آزادگان در شمال غرب پایتخت از آزادراه تهران-کرج آغاز و در جنوب شرق به سه راه افسریه–بسیج مستضعفین ختم می شود و در طی این مسیر با بزرگراه‌های شهید لشکری، بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)، آزاد راه تهران – ساوه، بزرگراه آیت ا.. سعیدی (جاده ساوه)، آزاد راه خلیج فارس(تهران–قم) در میدان جهاد، بزرگراه بهشت زهرا، بزرگراه رجایی، بزرگراه دولت ‌آباد ارتباط دارد. علاوه بر این از طریق بزرگراه همت که به عنوان شاهراه تهران شناخته می شود، می توان به بزرگراه رجایی که راه ارتباطی پایتخت با شهر ری می باشد، رسید.

محدوده خرگوش دره و شرق بزرگراه آزادگان

با توجه به قرارگیری بزرگراه آزادگان در شرق منطقه 22، این محدوده شامل حدفاصل بزرگراه همت و  خرگوش دره می شود که در قسمت جنوب شرقی این بخش شاهد مجموعه ورزشی آزادی هستیم که یکی از مراکز شاخص منطقه 22 به حساب می آید. بلوار المپیک نیز از شمال به جنوب این محدوده کشیده شده و در انتها به میدان المپیک در شرق این محدوده منتهی می شود. اگر میدان المپیک را در مسیر بلوار صدرا، که از غرب به شرق این محدوده کشیده شده ادامه دهیم، در انتها به بوستان جوانمردان می رسیم که از فضای سبز نسبتا وسیعی برخوردار می باشد.

میدان المپیک

بوستان جوانمردان

مراکز شاخص محدوده خرگوش دره و شرق بزرگراه آزادگان

از جمله مراکز شاخص این محدوده از منطقه 22 که شامل مراکز رفاهی و تفریحی، درمانی و تجاری می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجموعه ورزشی آزادی(استادیوم ورزشی آزادی، دریاچه آزادی، هتل المپیک، آکادمی فوتبال)
  • بوستان جوانمردان
  • مرکز خرید گلستان
  • پارک شهرک صدرا
  • بیمارستان اعصاب و روان ایرانیان
  • کلانتری شهرک گلستان
  • فرهنگسرای تهران
  • پژوهشگاه صنعت نفت
  • مجتمع ورزشی غدیر

مجموعه ورزشی آزادی

پروژه های مسکونی محدوده خرگوش دره و شرق بزرگراه آزادگان

از جمله پروژه های مسکونی اجرا شده در این محدوده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شهرک صدرا

شهرک مسکونی صدرا نیز در نزدیکی میدان المپیک و در شرق میدان واقع شده است و دسترسی آسانی به ورزشگاه آزادی دارد. این شهرک که در مجاورت بزرگراه آزادگان شرق قرار گرفته، دارای 3 پهنه مجزا و 57 بلوک مسکونی می باشد.

شهرک صدرا

برج های خاتم

این برج ها که در مجاورت بوستان جوانمردان و در ضلع شرقی میدان المپیک واقع شده به برج های بوستان زندگی معروف اند. برج های خاتم که شامل یک برج 21 طبقه با دو بال غربی و شرقی می باشد، جزو لوکس ترین برج های منطقه 22 بحساب آمده و دارای معماری بسیار جذاب و همچنین امکانات ایده آلی می باشند.

برج های خاتم

برج بهار

برج بهار در ضلع غربی مجموعه ورزشی استادیوم آزادی و در محدوده خرگوش دره واقع شده است. این برج به صورت شریکی ساخته شده بطوری که 40 درصد آن متعلق به تعاونی مسکن آب و فاضلاب و 60 درصد آن شخصی ساز می باشد. برج بهار شامل 12 طبقه می باشد که در هر طبقه 4 واحد مسکونی با متراژ  125 تا 146 متر، به صورت 3 خواب تعریف شده است.

برج بهار

برج های سپهر پردیس المپیک

مجموعه برج های دوقلوی سپهر پردیس المپیک در محدوده میدان المپیک و در مجاورت بوستان جوانمردان قرار گرفته و دو برج 27 طبقه(22 طبقه مسکونی) را شامل می شود که در هر طبقه از آن ها 9 واحد(2 تا 3 خواب) تعریف شده است.

برج های سپهر پردیس المپیک

برج نرگس

برج نرگس همان پروژه عقاب2 می باشد که در شرق بزرگراه آزادگان قرار گرفته است. این برج در مجاورت برج عقاب و جنوب برج های آفتاب(کارکنان مجلس شورای اسلامی) واقع شده و شامل  20 طبقه می باشد که متراژ واحدهای آن 163 تا 185 متر بوده و تمامی واحدها 3 خوابه می باشند.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (6 رای)
برای این موضوع 1 نوشته موجود است!
60 متر 2 خواب / فول امکانات / ویو ابدی 15

60 متر 2 خواب / فول امکانات / ویو ابدی

60 مترمربع 2 خواب 2 سرویس
3,990,000,000تومان
142 5 ماه و 2 هفته قبل S83728