پیش فروش امتیاز پهنه C شهرک چیتگر (نارنجستان)

شهرک امام رضا

شهرک امام رضا
1 از 1
شهرک امام رضا
ویژگی های ملک
قیمت: 3,000,000 تومان
105 مترمربع 1 پارکینگ 2 خواب 2 سرویس وضعیت سند: تعاونی
توضیحات ملک

فهرست:

 

 

پهنه c شهرک چیتگر

پهنه c (نارجستان) یکی از پهنه های شهرک چیتگر(امام رضا) می باشد که توسط تعاونی های مختلف در حال ساخت و اجرا است. این پهنه از شهرک چیتگر یکی از بهترین بخش های مجموعه بوده و دارای شرایط ویژه ای برای سرمایه گذاری می باشد. شهرک چیتگر و پهنه های آن یکی از بهترین و معتبرترین پروژه های منطقه 22 بوده و به لحاظ کیفیت ساخت، موقعیت مکانی و امکانات رفاهی نیز بسیار ایده آل می باشد. 

موقعیت مکانی پهنه c دریاچه چیتگر

پهنه C در ضلع جنوبی شهرک چیتگر و در بلوار پژوهش قرار داشته و دارای شرایط بسیار خوبی از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به راه های ارتباطی می باشد و به طور دقیق دارای موقعیت مکانی زیر می باشد:

  • شمال پهنه C: اتوبان همت و شهربازی هزار و یک شهر
  • جنوب پهنه C: باغ ملی گیاهشناسی و اتوبان حکیم
  • شرق پهنه C: دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس و مجتمع تجاری اداری ارتمیس
  • غرب پهنه C: شرق پروژه تعاونی مسکن بتاجا و بیمارستان تات

مشخصات پهنه C چیتگر

در پهنه سی شهرک چیتگر یا همان نارنجستان، 8 برج در حال اجرا می باشد که با نام نارج شناخته می شوند. این 8 برج مربوط به تعاونی های زیر می باشد:

  • پدافند هوایی ارتش: نارنج 1 و 2  
  • نیروی دریایی ارتش: نارنج 3 (پروژه مرجان)
  • نیروی هوایی ارتش: نارنج 4 (برج H2 ) 
  • نیروی زمینی ارتش: نارنج 5 ، 6 و 7
  • شرکت نپاسازه: نارنج 8

برج های پدافند هوایی ارتش (نارنج 1 و 2)

این برج ها که توسط تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش در حال اجرا است به برج های H و C پدافند معروف بوده و و همان طور که در تصویر مشخص شده است، در حاشیه بلوار پژوهش قرار دارند. برج های مذکور دارای 30 و 40 طبقه می باشند که برج C پدافند 30 طبقه بوده و متعلق به تعاونی می باشد و برج H که دارای 40 طبقه است متعلق به شرکت سازنده (شرکت تعاونی آرین سازه) خواهد بود. این برج ها در مجموع دارای ۱۰۰۰ واحد می باشند که که به هر یک از اعضا، به طور متوسط 55 متر سهام مسکونی و 1 متر تجاری تعلق می گیرد.

اطلاعات کامل برج در لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

امتیاز پروژه پدافند هوایی پهنه C شهرک امام رضا ( چیتگر )

برج نیروی دریایی ارتش(برج مرجان)

برج 42 طبقه مرجان توسط تعاونی نیروی دریایی ارتش در حال اجرا بوده و به عنوان بلندترین برج منطقه 22 شناخته می شود. این برج که از امکانات ویژه و کاملی برخوردار است دارای واحدهایی با متراژ های 80، 105، 120، 130 و 150 مترمربع می باشد. برج مرجان به لحاظ ساخت، زیبایی و تجهیزات، یکی از خاص ترین برج های منطقه و پایتخت می باشد.

اطلاعات کامل برج در لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

پیش فروش امتیاز برج مرجان نیروی دریایی پهنه c شهرک امام رضا (چیتگر)

برج H2 نیروی هوایی ارتش (برج نارنج 4 )

برج نارج 4 که توسط تعاونی نیروی هوایی ارتش مدیریت می شود در قسمت جنوبی پهنه سی شهرک چیتگر در حال اجرا می باشد. این برج 29 طبقه، دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و از نظر دسترسی به راه های ارتباطی و همچنین چشم انداز واحدها از شرایط بسیار خوبی برخوردار می باشد. واحد های این برج از 75 تا 157 مترمربع متفاوت بوده و توسط اعضا تعاونی انتخاب طبقه و جهت واحد ها صورت گرفته است.

اطلاعات کامل برج در لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

پیش فروش امتیاز نیروی هوایی H2 در پهنه C شهرک امام رضا (چیتگر)

برج های 4گانه نزاجا - برج های نارنج 5، 6، 7 و نارنج 8

برج های 4گانه نزاجا دارای 40 طبقه بوده و متراژ های 93، 110، 121، 135، 167 و 245 را شامل می شود. برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش در مراحل مختلف از ساخت قرار داشته و هر کدام شرایط متفاوتی دارند که به شرح زیر است.

  • برج اول: مرحله نما و نازک کاری

  • برج دوم : مرحله نما و نازک کاری

  • برج سوم : 7 طبقه اسکلت 

  • برج چهارم : صفر طبقه اسکلت

اطلاعات کامل برج های نزاجا در لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

پیش فروش پروژه نیروی زمینی ارتش شهرک چیتگر

پروژه برج نارنج 8 (چهارمین برج نیروی زمینی ارتش)

خرید و فروش پهنه سی چیتگر

هنگام خرید و فروش امتیاز پهنه سی شهرک چیتگر توجه داشته باشید که رتبه بندی اعضا بر اساس خوش حسابی آن ها بوده و لذا ابتدا اعضایی که اقساط خود را به موقع پرداخت کرده اند و یا تاریخ واریزی آن ها قدیمی تر می باشد، انتخاب واحد را انجام داده سپس دیگر اعضا. به عبارتی واحدهای بهتر به اعضا خوش حساب تعاونی تعلق خواهد گرفت.

برج های پهنه سی قیمت های متفاوتی داشته و در صورت انتخاب واحد برج توسط اعضا، دیگر بر اساس امتیاز خرید و فروش نشده و نحوه فروش آن ها به صورت متری خواهد بود.

قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش

خرید و فروش پهنه سی چیتگر بر اساس قیمت روز انجام شده و در هر مرحله از فرایند ساخت متفاوت می باشد. لذا برای پیش فروش امتیاز پهنه سی چیتگر می بایست استعلام روز گرفته شود و سپس اقدامات لازم صورت گیرد. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد پروژهای شهرگ چیتگر می توانید با کارشناسان مسکن صدف تماس گرفته و از پیشرفت کار و قیمت روز واحدها مطلع شوید.

 تلفن پیش فروش مسکن صدف : 02148000940

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (18 رای)