شهرک امام رضا ارتش (شهرک چیتگر) راهنمای پهنه‌ها + ویدئو

شهرک امام رضا

شهرک چیتگر

شهرک چیتگر بتاجا

شهرک چیتگر پامچال

شهرک امام رضا

پهنه سی

پهنه سی نیروی زمینی

پهنه سی شهرک چیتگر

پهنه بی شهرک چیتگر

پهنه بی شهرک امام رضا

پهنه a شهرک امام رضا

امام رضا بتاجا

شهرک امام رضا شهرک چیتگر شهرک چیتگر بتاجا شهرک چیتگر پامچال شهرک امام رضا پهنه سی پهنه سی نیروی زمینی پهنه سی شهرک چیتگر پهنه بی شهرک چیتگر پهنه بی شهرک امام رضا پهنه a شهرک امام رضا امام رضا بتاجا
1 از 12
شهرک امام رضا شهرک چیتگر شهرک چیتگر بتاجا شهرک چیتگر پامچال شهرک امام رضا پهنه سی پهنه سی نیروی زمینی پهنه سی شهرک چیتگر پهنه بی شهرک چیتگر پهنه بی شهرک امام رضا پهنه a شهرک امام رضا امام رضا بتاجا
ویژگی های ملک
قیمت: 2,800,000 تومان
105 مترمربع 1 پارکینگ 2 خواب 2 سرویس وضعیت سند: تعاونی
توضیحات ملک

در این مقاله خواهید خواند:

پیشرفت منطقه ۲۲ تهران و شهرک امام رضا

با وجود پروژه های تجاری – مسکونی فراوانی که در منطقه 22 قرار دارند و شهرک های بزرگی نیز که در این منطقه ساخته شده اند، این محله دارای اهمیت بالایی شده است. مطمئنا در آینده ای نزدیک، قیمتهای زمین منطقه ۲۲ بیشتر خواهد شد و منطقه پیشرفت بسیاری خواهد کرد. یک نمونه از این شهرک های پرمتقاضی شهرک چیتگر است. در این مقاله اطلاعاتی در مورد شهرک چیتگر ارتش (شهرک امام رضا ارتش)، ۴ پهنه اصلی آن و موقعیت و دسترسی آن پهنه ها بیان شده است. همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه اطلاع از قیمت آپارتمان در این شهرک نیز آورده شده است. این آپارتمانها جزو ارزشمندترین املاک چیتگر و منطقه 22 تهران می باشد.

 

برای مشاهده و مطالعه در خصوص قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتشبر روی لینک کلیک کنید

 

معرفی شهرک امام رضا چیتگر

شهرک امام رضا چیتگر در قسمت غربی دریاچه چیتگر در حال اجرا می باشد. شهرک امام رضا چیتگر با طراحی های مدرن توسط بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت می باشد. این شهرک با رعایت تمام استاندارد های برج سازی و اصول مقاومت در برابر زلزله ساخته می شود. شهرک امام رضا دریاچه چیتگر دارای ۲۰.۰۰۰ واحد مسکونی است. از امکانات این واحدها میتوان دیوارهای کناف کاری شده نسوز، عایق حرارتی و صوتی و نصب پنجره های دو جداره را نام برد. 

مطلب پیشنهادی :  معرفی کلی شهرک چیتگر در منطقه 22

در نقشه شهرک امام رضا چیتگر چهار پهنه  a,b,c,e دیده می شوند. خصوصیات این پهنه ها هر کدام به صورت جداگانه بیان خواهد شد. شرکت بنیان توسعه و عمران هادی زیر نظر بنیاد تعاون کل ارتش، مسئولیت ساختن همه پهنه های شهرک امام رضا چیتگر را بر عهده دارد. سازه این شهرک از اسکلت فلزی می باشد. قیمت آپارتمان در شهرک امام رضا چیتگر بسیار متفاوت می باشد، ولی بسیار پر سود است و آینده ای درخشان خواهد داشت.

 

صفحات زیر را هم ببینید :

 

شهرک امام رضا (شهرک چیتگر)

دسترسی شهرک امام رضا دریاچه چیتگر

پروژه امام رضا چیتگر از بزرگترین شهرک های مسکونی منطقه ۲۲ می باشد. این شهرک از شمال با بزرگراه خرازی، از قسمت غربی با بلوار پژوهش و از شرق با بلوار ایران خودرو و مجتمع ایران مال مجاورت دارد. همچنین این شهرک از جنوب هم با بزرگراه حکیم و باغ گیاه شناسی همسایه است. محور تجاری چهار باغ از وسط شهرک امام رضا چیتگر می گذرد.

شهرک امام رضا در ضلع شمالی به اتوبان شهید همت ( شهید خرازی ) منتهی می شود. در ضلع جنوبی ، شهرک امام رضا به اتوبان حکیم (شهید همدانی) منتهی می شود.
در ضلع غربی نیز به بلوار پژوهش که در نهایت به آزاد راه تهران ، کرج منتهی می شود.

  • دسترسی به ایستگاه های مترو ( ایستگاه مترو ایران خودرو ، وردآورد و ایستگاه چیتگر )
  •  دسترسی به پایانه های حمل و نقل درون شهری ( حمل و نقل عمومی )

شهرک امام رضا چیتگر دارای پهنه های A-B-C-D می باشد که به شرح ذیل است:

ساخت کل پهنه های شهرک امام رضا (چیتگر) توسط شرکت بنیان توسعه و عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون کل اجا (ارتش جمهوری اسلامی ایران ) انجام میگردد.

شهرک چیتگر

شهرک امام رضا

پروژه های جدید بتاجا

در خصوص پروژه های جدید بتاجا و مشاهده بیلان عملکرد پهنه B شرقی چیتگر آذر ماه 1401 و همچنین بیلان عملکرد پهنه D چیتگر آذر ماه 1401 میتوانید به وب سایت بنیاد تعاون ارتش جمهموری اسلامی ایران به نشانی اینترنتی https://www.betaja.ir مراجعه نمایید. در ضمن سوالات و یا ابهامات خودتان را در خصوص این موضوع می توانید با کارشناسان خبره و حرفه ای ما به شماره 02148000940 در میان بگذارید.

شهرک امام رضا چیتگر پهنه a (بوستان)

پهنه a شهرک چیتگر( بخش بوستان ) در جنوب شرقی شهرک امام رضا در مجاورت اتوبان حکیم واقع شده است. در شهرک امام رضا چیتگر پهنه a دو برج پامچال و ارکیده در قالب ۲۱ برج ساخته شده است. از این ۲۱ برج فقط برج های پامچال ۷ و ۸ که متعلق به خلبانان نیرو هوایی هستند و برج های پامچال ۹ و ۱۰ که به سازمان قضایی تعلق دارند، در اختیار بتاجا ارتش نیستند. برج B6 خلبانان ازدیگر برج های این پهنه است. برج ارکیده ، دارای ویو عالی به باغ ملی گیاه شناسی و دریاچه چیتگر است و همچنین فضای سبز اختصاصی نیز دارد. 
سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، دوربین مدار بسته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و لابی من 24 ساعته لیستی از امکانات برج های پامچال و ارکیده هستند. این دو برج جزو محبوبترین برج های منطقه ۲۲ می باشند. واحد‌های پهنه a با متراژ ۶۲ تا ۱۵۰ متر ساخته شده اند. بعضی از بلوک های این پهنه تحویل داده شده اند و این نشانه حسن انجام کار مجری پروژه می باشد. برج هایشهرک امام رضا چیتگر پهنه a دارای ویو ابدی هستند.

شهرک امام رضا چیتگر پهنه b (سروستان)

پهنه b چیتگر در جنوب بزرگراه شهید همت و قسمت شرقی بلوار پژوهش قرار دارد. این پهنه دارای برج های B2 – B3 , G1 – G2 – G3 – G4، N1 – N2 – N3 – N4 – N5 – N6 ، D1 – D2 – D3   می باشد همچنین برج B1  که به الماس حفاظت معروف است هم در این پهنه قرار دارد. سازه این برج ها اسکلت فلزی می باشد و تحمل زلزله تا ۱۱ ریشتر هم دارد. برج های پهنه بی در شهرک امام رضا چیتگر از مرتفع ترین سازه های منطقه ۲۲ می باشند.  برج های جی 1 تا جی 4 در حال حاضر (مرداد 1401) تحویل شده اند.

معماری خاص این پروژه باعث زیبایی دو چندان آن شده است. شکل هر برج از بال پروانه، الهام گرفته است و جالب اینجاست که همه برج ها در کنار هم یک پروانه را تشکیل می‌ دهند. این پروژه به بزرگراه همت و شهید حکیم دسترسی دارد. پیشرفت این پروژه بسیار عالی بوده است. برج G1 به مالکین تحویل داده شده است. 

مطالعه کنید: قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش

 

پهنه بی شهرک چیتگر

شهرک امام رضا چیتگر پهنه c (نارنجستان)

پهنه سی شهرک امام رضا دریاچه چیتگر دارای چندین برج متعلق به تعاونی های مختلف می باشد. پروژه های این پهنه دارای امکاناتی مثل: هلی پد، چندین لاین آسانسور، سالن ورزشی و اجتماعات، خشکشویی، جارو برقی مرکزی، آنتن مرکزی  و... می باشند.

1–  برج های تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش

این برج های ۴ گانه تحت نظر تعاونی اداره مهندسی نزاجا در حال ساخت می باشند.

اولین برج در مرحله نما است، برج 2 شروع نازک کاری و برج 3 و 4 در مرحله اسکلت می باشد. سازنده برج 4 شرکت نپا سازه می باشد که یک شرکت خصوصی است. این برج، دومین برج مرتفع مسکونی در ایران است. متراژ واحد‌های پروژه نیروی زمینی ارتش از واحد‌های ۹۳ متری شروع می شوند که یک اتاق خواب دارند تا واحدهایی با متراژ ۱۳۵ متر با ۳ اتاق خواب. 

2– تعاونی مسکن پدافند هوایی خاتم النبیا (ص) ارتش

برج های پدافند هوایی شهرک امام رضا چیتگر، زیر نظر ارتش انجام شده و حتی صاحبان امتیاز هم تا زمان اتمام حق بازدید از پروژه را ندارند. پروژه از دو برج H  و  C تشکیل شده که در حال ساخت می باشند. ساخت این پروژه با همکاری با شرکت آرین سازه انجام شد. حداقل متراژ در این واحدها ۶۰ و حداکثر ۱۸۰ متر است.

این پروژه بهترین دسترسی را به اتوبان تهران- کرج دارد. این پروژه به باغ ملی گیاه شناسی و پارک جنگلی چیتگر همچنین دریاچه چیتگر دسترسی دارد.

3– تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (برج مرجان)

پروژه برج مرجان از پروژه های شهرک امام رضا چیتگر با ۴۲ طبقه دارای سازه ای منحصر به فرد است و از شیک ترین و مجلل ترین برج های منطقه ۲۲ می باشد. این برج با بالاترین مقاومت در برابر زلزله ساخته می شود. واحد هایی با متراژ ۸۰ متر تا ۱۵۰ متر در پروژه برج مرجان یافت می شوند.

پروژه مرجان

4–  تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش (برج های خلبانان)

پروژه h2 متعلق به نیروی هوایی می باشد و جزو پروژه شهرک امام رضا است.  دارای واحدهایی با متراژ حداقل ۹۰ و حداکثر ۱۵۷ متر می باشد. این پروژه برای راحتی ساکنین فضای تجاری هم دارد.

پهنه d شهرک امام رضا چیتگر

این شهرک مسکونی با هدف توانمند سازی کارکنان ارتش در حال اجرا میباشد و در حال حاضر فرایند های مربوط به ساخت پهنه d در حال انجام است. پهنه بی که با عنوان طرح توانمند سازی پرسنل ارتش در حال اجرا می باشد فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در منطقه 22 و بزرگترین شهرک مسکونی آن است. 
سهام این پروژه مربوط به پرسنل ارتش با سنوات بالای 17 سال بوده و با توجه به واریزی اعضا دارای شرایط متفاوتی برای خرید و فروش می باشد.

 موقعیت مکانی پهنه d شهرک امام رضا چیتگر

پهنه d شهرک امام رضا چیتگر خیابان پژوهش در حد فاصل حکیم و باغ گیاه شناسی قرار گرفته است. این پهنه از شهرک امام رضا چیتگر نزدیک ترین پهنه به دریاچه چیتگر است و لذا دارای شرایط مناسب تری نسبت به دیگر پهنه ها می باشد. طوری که به نظر می رسد این پهنه از شهرک امام رضا چیتگر با رشد بهتری همراه باشد.

پهنه e شهرک امام رضا چیتگر

پهنه E شهرک چیتگر که با هدف توانمند سازی کارکنان ارتش در حال اجرا است، به صورت سهام 20 و 50 متری قابل خریداری می باشد. این طرح و شرایط آن مربوط به کارکنان ارتش با سنوات بالای 15 بوده و لذا از این افراد می توان امتیاز را خریداری کرد. این پهنه در حال حاضر به شکل مجزا وجود ندارد و در پهنه d شهرک امام رضا ادغام شده است.

شرایط پیش فروش شهرک امام رضا چیتگر

 پیش فروش تعاونی مسکن ارتش بستگی به خیلی عوامل دارد. قیمت امتیاز در پروژه مرجان شهرک امام رضا چیتگر پهنه c متغیر است. قیمت امتیاز ها با پیشرفت پروژه و روز به روز تغییر میکند و برای اطلاع از قیمت امتیاز با مشاورین مسکن صدف تماس بگیرید. امتیاز این پروژه را هم باید از بازار آزاد خریداری کنید تا به عنوان عضو جدید پذیرفته شوید. خرید امتیاز پروژه h هم مثل  بقیه پروژه های پهنه c شهرک امام رضا، به صورت آزاد می باشد. واریزی در این پروژه بستگی به متراژ واحدها دارد.  پروژه های پهنه e  به صورت سهامی هستند. برای پیش فروش شهرک امام رضا چیتگر قیمت سهام آن از خریدار گرفته می شود.

چگونگی خرید واحد شهرک امام رضا

خرید واحد شهرک امام رضا در پهنه a به صورت آزاد انجام می شوند. یعنی واحدها به صورت سهام به اسم بتاجا نمی باشند. واحدها با نرخ مصوب که شرکت بتاجا اعلام کرده به متقاضیان فروخته شده است. این واحدهای آزاد فروش به صورت کامل شده حتی با نصب شیرآلات به مردم تحویل داده می شوند. در برج‌ های سهامی اکثراً واحد را خام به سهامداران تحویل میدهند و بقیه هزینه ها بر عهده مالک می باشد.
خرید و فروش واحد‌های شهرک امام رضا در پهنه b  به شکل نقدی است و باید تسویه شوند. قیمت ها با توجه به بلوک و طبقه و واحد متغیر می باشند. در واحد های پهنه  b (سروستان) انتخاب واحد صورت گرفته و به صورت متری خرید و فروش می شوند. خرید آپارتمان در شهرک امام رضا چیتگر در برج های پهنه c همه به صورت آزاد انجام می شوند. خرید و فروش پروژه های پهنه d به صورت سهامی می باشد و بر اساس امتیازات خاصی به اعضا اعطا می شوند. قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش را می توانید از مشاورین مسکن صدف جویا شوید.

پروژه های جدید بتاجا

برج پامچال 1
این برج دارای 19 طبقه و 190 واحد مسکونی می باشد. متراژ واحدها از 69 تا 161 متر مربع می باشد.
امکانات این برج عبارتند از:
لابی و لابی 24 ساعته، سالن بدنسازی، سالن اجتماعات، آسانسور، برق اضطراری، بالگرد، آنتن مرکزی و ماهواره، سیستم گرمایشی و سرمایشی، انباری و پارکینگ و ...
برج پامچال ۲
این برج شامل 16 طبقه و 128 واحد مسکونی با مساحت 92 تا 218 متر مربع است.
امکانات این برج عبارتند از:
لابی و لابی 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، آسانسور، برق اضطراری، بالگرد، آنتن مرکزی و ماهواره، سیستم گرمایشی و سرمایشی، انباری و پارکینگ و غیره.
برج پامچال 3
این برج از 19 طبقه و 171 آپارتمان تشکیل شده است. متراژ واحدها از 80 تا 168 متر مربع می باشد.
خدمات این برج عبارتند از:
اتاق و سالن 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، آسانسور، برق اضطراری، هلی پد، آنتن مرکزی و ماهواره، سیستم گرمایش و سرمایش، نگهبانی و پارکینگ و غیره.
برج پامچال 4
این برج دارای 16 طبقه و 64 واحد مسکونی می باشد. متراژ واحدها از 113 تا 151 متر مربع متغیر است.
از ویژگی های این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:
لابی و لابی 24 ساعته، زمین های ورزشی، سالن اجتماعات، آسانسور، برق اضطراری، بالگرد آنتن های مرکزی و ماهواره ای سیستم گرمایش و سرمایش انباری و پارکینگ و غیره
برج پامچال 5
این برج دارای 19 طبقه و 190 واحد مسکونی است و متراژ واحدها از 75 تا 115 متر مربع است.
امکانات این برج عبارتند از:
لابی و لابی 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، آسانسور، برق اضطراری، هلی پد، آنتن مرکزی و ماهواره، سیستم گرمایشی و سرمایشی، انباری و پارکینگ و ....
برج پامچال ۶
این برج از 19 طبقه و 190 واحد مسکونی به مساحت 75 تا 115 متر مربع تشکیل شده است.
امکانات رفاهی این برج عبارتند از:
لابی و لابی 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، آسانسور، برق اضطراری، هلی پد، آنتن مرکزی و ماهواره، سیستم گرمایش و سرمایش، انبار و پارکینگ و ...
برج ارکیده 1
این برج در 19 طبقه و 190 واحد مسکونی با متراژ 69 تا 117 متر مربع تشکیل شده است.
خدمات این برج عبارتند از:
لابی و لابی 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، آسانسور، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، آنتن مرکزی و ماهواره، هلی پد و ...
برج ارکیده ۲
این برج دارای 18 طبقه و 216 واحد مسکونی می باشد. متراژ واحدها از 69 تا 110 متر مربع است.
تجهیزات این برج شامل:
لابی و لابی 24 ساعته، سالن کنفرانس، مرکز ورزشی، هلیکوپتر، برق اضطراری، آسانسور، آنتن مرکزی و ماهواره، سیستم اطفای حریق و ...
برج ارکیده 3
این برج دارای 15 طبقه و 75 واحد مسکونی است. متراژ واحدها از 93 تا 123 متر مربع است. امکانات رفاهی این برج عبارتند از:
لابی و لابی 24 ساعته، هلی پد، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، آسانسور، سیستم اطفای حریق، آنتن مرکزی و ماهواره و غیره.
برج ارکیده 4
دارای 15 طبقه و 75 واحد مسکونی. متراژ واحدها از 93 تا 123 متر مربع می باشد. مزایای این محصول:
لابی و لابی 24 ساعته، هلی پد، سالن بدنسازی، سالن اجتماعات، آسانسور، سیستم اطفای حریق، آنتن مرکزی و ماهواره و ...
برج ارکیده ۵
این برج 18 طبقه و 216 اقامتگاه دارد. اندازه واحدها از 69 تا 110 متر مربع است.
امکانات این برج عبارتند از:
لابی و لابی 24 ساعته، سالن، سالن ورزشی، هلی پد، برق اضطراری، آسانسور، آنتن مرکزی و ماهواره، روشنایی و ...
برج ارکیده 6
این برج از 15 طبقه و 150 واحد مسکونی تشکیل شده است.
اندازه واحدها از 63 تا 111 متر مربع است. امکانات این برج عبارتند از:
آسانسور، لابی و لابی 24 ساعته، آنتن مرکزی و ماهواره، مرکز ورزشی، سالن اجتماعات، سیستم اطفای حریق، برق اضطراری و ...
برج ارکیده ۷
این برج دارای 15 طبقه و 150 واحد مسکونی است و متراژ واحدها از 64 تا 113 متر مربع است. ویژگی های این برج عبارتند از:
لابی و لابی 24 ساعته، سالن چند ورزشی، سالن اجتماعات، آنتن مرکزی و ماهواره، 4 خط آسانسور، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری، سیستم سرمایش و گرمایش و ...
برج ارکیده ۸
این برج از 19 طبقه و 190 واحد تشکیل شده است. اندازه واحدها از 76 تا 115 متر مربع است. امکانات برج شامل:
پذیرش و لابی 24 ساعته، هلی پد، منبع تغذیه اضطراری، آسانسور، آنتن مرکزی و ماهواره، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، سیستم اطفاء حریق، خودپرداز پایین برج و ...
برج ارکیده 9
این برج 19 طبقه و 190 آپارتمان دارد. مساحت آپارتمان ها از 76 تا 115 متر مربع متغیر است. از ویژگی های این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سالن ورودی و لابی 24 ساعته، هلی پد، برق اضطراری، آسانسور، آنتن مرکزی و ماهواره، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، سیستم اطفای حریق و ...
برج ارکیده 10
این برج از 27 طبقه و 228 واحد مسکونی تشکیل شده است و اندازه بلوک ها از 78 تا 253 متر مربع است. از ویژگی های این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:
لابی و لابی 24 ساعته، آنتن مرکزی و ماهواره، بالگرد، سیستم اطفای حریق، آسانسور، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، برق اضطراری و غیره.
برج ارکیده 11
این برج دارای 27 طبقه و 228 اقامتگاه است که وسعت آن از 78 تا 253 متر مربع است. مزایای این محصول:
لابی و لابی 24 ساعته، آنتن مرکزی و ماهواره، بالگرد، سیستم اطفای حریق، آسانسور، سالن بدنسازی، سالن اجتماعات، برق اضطراری و ...

کلام آخر

پروژه های بنیاد تعاون ارتش در منطقه ۲۲ جزو بهترین پروژه ها می باشند. پروژه پهنه d بیشترین امکانات را به ساکنین ارایه می دهد. خرید و فروش اپارتمان شهرک امام رضا چیتگر بسیار پر رونق و پر سود می باشد. خرید و فروش شهرک امام رضا چیتگر سرمایه گذاری بسیار آینده دار خواهد بود. قیمت سهام این شهرک روز به روز بالاتر می رود.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (72 رای)
شهرک چیتگر کجاست؟

شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران و ضلع غربی دریاچه چیتگر و کنار بازار بزگ ایرانمال قرار دارد و در ضلع جنوب اتوبان خرازی واقع شده است

شهرک چیتگر یا شهرک امام رضا؟؟

شهرک چیتگر نام دیگر شهرک امام رضا می باشدکه به مرور به علت موقعیت قرار گیری این شهرک در اراضی چیتگر تغییر کرده است

شماره تماس امور متقاضیان شهرک چیتگر؟؟

02148000940

منظور از پهنه ها در شهرک چیتگر چیست؟؟

شهرک چیتگر به سه قسمت کلی تقصیم می شود که در هر قسمت تعدادی برج قرار دارد و پهنه a جزو قدیمی ترین پهنه ها می باشد، به هر کدام از این قسمت ها یک پهنه گفته می شود که جزئیات هر پهنه در این صفحه موجود هست در صورت درخواست اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 02144732650