بهترین تعاونی مسکن منطقه 22

دسته بندی ها: درباره منطقه 22

بهترین تعاونی مسکن منطقه 22

بهترین تعاونی مسکن منطقه 22


 

در این مقاله خواهید خواند:

 

 

املاک مسکن صدف 22   :  بی شک بزرگترین سازندگان برج ها و پروژه های مختلف منطقه 22 را می توان از بهترین تعاونی های مسکن این منطقه دانست . با اندکی بررسی به راحتی می توان دریافت که ساختمان های در حال ساخت و یا ساخته شده در منطقه 22 تهران توسط تعاونی های مختلف ساخته شده اند و تنها اندکی از آن ها شخصی ساز می باشند . لذا می توان گفت که تعاونی ها نقش سازنده و بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت این منطقه داشته اند .

 

سازندگان منطقه 22

در منطقه 22 تهران که شرایط رو به رشدی را تجربه می کند سازندگان مسکن به سرعت در حال انجام پروژه های خود می باشند. سازندگان فعال در این منطقه با توجه به پیشرفت و آینده دار بودن منطقه 22 پروژه های متعددی را در حال اجرا داشته و توانسته اند سرمایه گذاران بسیاری را جذب کنند. سازندگان این منطقه دو گروه متفاوت را شامل می شود که دسته اول سازندگان تعاونی ساز می باشد و دسته دوم سازندگان شخصی ساز. املاک و پروژه های این دو گروه سازنده، قیمت و شرایط ساخت متفاوتی داشته و نحوه خرید و فروش آن ها نیز متفاوت می باشد. سازندگان تعاونی ساز که تعداد کثیری را در منطقه شامل می شوند، برای اعضا تعاونی و بدون دریافت سود، اقدام به ساخت می کنند. اما سازندگان شخصی با توجه به تورم و شرایط کشور، سود خود از ساخت را در کنار هزینه های مربوطه دریافت کرده و بر اساس آن قرارداد می بندند. در این مقاله به معرفی بهترین تعاونی های سازنده خواهیم پرداخت و با ذکر دلایل قوی اعتبار آن ها را بررسی خواهیم کرد. 

در همین رابطه بخوانید:

آیا می توان به پروژه های پیش فروش اعتماد کرد؟ 

سازندگان منطقه 22

اعتبار تعاونی های سازنده در منطقه 22

با توجه به نوع معاملات پیش فروش و گنگ بودن ماهیت ملک در زمان معامله، بررسی تعاونی سازنده و اعتبار آن ضرورتی است که نباید نادیده گرفته شود. برای بررسی اعتبار سازندگان تعاونی، معیارهای متفاوتی مطرح می شود که بنیادی ترین آنها موارد زیر را در بر می گیرد:

  • موقعیت مکانی
  • تناسب اجزا و عناصر پروژه
  • اصالت سازنده
  • نوع قرارداد سازنده با اعضاء
  • پیشرفت فیزیکی پروژه
  • نوع نقل و انتقال
  • جایگاه پروژه در بازار در مقایسه با دیگر پروژه ها

بررسی موارد ذکر شده باید به صورت دقیق و حساب شده انجام شود. یکی از بهترین راه های بررسی اعتبار پروژه و سازنده آن مراجعه به مشاوران املاک با سابقه در منطقه می باشد که با شناخت بلند مدت پروژه ها و سازندگان، می توانند نظراتی تخصصی ارائه کرده و راهنمای سرمایه گذاران در این مسیر باشند. 

در همین رابطه بخوانید:

چگونه یک تعاونی مسکن سالم و مطمئن را بشناسیم؟؟

معتبرترین سازندگان تعاونی در منطقه 22

یکی از مهمترین معیارهای بررسی تعاونی های سازنده در بازار مسکن بررسی رزومه و سابقه تعاونی و سازندگان آن می باشد. در ادامه به معرفی تعاونی های معتبر منطقه 22 پرداخته و پروژه های تکمیل شده و یا در حال اجرای آن ها را معرفی خواهیم کرد.

تعاونی توسعه ابنیه همت

شركت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت در تاريخ 1391/1/21 در قالب شركت تعاونی تاسيس و با شماره ثبت 424074 در تاريخ 1391/1/21 در اداره ثبت شركتهای تهران به ثبت رسيد. این تعاونی که یکی از بهترین و معتبر ترین تعاونی های منطقه 22 می باشد، رزومه ای قوی داشته و پروژه های بسیاری را به سرانجام رسانده است. از جمله پروژه های این تعاونی در منطقه 22  که با استقبال بسیاری همراه بوده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعاونی توسعه ابنیه همت

تعاونی نوین سازه ابنیه آکام

تعاونی ابنیه آکام که پروژه های نارنجستان را در 4 فاز مجزا در دست ساخت دارد، یکی از پرطرفدارترین تعاونی های منطقه می باشد به طوری که سرمایه گذاران املاک منطقه 22 برای پروژه های جدید این تعاونی انتظار کشیده و با اطمینان بالا در پروژه های مربوطه سرمایه گذاری می کنند. 

برای مشاهده و بررسی پروژه های تعاونی ابنیه آکام، میزان پیشرفت پروژه ها و خرید و فروش واحدها با مشاروارن گروه مسکن صدف در ارتباط باشید.

تعاونی نوین سازه ابنیه آکام

در همین رابطه بخوانید:

تحلیل پروژه نارنجستان تعاونی ابنیه آکام

 

تعاونی های مسکن فعال در شهرک چیتگر

ساخت کل پهنه های شهرک امام رضا (چیتگر) توسط شرکت بنیان توسعه و عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون کل اجا (ارتش جمهوری اسلامی ایران ) انجام می گردد. پروژه های این شهرک که در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته اند جزو بهترین پروژه های منطقه بوده و در آینده سودآوری مناسبی خواهند داشت. از جمله تعاونی های مشغول به کار در این بخش از شهرک می توان به موارد زیر اشاره کرد که تمامی آن ها از اعتبار بالایی برخوردار بوده و پروژه های مربوطه گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری در منطقه می باشند.

برج های پروانه ای شکل

تعاونی های فعال در پروژه شهرک خرازی

شهرک شهید خرازی یکی از پروژه های مسکونی در حال انجام در منطقه 22 تهران است که توسط تعاونی های مختلف سپاه مدیریت شده و به سرعت در حال پیشرفت می باشد. روند اجرا و ساخت هر کدام از بلوک های مجموعه را یکی از 5 تعاونی زیر مدیریت می کند که تمامی آن ها معتبر می باشند. لذا پروژه شهرک خرازی را می توان گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در منطقه دانست.

  • تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی 
  • تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص) 
  • تعاونی مسکن هوا فضا 
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی 
  • تعاونی مسکن ستاد کل 

پروژه شهرک خرازی

دیگر تعاونی ها

از جمله تعاونی های دولتی فعال در منطقه چیتگر میتوان از تعاونی مسکن جنگلبانی (تعاونی سازمان جنگلها و مراتع) هم نام برد که در حال حاضر پروژه شمشاد را در منطقه 22 در حال اجرا دارد.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (18 رای)