پیش فروش برج تریتیوم 4 دریاچه چیتگر

پروژه تریتیوم 4

پروژه تریتیوم 4

پروژه تریتیوم 4

پروژه تریتیوم 4

نقشه تریتیوم 4

نقشه برج تریتیوم 4

تریتیوم 4

پروژه تریتیوم 4

پروژه تریتیوم 4 پروژه تریتیوم 4 پروژه تریتیوم 4 پروژه تریتیوم 4 نقشه تریتیوم 4 نقشه برج تریتیوم 4 تریتیوم 4 پروژه تریتیوم 4
1 از 10
پروژه تریتیوم 4 پروژه تریتیوم 4 پروژه تریتیوم 4 پروژه تریتیوم 4 نقشه تریتیوم 4 نقشه برج تریتیوم 4 تریتیوم 4 پروژه تریتیوم 4
ویژگی های ملک
132 مترمربع 1 پارکینگ 3 خواب 1 سرویس وضعیت سند: سند ثبتی
توضیحات ملک

فهرست:

 

 

 

 

تریتیوم 4

پروژه تریتیوم 4 توسط شرکت ساختمانی نیکان سازه در منطقه 22 تهران اجرا خواهد شد. شرکت نیکان سازه رزومه ای قوی در منطقه 22 داشته و سابقه کاری این شرکت مهر تاییدی بر اعتبار پروژه تریتیوم 4 می باشد. برج های تریتیوم چیتگر در قالب 4 پروژه مجزا توسط این شرکت اجرا شده است که هر چهار مورد جزو بهترین و لوکس ترین برج های منطقه 22 به شمار می روند. شرکت نیکان سازه سدید در حال حاضر پروژه تریتیوم 4 را آغاز کرده و مراحل ابتدایی کار را سپری می کند. برای بررسی بهتر رزومه و سابقه کاری شرکت نیکان سازه می توانید پروژه های زیر را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهید تا به اعتبار و کیفیت کار این گروه ساختمانی پی ببرید.

 

پروژه تریتیوم 4

 

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم 4

برج تریتیوم ۴ دارای موقعیت مکانی مناسبی در منطقه ۲۲ بوده و آینده خوبی را می توان برای این پروژه و سرمایه گذاران آن پیش بینی کرد. پروژه تریتیتوم 4 در ضلع غربی دریاچه چیتگر، در بلوار کرمانشاه در شهرک مرواریدشهر اجرا خواهد شد.

پروژه تریتیوم 4 به سبب موقعیت مکانی مناسب از دسترسی خوبی برخوردار بوده که این شاخصه برای پروژه ای در سطح حرفه ای قابل پیش بینی می باشد. برج تریتیوم 4 دسترسی آسانی به بزرگراه های خرازی، حکیم، همت، آزادگان و آزادراه تهران-کرج دارد که برای ساکنین مجموعه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

مشخصات برج تریتیوم ۴

برج تریتیوم 4 دارای کاربری مسکونی بوده و در قالب یک برج 23 طبقه اجرا خواهد شد که 19 طبقه آن مسکونی بوده و دیگر طبقات آن مشتمل بر یک طبقه لابی مجموعه و ۳ طبقه پارکینگ و مشاعات می باشد.

طبقات مسکونی برج تریتیوم 4 به گونه ای طراحی شده است که در هر طبقه ۸ واحد را شاهد هستیم که متراژ و تیپ آپارتمانی متفاوتی با یکدیگر دارند. واحدهای این مجموعه دارای متراژ هایی برابر با 132، 138، 142 و 150 متر بوده که برای هر کدام از آن ها 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است سازه برج تریتیوم 4 به صورت بتنی اجرا خواهد شد.

نحوه خرید و فروش پروژه تریتیوم ۴

خرید و فروش برج تریتیوم 4 به صورت پیش فروش بوده و با نظارت شرکت نیکان سازه، سازنده مجموعه اجرا خواهد شد.

زمان تحویل برج تریتیوم 4

طبق اعلام شرکت سازنده، واحدهای برج تریتیوم ۴ تا اواخر سال ۱۴۰۳ آماده و تحویل سرمایه گذاران خواهد شد.

قیمت برج تریتیوم 4

قیمت برج تریتیوم 4 بسته به میزان پیشرفت پروژه متفاوت بوده و تغییر خواهد کرد. لذا برای استعلام قیمت روز پروژه تریتیوم 4 و مشاوره رایگان جهت سرمایه گذاری در منطقه 22 با شماره زیر در تماس باشد.

تلفن پیش فروش مسکن صدف : 02148000940

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (22 رای)