پیش فروش پروژه تریتیوم 3 در مروارید شهر

1 از 14
ویژگی های ملک
117 مترمربع 1 پارکینگ 2 خواب 2 سرویس وضعیت سند: سند ثبتی جهت واحد: شمالی جنوبی شرقی غربی
توضیحات ملک

فهرست:

 

 

معرفی برج تریتیوم 3

برج تریتیوم 3 یک برج مسکونی می باشد که در منطقه 22 تهران قرار داشته و لذا دارای شرایط محیطی و آب و هوایی مناسبی می باشد. منطقه 22 تهران از هوای سالمی برخوردار بوده و در مقایسه  با دیگر مناطق تهران ترافیک و آلودگی کمتری را تجربه می کند. این مجموعه در شهرک مدرن مرواریدشهر، در انتهای اتوبان خرازی قرار داشته و در زمینی به مساحت 1950 متر مربع در حال احداث می باشد.

برج تریتیوم 3 که به صورت شخصی ساز در حال اجرا می باشد سومین فاز از برج های لوکس تریتیوم می باشد و از امکانات و معماری مناسبی برخوردار است.برج تریتیوم 1 و برج تریتیوم 2 و برج تریتیوم 4 و پروژه تریتیوم vip نیز در همین منطقه قرار داشته که سازنده آنها شرکت نیکان سازه سدید میباشد و به عنوان یکی از لوکس ترین برج های منطقه شناخته می شوند.

مشخصات برج تریتیوم 3

برج تریتیوم 3 یک برج 13 طبقه می باشد که مشتمل بر یک طبقه همکف به عنوان لابی و مشاعات مجموعه، 2 طبقه پارکینگ و ۱0 طبقه مسکونی می باشد. واحد های این مجموعه که 94 واحد را شامل می شود دارای متراژ های متفاوتی می باشد که شامل واحد های 133 متری (3 خواب)، 126 متری (2 خواب)، 122 متری (2خواب) و 117 متری (2 خواب) می باشد.

لابی مجموعه تریتیوم 3 با وسعتی برابر با 400 مترمربع، به عنوان فضایی مناسب برای دستیابی به دیگر طبقات و همپنین پارکینگ و مشاعات مجموعه، از طراحی بسیار مناسبی برخوردار بوده و بسیار لوکس طراحی شده است.

نمای برج تریتیوم 3 که از طراحی زیبایی برخوردار است به سبب پنجره های بزرگ و قدی واحد ها به گونه ای اجرا شده است که تقریبا 70 درصد آن از شیشه تشکیل شده است. پنجره های بزرگ واحد ها در این برج علاوه زیبایی نما موجب شده تا واحد ها از نورگیری بسیار خوبی برخوردار باشند، که این نکته می تواند بسیار برای افراد جذاب و ایده آل باشد.

دسترسی های برج تریتیوم 3

برج تریتیوم 3 که در غرب تهران (منطقه 22) و در قسمت انتهایی اتوبان خرازی قرار گرفته است، دسترسی مناسبی به راه های ارتباطی و مجتمع بزرگ ایران مال(بزرگترین بازار خاورمیانه) دارد. این مجموعه درمیان شریان‌های اصلی پایتخت یعنی خرازی و حکیم (شهید همدانی) قرار گرفته و با دیگر نقاط پایتخت در ارتباط می باشد. علاوه بر راه های ارتباطی دسترسی این شهرک به اماکن رفاهی نیز مناسب بوده و به راحتی به مجموعه بزرگ ایران مال و شهربازی هزار و یک شهر دسترسی دارد.

امکانات برج تریتیوم 3

همانطور که ذکر شد برای این برج امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است که می تواند شرایط مناسبی برای ساکنین و زندگی آنها فراهم آورد.

از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فضای سبز پشت بام (روف گاردن)

سالن ورزشی بسیار مدرن

250 مترمربع سالن اجتماعات تجهیز شده و چند منظوره

هر واحد دارای ۱ پارکینگ و یک انباری بوده

لابی مجلل

سه دستگاه آسانسور (دو دستگاه نفربر و یک دستگاه حمل بار)

سیستم اعلام و اطفاء حریق

سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپیلت

تلفن پیش فروش مسکن صدف : 02148000940

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (37 رای)