معرفی برج های لوکس منطقه 22 دریاچه چیتگر

معرفی برج های لوکس منطقه 22 دریاچه چیتگر

معرفی برج های لوکس منطقه 22 دریاچه چیتگر


 

  •  بهترین برج های دریاچه چیتگر

  • قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

  • پیش فروش برج لوکس دریاچه چیتگر

  • برج های چیتگر

  • نقشه برج های چیتگر

  • نظر مردم در مورد برج های چیتگر

  • قیمت برج های منطقه 22

 

 

املاک مسکن صدف 22   :    معمولا در تهران خرید و انتخاب یک واحد آپارتمان مجلل و لوکس کار چندان سختی نیست ، اما اینکه به کجا دسترسی و چشم انداز داشته باشد بسیار مهم است لذا یکی از بهترین مناطق تهران که در آن برج های لوکس و زیبایی ساخته شده ، منطقه 22 است که در نزدیکی و مجاورت دریاچه چیتگر است .

نکته ی بسیار مهمی که لازم است شما در مورد برج های اطراف دریاچه بدانید این است که این محدوده ، آب و هوایی بسیار دلپذیر دارد در نتیجه اگر شما واحد خود را در محلی نزدیک به پارک جنگلی چیتگر انتخاب کنید می توانید علاوه بر چشم انداز بسیار جذاب از آب و هوای پاکیزه و تازه آنجا نیز بهره ببرید .

 

 

در این مقاله خواهید خواند:

بهترین برج چیتگر و پروژه های شخصی ساز منطقه 22

علاوه بر پروژه های پیشفروش تعاونی ساز که تعدادشان نیز بسیار زیاد می باشد. چند پروژه شخصی ساز خوب نیز در سطح منطقه 22 وجود دارند که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند که از نظر کیفیت می توان روی آنها حساب کرد و حتی از نظر اعتبار و امنیت نقل و انتقال از پروژه های خوب و مطمئن منطقه محسوب می شوند. در ادامه به ذکر چند نمونه و شرح مشخصات آن می پردازم.

صفحات زیر را هم ببینید :

برج تریتیوم

این برج 26 طبقه، در قسمت غرب دریاچه چیتگر، توسط شرکت نیکان سازه سدید، در حال ساخت می باشد.این برج نیز از بهترین برج های منطقه 22 و دریاچه چیتگر است و شامل امکاناتی همچون: استخر- سونا- جکوزی- سالن ورزشی- روف گاردن 360 درجه و امکانات بسیار دیگری، خواهد بود.پروژه برج های مسکونی تریتیوم یکی دیگر از پدیده های جذاب در دسته برج های فوق لوکس و مجلل منطقه 22 محسوب می شود. پروژه تریتیوم تمامی گزینه های جذاب از نگاه خریداران سخت پسند را دارد؛ موقعیت مکانی مناسب با بهترین دسترسی ها و چشم انداز عالی، طراحی و متریال و کیفیت ساخت خاص و متفاوت با اغلب پروژه های منطقه 22، امکانات کم نظیر و از همه مهمتر شرایط پرداخت منطقی. جدای از مزایای فوق می توان به سه مزیت اصلی پروژه های شخصی ساز نسبت به تعاونی سازها اشاره نمود یعنی قیمت فروش قطعی، تعهد ضرر و زیان در صورت دیرکرد و مشخص بودن طبقه و جهت واحدها از ابتدای کار.

 

برج تریتیوم

برج های شش گانه پارلمان

مجتمع پارلمان البته در مرحله نازک کاری است و به نوعی پیشفروش محسوب می شود. تعداد چهار برج از این مجتمع به صورت اختصاصی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی-دوره ششم- ساخته می شود و دو برج دیگر آزاد فروش و پیش خرید از آنها برای عموم آزاد می باشد. موقعیت مکانی پارلمان در شمال غربی دریاچه و بین برج های فاز2 صیاد شیرازی و برج های شهرک آسمان قرار دارد و موعد تحویل آن یکسال آینده یعنی تابستان 97 می باشد. متراژ واحدهای پارلمان به این صورت است؛ 127 متری(دوخوابه)، 270 متری (4 خوابه) و پنت هاوس های 540 متری. یکی از مزیت های پیش خرید از پارلمان این است که خریدار از ابتدای امر می تواند طبقه و جهت واحد خود را انتخاب نموده و حتی تیپ کیفیتی آن را نیز مشخص نماید. تیپ کیفیتی در پروژه پارلمان به دو دسته تقسیم می شود؛ درجه یک ایرانی و لاکچری یا همان درجه یک فرانسوی که خریدار می تواند علاوه بر انتخاب طبقه و جهت از ابتدای امر مشخص نماید که مصالحی که در واحدش بکار می رود درجه یک ایرانی باشد یا درجه یک فرانسوی که جالب اینجاست که اگر تیپ لاکچری را انتخاب کند حتی می تواند رنگ زمینه غالب را نیز تعیین کند. پروژه پارلمان نیز از امکانات و آپشن چیزی کم ندارد. از پارکینگ و انباری و درب ضدسرقت گرفته که در تمامی پروژه ها یافت می شود تا سنگ های مرجانی خاصی که در معدن های خاصی از دنیا استخراج می شوند و در کار که می نشیند زیبایی خاص و خیره کننده ای به دیوار واحدها می بخشد. سالن ورزشی و اجتماعات و ... تمامی امکانات عام و خاصی که به شما احساس لاکچری و خاص بودن می بخشد از ویژگی های برج های لوکس پارلمان می باشد. پارلمان نیز از نظر اطمینان و امنیت نقل و انتقال و همچنین قیمت خاص خود و شرایط پرداخت مناسب تا زمان تحویل، خود را به عنوان یکی از گزینه های اصلی و قابل تامل مشکل پسندان و خاص پسندان مطرح می نماید.

برج های شش گانه پارلمان

برج های شش گانه پارلمان

برج های سفید

مجموعه برج سفید که شامل 524 واحد مسکونی است، در قالب 6 برج که 4 برج آن به صورت 5 واحد دوخوابه و 2 برج دیگر به صورت 4 واحد سه خوابه واقع در شمال بزرگراه خرازی، جنوب غربی بیمارستان مغز پروفسور سمیعی و در مرحله نازک کاری و نما با تحویل نیمه اول 97 می باشد. مجموعه برج سفید یکی از لوکس ترین و خوش ساخت ترین پروژه های منطقه می باشد که بالغ بر 112 هزار متر زیربنا دارد و 6 برج با 19 طبقه مسکونی، یک طبقه رفاهی و لابی به اضافه 4 طبقه پارکینگ مشترک با قابلیت جایگیری 600 ماشین. در طبقه همکف برجها امکانات رفاهی شامل بخش ورزشی (استخر، سوناهای خشک و بخار و جکوزی)، مهدکودک، سالن اجتماعات و 12 واحد تجاری با مساحتی بالغ بر 4500 متر مربع را شامل می شوند که تامین نیازهای محلی برای ساکنین به این طریق مرتفع شده است. همچنین برخی از مشخصات فنی برج سفید عبارتند از ؛ موتورخانه مرکزی، سرمایش و گرمایش از طریق فن کوئل، سیستم اعلام و اطفاء حریق و آتش نشانی طبقات، آسانسور حمل بار و نفر (برانکاردبر)، نیروگاه برق حرارتی، تصفیه خانه فاضلاب، کابینت تمام MDF، درب های داخلی و ورودی با دورکوب چوب، روشویی طراحی شده با سنگ مرمریت، شیرآلات برند اخوان، سیستم دوربین مداربسته.

برج سفید

برج های سفید

برج های 3 گانه ایزدیار

برج های 3 گانه ایزدیار که توسط تعاونی شخصی ایزدیار پس از فازهای 1 و 2 ایزدیار ساخته شده و در حال طی مراحل نهایی نصب درب و پنجره می باشد. 3 برج 25 طبقه 4 واحدی که در هر طبقه 2 واحد شمالی 148 متر و 2 واحد جنوبی 156 متر است که با بهترین طراحی و استفاده از بهترین متریال، فاز3 ایزدیار را به یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید یک واحد لوکس و خوش ساخت نموده است. مخصوصا که از نظر موقعیت مکانی برج های ایزدیار با قرارگیری در ضلع شرقی دریاچه و روبروی ورودی مجموعه بام لند، تمامی رقبای خود را در این آیتم پشت سر گذاسته و منظره ها و نورگیری های منحصربفرد از بهترین گزینه های پروژه ایزدیار محسوب می شود. این مجموعه نیز با تدارک تمامی امکانات نظیر مجموعه ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، روف گاردن، هلی پد، سالن مطالعه و کافی شاپ و همچنین تجهیزات ایمنی و امنیتی مثل سیستم اعلام و اطفاء حریق، دوربین مداربسته گوی سبقت را از برج های همجوار خود ربوده است. برج های ایزدیار در حال ساخت لابی و محوطه سازی می باشد و از 3 برج، اولین برج انتخاب واحد شده و دو برج دیگر نیز متعاقبا انتخاب واحد می کنند و تحویل قطعی آنها نیز در نیمه اول سال 97 قطعی شده است.

برج های 3 گانه ایزدیار

برج های 3 گانه ایزدیار

برج لبخند

برج لبخند یکی دیگر از برج های بسیار لوکس و فول امکانات در منطقه 22 می باشد که توسط شرکت توسعه ساختمان پژوهش، در ضلع شمال غربی دریاچه ساخته شده است. از ویژگی های شاخص این برج واحد های تجاری تعبیه شده در طبقات ابتدایی آن می باشد که مشتمل بر 4 طبقه تجاری و یک طبقه رستوران می باشد. دیگر طبقات این مجموعه شامل 14 طبقه مسکونی می باشد که در هر طبقه، 7 واحد 64 تا 174 متر تعریف شده است و از امکاناتی مانند سالن اجتماعات،  سونا و جکوزی، سالن ورزشی، لابی و لابی من در همکف برج، لابی مجزا در هر طبقه، برق اضطراری برای تمامی واحدهای مسکونی و تجاری و سیستم هوشمند ایمنی ساختمان در برابر زلزه برخوردار می باشند.

برج کادوس

برج کادوس نیز یکی از پروژه های خاص و مطلوب منطقه 22 است که علاقمندانی که به سمت بلوار کوهک و اطراف مرکز خرید طوبی تمایل دارند را به خود جلب می کند. برج کادوس نیز از مصالح درجه یک و طراحی پلان و نقشه بدون عیب بهره برده است و قیمتی منطقی نسبت به کیفیت درجه یک و همچنین امنیت نقل و انتقال آن، تمامی مزایای آن را تکمیل می کند. به حدی که می توان کادوس را نیز به لیست برج های لوکس و مجلل منطقه 22 اضافه کرد. مسلم است که علاوه بر این 4 برج، برج های لوکس شخصی ساز دیگری نیز در منطقه 22 وجود دارند. همینطور مجتمع های 3 واحدی و 6 واحدی بسیار شیک و مجللی که در قطعات 300 و 500 متری شهرک گلستان ساخته می شوند را می توان به لیست اضافه کرد. با امید به اینکه تمامی خریدارانی که پا به منطقه 22 می گذارند با آگاهی کامل دست به انتخابی ایمن و مطمئن بزنند.

برج کادوس

برج کادوس

برج ونوس

برج شخصی ساز ونوس که در بلوار کوهک منطقه 22 قرار گرفته است یکی دیگر از برج های با کیفیت و خوش ساخت منطقه می باشد. این برج که از طراحی و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار می باشد؛ در منطقه و محله ای بسیار خوش نام اجرا شده است و دارای شرایط مناسبی برای زندگی می باشد. 

برج ونوس به سبب سازه به کار رفته در آن از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و به سبب طراحی و اتصالات  به کار رفته در آن؛ عنوان بهترین سازه را در میان برج های منطقه کسب کرده است. پانل های سه بعدی یا بتن ساندویجی این سازه مزایای بسیاری را برای رقم زده است که از جمله آن می توان به کاهش وزن ساختمان؛ صلابت سازه و تغییر مکان محدود و همچنین توزیع مناسب نیروی زلزله با توجه به یکپارچگی خوب کف ها و دیوارها اشاره کرد. 

برج ونوس که شامل 21 طبقه مسکونی و 4 طبقه پارکینگ می باشد دارای 76 واحد مسکونی با متراژ های 123، 127، 145، 250 و 270 متر است که از امکانات مناسبی از جمله تراس؛ سالن اجتماعات؛ سالن ورزشی؛ اعلام و اطفا حریق؛ پوشش های ضد حریق و شوتینگ زباله برخوردار می باشد. طراحی و اجرای واحد های این مجموعه به گونه ای است که در طبقات 1 تا 17 در هر طبقه 4 واحد و در طبقات بالاتر 2 واحد را شاهد هستیم که دارای جهت گیری شمالی و جنوبی می باشند. 

یکی از بهترین ویژگی های این مجموعه چشم انداز زیبا و ابدی دریاچه و جنگل چیتگر در برخی واحد های برج می باشد که به سبب تاثیر آن بر روحیه ساکنین؛ بسیار مورد استقبال واقع شده است.

برج ونوس

برج ونوس

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (64 رای)