پروژه مسکونی آبشار در منطقه 22

تهران / منطقه 22 کد ملک S906

برج آبشار

پلان کلی شهرک آبشار

پلان برج آبشار بلوک F

پلان آبشار بلوک B

برج ابشار روی نقشه گوگل

عکس مربوط به فونداسیون ابشار

نمای برج های ابشار

برج آبشار پلان کلی شهرک آبشار پلان برج آبشار بلوک F پلان آبشار بلوک B برج ابشار روی نقشه گوگل عکس مربوط به فونداسیون ابشار نمای برج های ابشار
1 از 7
برج آبشار پلان کلی شهرک آبشار پلان برج آبشار بلوک F پلان آبشار بلوک B برج ابشار روی نقشه گوگل عکس مربوط به فونداسیون ابشار نمای برج های ابشار
ویژگی های ملک
قیمت: 12,000,000 تومان
98 مترمربع 1 پارکینگ 2 خواب 2 سرویس وضعیت سند: تعاونی
توضیحات ملک

پیش فروش امتیاز پروژه مسکونی آبشار در منطقه 22

پروژه آبشار در منطقه 22 شهرداری تهران و ضلع شمالی اتوبان شهید خرازی و در زمینی به مساحت حدود 26000 مترمربع در حال احداث است. این پروژه متعلق به تعاونی مسکن سازمان تعزیرات حکومتی است که با شرکت سامان گستران پویا وابسته به بانک مسکن مشارکت نموده است.

بلوک های موضوع مشارکت که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن احداث خواهد گردید، شامل 5 برج 21 طبقه از مجموع 11 بلوک می باشد که زیر بنای کل این 5 برج حدود 124000 مترمربع خواهد بود (زیر بنای کل 11 بلوک حدود 169000 متر مربع می باشد). تعداد واحدهای احداثی در این 5 برج 731 واحد دو و سه خوابه (90 تا 130 متر) با زیر بنای متوسط مفید حدود 105 متر مربع می باشد. برج ها شامل 3 طبقه زیر زمین، یک طبقه همکف و 17 طبقه مسکونی می باشد.

بلوک های احداثی شامل چهار بلوک در قطعه جنوبی (تیپ F) که در هر طبقه 8 واحد پیش بینی گردیده و یک بلوک در قطعه شمالی (تیپ B) که در هر طبقه 11 واحد پیش بینی گردیده است که 4 واحد سه خوابه و 7 واحد باقیمانده نیز دوخوابه هستند. نکته قابل توجه در بلوک تیپ B این است که واحدهای شمالی آن دارای دید ابدی کوه هستند.

پروژه آبشار یکی از معتبرترین و از لحاظ موقعیت مکانی پرمتقاضی ترین پروژه های منطقه 22 است که از میان پروژه هایی که در شمال بزرگراه خرازی واقع شده اند شاید در کنار پروژه جهاد کشاورزی، مرغوب ترین پروژه های این ناحیه از منطقه 22 را تشکیل می دهند.

برج های این پروژه به دلیل تعدد واحدهای مسکونی، شهرک آبشار نام گرفته که ورودی اصلی آن درست در ضلع جنوبی میدان خرم آباد واقع شده است که با راه اندازی این شهرک، با قرارگیری مرکز تجاری تفریحی رزمال و همچنین بیمارستان تخصصی تریتا در جنوب این شهرک و افتتاح شهرک آبشار در نیمه دوم سال 98، بدون تردید شهرک آبشار در شمال همت مرکزیت خاصی خواهد یافت که باعث رشد واحدهای مسکونی آن خواهد شد مخصوصا با نزدیک شدن هر چه بیشتر به افتتاح و راه اندازی بیمارستان تخصصی مغز پروفسور سمیعی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واحدهای مسکونی پروژه آبشار و یا سفارش خرید و فروش و همچنین هماهنگی بازدید از پروژه، با کارشناسان مسکن صدف، بخش پیشفروش تماس بگیرید.02148000940

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (10 رای)