پروژه برج لبخند 2 دریاچه چیتگر

برج لبخند 2 منطقه 22

برج لبخند 2 منطقه 22
1 از 1
برج لبخند 2 منطقه 22
ویژگی های ملک
100 مترمربع 1 پارکینگ 2 خواب 2 سرویس وضعیت سند: سند ثبتی
توضیحات ملک

فهرست:

 

معرفی پروژه لبخند 2

پروژه لبخند 2 که عملیات ساخت آن از اوخر سال 97 آغاز شده است، در منطقه 22 تهران قرار داشته و دومین فاز از برج های لبخند می باشد. اولین فاز پروژه لبخند که چندسالی است به اتمام رسیده، یکی از لوکس ترین برج های منطقه 22بوده و از کیفیت ساخت و همچنین امکانات بسیاری خوبی برخوردار می باشد. 
پروژه لبخند 2 با جایگیری درست و موقعیت مکانی مناسب در منطقه توسط گروه توسعه ساختمان پژوهش در حال اجرا است که این گروه دارای سابقه درخشانی در منطقه 22 می باشد. این پروژه شخصی ساز که امکانات و تجهیزات بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است از جنبه های مختلف دارای شرایط مناسبی بوده و می تواند گزینه درستی برای سرمایه گذاری باشد.

موقعیت مکانی پروژه لبخند 2

پروژه لبخند 2 از موقعیت مکانی بسیار خوبی به لحاظ جایگیری در منطقه، شرایط محیطی و همچنین دسترسی به راه های ارتباطی، اماکن رفاهی و جاذبه های منطقه 22 دارد. این فاز از پروژه های لبخند که در ضلع غربی دریاچه چیتگر و ضلع جنوبی مجتمع بزرگ ایران مال قراردارد  به سبب موقعیت مکانی مناسب از مزایایی همچون چشم انداز زیبا و قابلیت رشد و سود آوری در منطقه برخوردار می باشد.

میزان پیشرفت پروژه لبخند 2

مشخصات پروژه لبخند 2

پروژه لبخند 2 مانند فاز اول این برج ها، از طراحی و مهندسی بسیار خوبی برخوردار است. این پروژه که دو برج مسکونی را شامل می شود در قالب برج هایی 14 و 20 طبقه در حال اجرا می باشد که مشتمل بر 250 واحد مسکونی می باشند. این برج ها همانطور که گفته شد توسط گروه سازنده بسیار حرفه ای در حال ساخت می باشد که نتیجه آن واحدهایی با 85 تیپ آپارتمانی متفاوت می باشد که با نقشه های متفاوت با متراژهای مختلف، شرایط مناسبی برای همه سلیقه ها را در بر خواهد داشت.
یکی از بهترین ویژگی های این پروژه موقعیت قرارگیری برج نسبت به دریاچه چیتگر می باشد. این برج ها به سبب این ویژگی در برخی از واحد های مجموعه که در بخش شرقی و جنوب شرق برج ها ها قرار دارند، دارای چشم انداز ابدی دریاچه و جنگل چیتگر را فراهم آورده که برای خریداران و سرمایه گذاران شرایط ویژه ای به شمار می رود.

امکانات پروژه لبخند 2

برای این فاز از برج های لبخند شرایط و امکانات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است که از سازندگان برج لبخند که اولین فاز این مجموعه می باشد بعید نبوده و انتظار آن می رود. برای این پروژه امکانات زیر در نظر گرفته شده است که خبر از برجی لوکس و با کیفیت می دهد.

  • لابی مجلل همراه با امکانات هتلینگ
  • استخر، سونا و جکوزی
  • ۲ سالن ورزشی پیشرفته
  • سالن اجتماعات
  • سالن بیلیارد
  • فضای بازی کودکان
  • محوطه سازی و فضای سبز

 

چنانچه در رابطه با برج های لبخند سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید کارشناسان توانمند املاک صدف آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. 02148000940

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (29 رای)