معرفی برج رولکس در خیابان فرمانیه تهران

دسته بندی ها: معرفی برج های معروف

معرفی برج رولکس در خیابان فرمانیه تهران

در این مقاله خواهید خواند:

معرفی برج رولکس فرمانیه

برج رولکس یکی دیگر از برج های بسیار لوکس و مدرن پایتخت به شمار می رود که در خیابان فرمانیه تهران واقع شده و دارای وسعتی به پهنای 2600 مترمربع می باشد. نام این برج مجلل که امکاناتی بی نظیر، در مقیاس یک هتل 5 ستاره را در خود جای داده است، به سبب همجواری با گالری ساعت رولکس انتخاب و برگزیده شده است. برج رولکس به سبب امکانات بسیار و معماری کلاسیک آن به عنوان گران ترین مجتمع مسکونی پایتخت شناخته شده و برای یک زندگی ایده آل و مرفه گزینه ای شاهانه به شمار می رود. قصر باشکوه رولکس به سبب تمامی برتری ها و امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده است میزبان زندگی افرادی چون کیروش (سرمربی تیم ملی)، علی دایی، کریم باقری و بسیاری افراد سرشناس دیگر بوده است که می تواند سندی بر مدرن و ایده آل بودن این برج باشد.

معرفی برج رولکس فرمانیه

برج مجلل رولکس که از طراحی و کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است توسط محمد حیدری یکی از معماران برجسته کشور، طراحی شده و گروه بین المللی سام اکسون عملیات اجرایی آنرا رهبری کرده است. همکاری و همراهی این گروه که از سابقه ای بسیار درخشان برخوردار هستند موجب شده تا نتیجه آن، مجموعه ای بسیار ایده آل به لحاظ طراحی، معماری، ساخت، دکوراسیون و تجهیزات باشد که تمامی استاندارد های لازم برای یک زندگی مرفه را در خود جای داده است.

صفحات زیر را هم ببینید :

مشخصات برج رولکس فرمانیه

برج رولکس فرمانیه دارای 16 طبقه می باشد که با نمایی سفید و کلاسیک، جلوه ای درخشان در میان ساختمان های اطراف دارد. طبقات مسکونی برج رولکس مشتمل بر 10 طبقه بوده و دیگر طبقات شامل 5 طبقه پارکینگ زیر زمین و یک طبقه لابی است. این برج مجلل که همچون قصری با شکوه رخ نمایی می کند، دارای 52 واحد مسکونی با متراژ های متفاوت می باشد که کوچکترین واحد تعریف شده برای آن، دارای 130 مترمربع زیر بنا بوده و بزرگترین آنها دارای زبربنایی به وسعت 300 مترمربع می باشد که بصورت پنت هاوس بسیار زیبایی که تمامی امکانات لازم برای یک زندگی مرفه را در خود جای داده، طراحی شده است.  

مشخصات برج رولکس فرمانیه

مشخصات برج رولکس فرمانیه

معماری برج رولکس به صورت کلاسیک اجرا شده و شاهد این سبک از معماری در تمامی بخش های ساختمان اعم از نمای بیرونی، فضاهای داخلی، دکوراسیون و مبلمان واحد ها نیز هستیم. برج رولکس در مقایسه با برج هایی همچون برج چناران پارک رزیدنس، برج آلتون کورت و ... از لابی بسیار باشکوه و بزرگی برخوردار است که در بدو ورود به ساختمان گویای عظمت و زیبایی آن می باشد. لابی این مجموعه که ارتفاع دیوار های آن به 6 متر می رسد، دارای وسعتی به اندازه 600 مترمربع بوده و در کنار سبک کلاسیک، از نورپردازی، دکوراسیون و مبلمان بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار است. 

مشخصات برج رولکس فرمانیه

پارکینگ برج رولکس که بالغ بر 200 واحد مجزا برای پارک خودرو ها دارد در 5 طبقه زیر زمین قرار گرفته است. نکته ی منحصر بفرد در مورد پارکینگ برج رولکس برخورداری آن از آسانسور مخصوص حمل خودرو می باشد که موجب رفاه هرچه بیشتر ساکنین پنت هاوس شده است.

امکانات برج رولکس فرمانیه

برج رولکس همانطور که انتظار می رود علاوه بر معماری و زیبایی ساخت از امکانات بی نظیری برخوردار است بطوری که می توان این برج لوکس را با هتل های 5 ستاره و با بهترین امکانات مقایسه که کرده و آنها را هم رده دانست. برج روکس نه تنها تمامی امکانات لازم جهت یکی زندگی اشرافی را دارد بلکه از کادری مجرب مشتمل بر پزشک، مربیان ورزشی، لابی من، نظافت چی و گروه خانه داری جهت رفع نیازهای ساکنین برج نیز برخوردار می باشد. زندگی در برج رولکس و با استفاده از امکانات بی حد آن، توانسته برای ساکنین برج که به دنبال یک زندگی بی دغدغه و مرفه هستند، بالاترین میزان رفاه و آسایش را را رقم زند. 

امکانات برج رولکس فرمانیه

فضاهای ورزشی برج تمام عیار رولکس شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن های بیلیارد، بدن سازی و ایروبیک می باشد که در کنار حضور مربیان ویژه برای هر بخش شرایط مناسبی را برای ساکنین مجموعه فراهم کرده است. در کنار فضاهای ورزشی ذکر شده پارک و فضای سبز مجموعه نیز  برای اوقات فراغت افراد و بهره گیری آنها از طبیعت در نظر گرفته شده که مانند سایر بخش های مجموعه از طراحی و نورپردازی مناسبی برخوردار می باشد.

امکانات برج رولکس فرمانیه

علاوه بر برتری ها و نقاط قوتی که در وصف این برج مجلل ذکر شد بطور خلاصه تمامی امکانات زیر را در برج رولکس فرمانیه شاهد هستیم:

  • لابی بسیار مجلل و با شکوه به همراه لابی من های 24 ساعته
  • دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان
  • سالن‌های بدنسازی و ایروبیک با امکانات ویژه
  • مربیان حرفه‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک
  • پزشک اختصاصی و تیم درمانی
  • مجموعه خدماتی و نظافتی
  • اینترنت و ماهواره مرکزی
  • مبلمان کلاسیک
  • سیستم mdart Home سامسونگ
  • کارواش مرکزی
  • سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم
  • سیستم سرمایش و گرمایش از نوع چیلر فن کوئل
  • سازه فلزی

علاوه بر این  پنت هاوس مجموعه دارای امکاناتی فراتر از دیگر واحد می باشد که شامل موارد زیر است:

  • آسانسور حمل خودرو
  • استخر روباز
  • جکوزی اختصاصی
  • آسانسور مجزا برای ساکنین
  • شیرآلات آب طلا 

امکانات برج رولکس فرمانیه

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (50 رای)