دعای فروش خانه | رسیدن مشتری از غیب برای فروش خانه

دعای فروش خانه | رسیدن مشتری از غیب برای فروش خانه

 چنانچه تصمیم به فروش خانه و ملک خود گرفته اید می دانید که فروش سریعتر و بهتر خانه برای شما می تواند سودآور باشد و در برخی مواقع راه گشای مشکلات شما باشد. اما در برخی از مواقع این امر با تاخیر همراه شده و روند فروش خانه با مشکلاتی همراه می شود. در این مواقع جز صبر و امید داشتن شاید راه چاره ای نباشد چرا که برای هر فعلی در جهان هستی زمان و مکانی تعیین شده است که تا موعد آن نرسیده باشد تقلای فرد بیهوده خواهد بود. 

 

صفحات زیر را هم حتما ببینید :

 

در این مواقع برای فروش سریعتر خانه می توان از طریق دعا و مناجات به آرامش رسید و کائنات را برای اتفاق مورد نظر همراه کرد. چنانچه به دنبال دعا برای فروش خانه و رسیدن مشتری از غیب برای فروش خانه هستید ادامه مطلب را مطالعه کرده و امید خود را برای بهبود شرایط از دست ندهید.

یاد خدا آرامش بخش دلهاست...

دعای مجرب برای فروش فوری خانه

 ذکر و دعای قرآنی بسیار مجرب و قوی مخصوص فروش سریع آپارتمان و زمین زراعی و هرگونه جنس و کالا و مغازه کاملا تضمینی . امیدوارم که کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع شود .

دعایی مجرب مخصوص فروش فوری منزل و آپارتمان و زمین کاملا تضمینی,دعای مجرب برای فروش منزل و خانه,دعای قوی مخصوص فروش سریع آپارتمان و مغازه,دعای فروش تضمینی کالا و متاع,دعایی سریع الاجابه برای فروش فوری منزل و اجناس مغازه

دعایی مجرب مخصوص فروش فوری منزل و آپارتمان و زمین کاملا تضمینی

ذکر و دعای بسیار مجرب و قوی برای فروش فوری و سریع خانه و باغ و آپارتمان و زمین زراعی و هرگونه جنس و کالا کاملا تضمینی . امیدواریم که کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع شود .
دستور العمل ذیل را برای فروش ملک یا زمین یا مغازه یا آپارتمانش انجام دهد.

دعای شریف ذیل را بر یک لیوان آب پاک بخواند و آن آب را در زمین یا آپارتمان یا ملک بپاشد . سپس یکبار دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و در داخل ملک یا آپارتمان پنهان سازد. آن ملک یا متاع بزودی بفروش میرسد .

و مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ .

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله .

دعای مجرب فروش ملک و آپارتمان

در ابتدا آیه الکرسی را در کاغذ بدون خط بنویسد و دعای (یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم ) را پس از آیه الکرسی بنویسد و کاغذ را در منزل یا ملک قرار دهد. به اذن خداوند تبارک و تعالی ملکش به فروش میرود.

صفحات زیر را هم ببینید :

‌دعای فروش خانه در سوره نمل

برای جلب مشتری و فروش ملک، بخشی از آیه ۴۰ سوره نمل را به مدت یک هفته تمام و کمال روزی سه مرتبه قرائت نمایید:

«قال الذی عنده علم من الکتاب أنا ءاتیک به قبل ان یرتد إلیک طرفک»

سپس در پایان قرائت بگوید:

«اللهم صلی على محمد وال محمد الطیبین الطاهرین وءاتنی بالزبائن من کل مکان یا عظیم الشأن یا عالی المکان یا مبدل الزمان یا قابل القربان یا خالق الإنس والجان یا علی یا عظیم یا علام»

دعای فروش خانه در سوره کهف

برای فروش ملک و خانه، بخشی از آیه ۱۰ سوره کهف را بر دیوار آن محل بنویسد (همچنین می تواند بر کاغذی بدون خط بنویسد و به دیوار آن محل بچسباند) به اذن خداوند، آن ملک زود بفروش می رسد:

«ربنا آتنا من لدنک رحمه و هیی لنا من امرنا رشدا»

و برخی اساتید هم فرموده اند در آن ملک برود و آنجا سوره کهف بخواند.

‌دعای فروش خانه در سوره کوثر

برای جلب و ازدیاد مشتری (برای فروش ملک و متاع) سوره مبارکه کوثر را با گلاب و زعفران بنویسد و در مکان مورد نظر بیاویزد یا نگه دارد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ. فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ. إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ.

‌دعای فروش خانه در توسل به امام جواد (ع)

از امور مجربه توسل به امام جواد (ع) می باشد. آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است.

«اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ»

خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند.

‌دعای فروش خانه در آیه الکرسی

آیه الکرسی را بنویسید:

اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ. لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

و پس از آن این دعا را نوشته و در منزل قرار دهید:

«یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم»

‌دعای فروش خانه در سوره قارعه

سوره قارعه را نوشته و در منزل قرار دهید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. الْقَارِعَهُ. مَا الْقَارِعَهُ. وَمَا أَدْرَاکَ مَا الْقَارِعَهُ. یَوْمَ یَکُونُ النَّاسُ کَالْفَرَاشِ الْمَبْثُوثِ. وَتَکُونُ الْجِبَالُ کَالْعِهْنِ الْمَنْفُوشِ. فَأَمَّا مَنْ ثَقُلَتْ مَوَازِینُهُ. فَهُوَ فِی عِیشَهٍ رَاضِیَهٍ. وَأَمَّا مَنْ خَفَّتْ مَوَازِینُهُ. فَأُمُّهُ هَاوِیَهٌ. وَمَا أَدْرَاکَ مَا هِیَهْ. نَارٌ حَامِیَهٌ.

‌دعای فروش خانه در سوره آلرحمن

آیه ۳۳ سوره الرحمن را ۷۰ مرتبه بخوانید:

«یا معشر الجن والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السموات والارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان»

‌دعای فروش خانه در سوره زلزال

سوره زلزال را از نزدیک یا دور ۷ بار خوانده و به آن سمت بدمید و اگر با هفت بار فروش نرفت روزی ۷۰ بار بخوانید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِذا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزالَها. وَ أَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقالَها. وَ قالَ الْإِنْسانُ ما لَها. یَوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبارَها. بِأَنَّ رَبَّکَ أَوْحی‏ لَها. یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتاتاً لِیُرَوْا أَعْمالَهُمْ. فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّهٍ خَیْراً یَرَهُ. وَ مَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّهٍ شَرًّا یَرَهُ.

‌دعای فروش خانه در سوره مومنون

خواندن مداوم و هر روز آیه شریفه ۲۹ سوره مومنون جهت خانه دار شدن بسیار مفید است:

«وَ قُلْ رَبِّ أَنْزِلْنِی مُنْزَلًا مُبَارَکًا وَأَنْتَ خَیْرُ الْمُنْزِلِینَ»

‌دعای فروش خانه در سوره دخان

جهت تخلیه خانه توسط مستاجر اگر مدت اجاره به اتمام رسیده ولی مستاجر از تخلیه ملک سر باز می زند، مالک به مدت ۴۰ روز بلافاصله بعد از نماز صبح بدون این که حرفی بزند و یا بلند شود و یا کاری کند. ۴۰ مرتبه آیه ۱۱ سوره حم دخان را تلاوت کند:

«ربَّنا اکشف عنّا الْعذاب انّا مومنون»

‌دعای فروش خانه در سوره فاطر

آیه ۲۹ سوره فاطر را نوشته و در ملکی که برای فروش گذاشته قرار دهد:

«یَرْجُونَ تِجَارَهً لَنْ تَبُورَ»

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (44 رای)