گزارش پیشرفت پروژه مروارید خیام (سال 1400)

گزارش پیشرفت پروژه مروارید خیام (سال 1400)

گزارش پیشرفت پروژه مروارید خیام (سال 1400)  : مهندس لالوی,پروژه مروارید شهر بقیه الله,پروژه نیکان مروارید شهر,مجتمع مسکونی مروارید,برج مروارید خیام,برج نیکان مروارید شهر,قیمت آپارتمان مروارید شهر,پروژه ایثار مروارید شهر


 

  • مهندس لالوی

  • پروژه مروارید شهر بقیه الله

  • پروژه نیکان مروارید شهر

  • مجتمع مسکونی مروارید

  • برج مروارید خیام

  • برج نیکان مروارید شهر

  • قیمت آپارتمان مروارید شهر

  • پروژه ایثار مروارید شهر

 

 

گزارش پیشرفت پروژه مروارید خیام (سال 1400) :زمین بلوک F9 واقع در مرواریدشهر با نام پروژه مروارید خیام در نیمه دوم سال 1397 از تعاونی مسکن کارکنان بسیج شهرداری خریداری شد و در آبان ماه سال جاری موفق به اخذ جواز جهت 22 طبقه مسکونی و 3 طبقه منفی گردید و عملیات گودبرداری آغاز شد. هم اکنون عملیات گودبرداری در حال انجام است و بیش از 50 درصد از مرحله ی گودبرداری انجام شده است. 


طبق قرارداد بین سازنده و اعضای پروژه پرداخت اقساط مروارید خیام همزمان با پیشرفت فیزیکی بوده و بعد از 30 درصد پیش پرداخت، قسط بعدی 5 درصد با شروع فونداسیون می باشد که نامه اطلاعیه در حال ارسال شدن به اعضا می باشد. اعضا پس از دریافت اطلاعیه، بین 20 روز تا  از ماه مهلت دارند تا قسط فونداسیون را پرداخت نمایند. طبقه و جهت واحدهای پروژه مروارید خیام مشخص می باشد و خوشحسابی در پرداخت اقساط در انتخاب طبقات تاثیری نداشته بلکه اعضا به هر میزان که خوشحساب تر بوده و اقساط خود را زودتر از موعد پرداخت کنند، در انتهای کار و زمان تسویه ی آخرین قسط مشمول تخفیف شده و مبلغ مورد محاسبه از قسط آخرشان کسر خواهد شد. موعد تحویل پروژه مروارید خیام طبق قرارداد از تاریخ شروع گودبرداری به مدت 36 ماه می باشد که در صورت تاخیر اعضا در پرداخت اقساط مشمول جریمه می شوند و در صورت تاخیر سازنده در تحویل واحدها، پس از 6 ماه تاخیر مجاز که پیش بینی شده است به ازای هر روز تاخیر معادل اجاره ی همان واحد متعهد به پرداخت ضرر و زیان به اعضا می باشد. 
پروژه مروارید خیام در غربی ترین نقطه ی شهرک مرواریدشهر قرار گرفته است. شهرک مرواریدشهر یکی از مدرن ترین و لوکس ترین شهرک های منطقه 22 تهران می باشد که حدود 60 برج بلندمرتبه در این شهرک در حال ساخت می باشد در مراحل مختلف. تعدادی از این برج ها در مراحل نهایی بوده و تحویل موقت شده اند مثل برج مروارید بهارستان، مروارید دانشگاه تهران، حسابرسی و برج مروارید بقیه ا... که در مرحله محوطه سازی می باشد و برخی دیگر نیز در مراحل مختلف ساخت از گودبرداری تا نازک کاری می باشند.

شهرک مروارید شهر تمام نیازها و امکانات خدماتی و رفاهی مورد نیاز یک شهرک مدرن را در خود داشته و با بهترین مهندسی شهرسازی طراحی شده است. به دلیل محیط کارگاهی این شهرک هنوز خیابان هایش آسفالت نشده اند و پیش بینی ها بر این است که حدود سه سال آینده این شهرک با تمامی امکانات رفاهی اش آماده سکونت و زندگی می باشد. 

مزایا و معایب پروژه مروارید خیام

برج مروارید خیام دارای موقیعت مکانی مناسبی است زیرا در 2 سمت برج دیگر ساخت و سازی صورت نمیگیرد و از نظر قراردادی شرایط مطلوبی دارد و با پروژه های تعاونی ساز تفاوت دارد به عنوان مثال برج مروارید خیام دارای تعهد در زمان تحویل است و برای تاخیر در تحویل جریمه و ضرر و زیان قید شده است.

از طرفی اقساط با توجه به شرایط پیشرفت فیزیکی از مالکان دریافت میشود و برای دریافت سند که یکی از دغدغه های خریداران است مبلغ منصفانه ای را نگه میدارند.

اما هر پروژه ای علاوه بر مزایا معایبی هم دارد که میتوان به کند بودن سازنده از زمان خرید تا زمان گودبرداری اشاره کرد و اینکه پرداخت ضرر و زیان و جریمه دیرکرد در قرار داد از زمان اتمام فندانسیون محاسبه میشود.

بهرحال هیچ پروژه ای را نمی توان یافت که تمامی معیار های مثبت و خوب را داشته باشد طبیعتا شرایط هر برج بسته به شرایط سازنده آن متفاوت است.


 توصیه های کارشناسی؛

پروژه مروارید خیام یکی از معدود برج های شخصی ساز و معتبر در منطقه 22 می باشد که در ساخت آن تمامی استانداردهای بکار رفته در برج های منطقه یک اجرا شده و در تمامی مراحل ساخت آن آسایش، امنیت و سلیقه ی خریداران سخت پسند مورد توجه قرار گرفته است. سرمایه گذاری در پروژه مروارید خیام متضمن ارزش افزوده ای قابل ملاحظه برای خریداران خواهد بود.

نقشه واحدها در این برج بگونه ای طراحی شده است که با دارا بودن حداکثر نورگیری، محیطی آرام و دنج برای ساکنین فراهم آید.

شرایط پرداخت در این پروژه بگونه ایست که خریداران براحتی توانایی پرداخت اقساط را خواهند داشت.

از دیگرنکات مثبت این برج دسترسی مطلوبی است که به اتوبان های همت، حکیم، آزادگان و تهران -شمال دارد.

هر آنچه از یک سازنده انتظار می رود در پروژه مروارید خیام قابل مشاهده می باشد. در این پروژه قرارداد متعادلی میان سازنده و اعضا منعقد شده که انجام تعهدات را برای هر دو طرف ضمانت نموده است.

اعضا هر زمان و به هر دلیل قصد خروج از پروژه را داشته باشند، اصل سرمایه و همینطور ارزش افزوده آن را دریافت خواهند کرد. گرچه قیمت امتیاز واحدهای مروارید خیام به قدری رشد داشته است که به راحتی می توان این واحدها را به صورت امتیازی واگذار نمود.

علاوه بر 3 مزیت اصلی برج مرواریدخیام نسبت به سایر پروژه های منطقه یعنی قیمت قطعی ساخت، مشخص بودن طبقه و جهت واحد از ابتدا و تعهد ضرر و زیان در صورت دیرکرد از سوی سازنده، می توان به موقعیت مکانی ویژه این برج، هم به لحاظ دسترسی های مناسب و هم از نظر قرارگیری در شهرکی که به طور قطع یکی از مدرن ترین و رو به رشدترین شهرک های در حال ساخت در منطقه 22 تهران می باشد، نیز اشاره کرد.

  •    هنگام پیش خرید از پروژه های شخصی ساز حتما رزومه و کارنامه ی سازنده را بررسی کرده و از خوش نامی سازنده اطمینان حاصل نمایید.
  •     در قرارداد بین سازنده و خریدار می بایست قیمت قطعی ساخت و همچنین طبقه و جهت واحد مورد معامله قید گردد. بعلاوه موعد تحویل، مشخص شده و جهت تاخیر احتمالی میزان پرداخت جریمه دیرکرد از سوی سازنده تعیین گردد.
  •     نقل و انتقال حتما می بایست به صورت صدور الحاقیه روی قرارداد واحد و توسط دفتر سازنده انجام پذیرد. وکالتنامه یا هر نوع سند دیگری فاقد اعتبار می باشد.
  •     در هر یک از مراحل پرداخت اقساط، از پیشرفت فیزیکی پروژه اطمینان حاصل فرمایید.

 


پروژه مروارید خیام طی نیمه دوم سال 97 تمامی واحدهای خود را پیش فروش نموده و هم اکنون واحد خالی در این برج وجود ندارد و متقاضیان می توانند واحدهای این برج را به صورت واریزی و امتیازی از اعضای اولیه خریداری کنند. اعضای اولیه واحدهای خود را بین متری 5 تا 5.8 میلیون تومان خریده اند که در صورت خرید امتیاز این واحدها قیمت پروژه برای خریداران با احتساب پول امتیاز متری 6.5 الی 7 میلیون تومان به صورت قطعی می باشد. با در نظر گرفتن روند صعودی نرخ تورم و همچنین بازار عرضه و تقاضا و مخصوصا پیشرفت چشمگیر شهرک مرواریدشهر تا 3 سال آینده، قطعا ارزش واحدهای پروژه مروارید خیام خیلی بالاتر از این عددها خواهد بود. در حال حاضر و این روزهای بازار ملک و مسکن، قیمت ها در بهترین حالت خود قرار دارند و بهترین زمان جهت خرید می باشد. پس از این قطعا بازار رو به رشد و قیمت ها افزایشی می باشند.
در انتها باید گفت پروژه خیام یکی از بهترین موقعیت ها جهت سرمایه گذاری و سکونت در منطقه 22 بوده و آینده ی بسیار روشنی در انتظار کل منطقه 22 و علی الخصوص شهرک مدرن مرواریدشهر می باشد. 

نگارنده؛ بزرگمهر کیانی

 

اطلاعات کامل در رابطه با پروژه مروارید خیام کلیک کنید

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (7 رای)