متخصصان املاک (AIPP) در صف علاقمندان بازار ایران

متخصصان املاک (AIPP) در صف علاقمندان بازار ایران

متخصصان املاک (AIPP) به دلیل وجود ضعف در خدمات مشاوران املاک در ایران قصد همکاری با ایران را دارد

متخصصان املاک

یک انجمن برتانیایی بین‌المللی متخصصان املاک (AIPP) نیز به صف علاقه‌مندان به حضور در بازار ایران اضافه شد.

انجمن بین‌المللی متخصصان املاک (AIPP) که دفتر مرکزی آن در وست‌مینستر لندن قرار دارد به صف علاقه‌مندان به حضور در بازار اقتصادی ایران پیوست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این انجمن بریتانیایی یک انجمن غیردولتی و غیرانتفاعی در زمینه معاملات املاک است که در پی ارتقای سطح استانداردهای حرفه‌ای در حوزه خرید، فروش و اجاره املاک است. AIPP با تدوین قوانین و مقرراتی برای شرکتهای املاک عضو این مجموعه در سراسر دنیا در تلاش است ضمن ارتقا استانداردها، معاملات ملکی امن‌تری را برای خریداران پدید آورد. هم اکنون این انجمن در 31 کشور جهان به صورت مستقیم فعال است.

این انجمن بین‌المللی اعلام کرده است که با توجه به اینکه یکی از نقاط ضعف ایران در حوزه املاک، موضوع دانش‌افزایی و ارتقا سطحی کیفی خدمات مشاوران املاک در سطح کشور است، می‌تواند ضمن ارتقا دانش فنی و استانداردها در داخل کشور، زمینه‌های ارتباط امن و سودآور در حوزه املاک برای کشور را پدید آورد. همچنین براساس آنچه AIPP اعلام کرده است، حضور این‌گونه انجمن‌های معتبر بین‌المللی، شرایط حضور شرکتهای بزرگ و چندملیتی املاک در ایران را نیز فراهم می‌آورد.

شرکت AIPP درخواست همکاری خود با ایران را به اتحادیه صنف مشاورین املاک ارایه کرده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری فنی و آموزشی پس از رفع تحریم‌ها اعلام کرده است.

املاک تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز