معرفی مجتمع تجاری اداری مال مون

معرفی مجتمع تجاری اداری مال مون

مجتمع تجاری  مال مون یکی از مجتمع های شخصی ساز در منطقه 22 می باشد.

 

مجتمع تجاری مال مون  که در بلوار امیر کبیرشهرک گلستانو رو به روی مجتمع تجاری تهران مال ساخته شده است از مجتمع های تجاری است که دارای ظاهر و معماری بسیار زیبایی می باشد.

مجتمع تجاری مال مون

این مجتمع تجاری – اداری در قالب 11 طبقه ساخته شده است که شامل 4 طبقه منفی نیز می باشد که جمعا شامل 230 پارکینگ می  شود. هم چنین، 7 طبقه آن شامل 3  طبقه تجاری و 4 طبقه اداری  شده است.

مجتمع تجاری مال مون

 

در این مجتمع، تعداد 98  واحد تجاری وجود   دارد که شامل بهترین و به روز ترین برند های روز  دنیا شده است، متراژ این واحد های تجاری از 9 متر تا 160 متر متغیر است.

تعداد 48 واحد تجاری نیز در 4 طبقه ساخته شده است که دارای محیطی آرام و کاملا اداری می باشد که می تواند بهترین محیط  برای  انجام امور اداری باشد. متراژ این واحد های اداری از 50  متر الی 97 متر می باشد و نکته حائز اهمیت این است که این واحد های اداری به صورت فلت ساخته شده اند و  قابل تغییر می باشد.

مجتمع تجاری مال مون

از آنجایی که این مجتمع تجاری داراری جذابیت های بسیاری است و می تواند اشخاص  را ساعت های زیادی مشغول کند، رستوران و کافی شاپ نیز در محوطه بیرونی این مجتمع ساخته شده است.

مجتمع تجاری مال مون

همانطور که گفته شد، این مجتمع از معماری و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است؛ نور  پردازیی که برای این مجتمع تعبیه  شده است را می توان از یکی  از زیبا ترین نورپردازی ها دانست که  نمای بسیار زیبایی را در شب،  به این ساختمان می دهد و می تواند یکی از عوامل جذب باشد.

مجتمع تجاری مال مون

مجتمع تجاری  مال مون دارای دو لاین آسانسور می باشد که تمامی طبقات تجاری و اداری و هم چنین پارکینگ ها را پوشش می دهد. بری  طبقات تجاری نیز، پله برقی تعبیه شده است تتا علاوه  بر جابه جایی بین طبقات، این امکان را به افراد دهد تا با تمامی واحد های تجاری آشنا شوند.

مجتمع تجاری مال مون

از آنجایی که موقعیت مکانی این مجتمع در اصلی ترین بلوار شهرک گلستان است و تعدداد زیادی واحد مسکونی و تجااری در اطراف آن قرار دارد، می تواند گزینه ای مناسب برای رفع نیاز های تجاری ساکنینی این محدوده باشد..

هم چنین، این موقعیت مکانی، دسترسی های  بسیاری از جمله بزرگراه آزادگان، همت و حکیم را در دسترس قرررار داده است تا بتواند رفتت و آمد به این مجتمع زیبا را سهولت ببخشد.

مجتمع تجاری مال مون

جهت مشاهده قیمت های به رووز و فایل های فروش، بر روی لینک (مجتمع تجاری – اداری مال مون ) کلیک نمایید.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)