گران ترین وارزان ترین آپارتمان ها در نیمه اول آبان

بر اساس اطلاعات بازار املاک ایران گرانن ترین و ارزان ترین آپارتمان های معامله شده در تهران نیمه اول آبان در مناطق 1  و دوازده تهران قرار گرفته اند.

بر این اساس گران ترین آپارتمان های معامله شده در نیمه نخست آبان ماه در منطقه 1 قرار گرفته اند.آپارتمانی نوساز, با امکانات کامل و سوپر لوکس در منطقه زعفرانیه,فلاحی با 224 متر مربع مساحت,هر متر مربع نوزده میلیون و 590 هزار تومان فروخته شده.و ارزان ترین آپارتمان معامله شده در محله دروازه غار منطقه دوازده قرار دارد و 59 متر مربع است.که قیمت هر متر مربع از این آپارتمان 5 ساله 1 میلیون و نود هزار تومان بوده است.

  در مرتبه بعدی آپارتمان ارزان قیمت یک واحد دیگری که در شهرک صاحب‌الزمان منطقه 18 واقع شده و چهار ساله است که به قیمت هر مترمربع یک میلیون و 340 هزار تومان فروخته شده است.و  همچنین  در مرتبه بعدی آپارتمان گران قیمت مالک دیگری آپارتمان نوساز و لوکس خود را واقع در یکی از بهترین مناطق خیابان دربند به مساحت 120 مترمربع را به قیمت مترمربعی 19 میلیون و 475 هزار تومان فروخته است.

ازران ترین وگران ترین آپارتمان,مظنه گران ترین وارزان ترین آپارتمان در تهران,قیمت گران ترین و ارزان ترین آپارتمان در تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (4 رای)