چرا اجاره آپارتمان در سعادت آباد این قدر زیاد است؟

چرا اجاره آپارتمان در سعادت آباد این قدر زیاد است؟

سعادت آباد یکی از مناطق تحت پوشش شهرداری منطقه دو پایتخت است که جزو مناطق خوب تهران به شمار می رود؛ چه برای کسانی که قصد اجاره نشینی دارند و چه آن هایی که به دنبال مورد مناسب برای خرید ملک هستند.

دلایل بسیاری باعث شده تا سعادت آباد جزو مناطق پرطرفدار تهران باشد. این منطقه از جنوب به شهرک غرب، از شمال به کوی فراز، از شرق به بزرگراه چمران، از شمال غرب به منطقه خوش آب و هوای فرحزاد و از شمال شرق به درکه و اوین راه دارد، که باعث شده نسبت به سایر مناطق تهران آب و هوای نسبتاً سالمی داشته باشد.

از دیگر نکات قابل طرح، قرار گرفتن این منطقه در خارج از محدوده طرح ترافیک و دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی شهر است. از شمال آن اتوبان یادگار امام، از غرب آن بلوار فرحزادی و از شرق سعادت آباد، اتوبان چمران می گذرد.

همچنین به علت عریض و طویل بودن کوچه ها و خیابانها در محلات این منطقه، تمامی امکانات رفاهی در آن فراهم است و نیازی به خروج از منطقه برای تأمین مایحتاج منزل نیست.

مسکن تهران

به گزارش ویرلن، مناطق و مراکز خرید شیک و متعددی در سعادت آباد وجود دارد که اکثریت آنها در خیابان علامه شمالی مستقر هستند. رستوران های زیاد و متنوع ایرانی و خارجی در این منطقه، سعادت آباد را به یکی از قطب های گزدشگری غذای تهران تبدیل کرده و حتی از سایر مناطق تهران نیز برای صرف غذا و گذراندن ساعات فراغت، راه زیادی طی کرده و به این منطقه می آیند.

قرار گرفتن مجتمع فرهنگی - ورزشی اریکه ایرانیان و پارک هایی مثل پارک پرواز ، آبشار و دلاوران که برای سنین بالا نیز مناسب بوده و هم مناسب تفریح و بازی کودکان و نوجوانان است، از دیگر امکانات این منطقه پایتخت است. در واقع همه امکانات در محل زندگی سعادت آباد وجود دارد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این منطفه، وجود بیمارستان های عرفان، پارسیان و شهید مدرس در این منطقه می باشد.

همچنین وجود مجتمع فنی تهران و همچنین دانشگاه ادبیات و زبان های خارجی علامه طباطبایی و دانشگاه بزرگ امام صادق (ع) در این منطقه، ویژگی های آن را منحصر به فرد کرده است.

به همین علت است که نرخ اجاره بهای در منطقه سعادت آباد بسیاری بالا بوده و آرزوی دل خیلی ها زندگی کردن در این محله است.

از مناطق اصلی در این منطقه از پایتخت، می تواند به خیابان های سعادت آباد،24 متری، علامه، سرو، کوی فراز، بلوار پاکنژاد، دریا و فرحزادی و همچنین میدان‌های کاج و فرهنگ از مناطق اصلی سعادت آباد اشاره کرد و قیمت اجاره آپارتمان در آنها متفاوت است.

ارزان ترین قیمت اجاره آپارتمان در این منطقه، در خیابان 24 متری بوده می باشد.

ضمن آن که در خیابان علامه شمالی  این منطقه که بیشتر مراکز خرید سعادت آباد و رستوران‌ها در آن واقع شده، برای اجاره آپارتمان 140 متری باید به طور متوسط 120 میلیون ودیعه و 3 و نیم میلیون اجاره پرداخت کرد.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)