پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران به دو روش انجام خواهد شد

پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران به دو روش انجام خواهد شد

رئیس کل بانک مرکزی از دو روش پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران خبر داد.


پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران به دو روش انجام خواهد شد که در روش اول گیرندگان وام یا همان مستاجران تسهیلات را به صورت یک ساله دریافت می‌کنند و تنها سود آن را به صورت ماهانه پرداخت می‌کنند و اصل پول پس از پایان سال پرداخت می‌شود. در روش دوم اما مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن را سه ساله دریافت مکنند و بازپرداخت آن در مدت ۳۶ ماه خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با ارسال کدملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت تسهیلات اقدام کنند. مهلت ثبت در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹ مرداد ماه به اتمام می‌رسد و زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات پس از تدوین دستور العمل مرتبط توسط وزارت راه و شهرسازی، از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن و بخشنامه بعدی این معاونت در همان تاریخ اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام رئیس بانک مرکزی ۲۰ هزار میلیارد برای این وام تخصیص پیدا کرده است و پس از اعلام اشخاص مشمول توسط وزارت راه و شهرسازی بانک مرکزی پرداخت وام را شروع می‌کند به ۱۳، ۳۰ و ۵۰ میلیونی بر اساس شهرها خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که مانند باقی ثبت‌نام‌های انجام شده به این شیوه، مهلت تعیین شده تمدید شود اما شما نباید ریسک کنید و کار ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنید.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز