ورود دوباره رونق به بازار مسکن

ورود دوباره رونق به بازار مسکن

حسین عبده تبریزی از رونق  در بازار مسکن خبر داد

بازار مسکن

حسین عبده تبریزی ضمن اشاره به زمان ورود به دوره رونق بازار مسکن،گفت: بازار واحدهای مسکونی ارزان قیمت و میان قیمت سال آینده پر رونق خواهد شد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار با مازاد خانه های لوکس و واحدهای تجاری مواجه است،‌ گفت:‌ امسال اتفاقی برای خانه های گران قیمت و واحدهای لوکس در بازار نمی افتد و این دو گروه همچنان در رکود باقی می مانند.

وی با اشاره به ورود خانه های ارزان قیمت و میان قیمت به دوره رونق گفت: پیش بینی می شود؛ از سال آینده گروه واحدهای مسکونی ارزان و میان قیمتی با افزایش تقاضا در بازار مواجه شوند که البته این رونق در حد تقاضای مصرف است و نه سفته بازانه.

عبده تبریزی با بیان اینکه خوشبختانه میزان تقاضای سفته بازانه در بازار مسکن در وطل دو سال گذشته به شدت کاهش یافته است،‌ ادامه داد: کاهش سفته بازی در معاملات به نفع اقتصاد کشور است و افزایش این نوع از معاملات را رونق نمی‌دانیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، مشاور وزیر راه و شهرسازی با تاکید با اینکه در بخش تامین خانه های ارزان قیمت برای خانه اولی ها نیاز انباشته در بازار وجود دارد،‌ اظهار کرد: برای پاسخ به این نیاز انباشته باید تا 10 سال آینده؛‌سالانه یک میلیون واحد میان قیمت و ارزان قیمت در سطح کشور ساخته شود.    

املاک تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز