نحوه انتخاب واحد در پیش فروش تعاونی مسکن

نحوه انتخاب واحد در پیش فروش تعاونی مسکن

نحوه انتخاب واحد در پروژه های پیشفروش مسکونی و تجاری،اداری در کل موضوع انتخاب واحد در پروژه های پیشفروش در عین جذابیت و هیجانی که با روزهای نزدیک به تحویل پروژه همزمان می شود، به نوعی حساسیت برانگیز هم می باشد چرا که این ظن همیشگی وجود دارد که شاید دست اندرکاران در دفتر تعاونی واحدهای خوب و مرغوب را خیلی زودتر از بقیه بین خود و آشناهای خود تقسیم کنند.

 

یکی از بهترین پروژه های تعاونی ساز:پروژه زاگرس

 

در این مقاله قصد نگارنده بر این است که روند و چگونگی انتخاب واحد در پروژه های پیشفروش تجاری، اداری و مسکونی در تعاونی مسکن ها را تشریح نموده و عواملی را که بر روند انتخاب واحد تاثیر مستقیم دارند بررسی کند. ابتدا باید بگویم اگر در میان گزینه های پیشنهادی تان پروژه ای وجود دارد که انتخاب طبقه در آن انجام شده است و شما طبقه و جهت واحدتان را می دانید و در مقابل گزینه دیگری است که انتخاب واحد در انتهای پروژه انجام می شود- و شما توان خرید هر کدام از این گزینه ها را دارید- بدون شک از پروژه ای که طبقه و جهت واحد مشخص است خرید کنید. اما بسیاری از مخاطبان در پروژه های منطقه 22 ثبت نام کرده اند و منتظر مرحله انتخاب واحد هستند یا قصد خرید امتیاز یا سهام از این پروژه ها را دارند که در هر صورت موضوع انتخاب واحد دغدغه مشترک عده زیادی از آنها می باشد.

  • واریزی نفر قبلی؛ اگر امتیاز از اول در اختیار خودتان بوده باشد که تکلیف روشن است. باید تا به اینجای کار تمام اقساط را بدون تاخیر پرداخت کرده باشید تا امتیاز منفی نداشته باشید اما اگر تازه در این مرحله قصد خرید یک امتیاز را دارید حتما باید واریزی های نفر قبلی تا به اینجای کار برای شما مهم باشد چرا که هر یک میلیون تومان در هر روز یک امتیاز مثبت یا منفی محسوب می شود بنابراین در این مرحله با شخص فروشنده به دفتر تعاونی مراجعه می کنید و دفترچه امتیاز مربوطه را از واحد مالی استعلام کرده و تسویه حساب آن را دریافت می کنید. بدیهی است در صورت داشتن هرگونه بدهی و جریمه دیرکرد تا روز نقل و انتقال به عهده فروشنده و از آن روز به بعد با خریدار می باشد.
  • پرداخت بموقع اقساط؛ پس از اینکه یک امتیاز را خریداری کردیم و سابقه اش را پاک و تسویه کردیم بهتر است تا انتهای پروژه این خوشحسابی را ادامه دهیم و در صورت امکان حتی یک قسط از بقیه اعضا جلوتر باشیم که امتیاز مثبت ما همچنان رو به افزایش باشد تا آخر پروژه که اولویت بندی انجام شده و اعضا طبق اولویت های دریافتی واحدهای خود را انتخاب می کنند.

 

یکی از بهترین پروژه های شخصی ساز: پروژه تریتیوم vip

 

در مجموع سیستم اولویت بندی براساس خوشحسابی یک سیستم عادلانه و تشویقی است که اعضا هر چه زودتر و بهتر اقساط خود را پرداخت کنند. از آنجا که پروژه های تعاونی ساز با قسط اعضا ساخته می شوند و بالا می روند، بنابراین نظام صحیح قسط گیری می تواند ضامن بقا و شکل گیری هر چه سریتر آن پروژه می باشد.   نگارنده ؛ بزرگمهر کیانی  

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (7 رای)