مسکن اجتماعی با پایان دولت یازدهم نیز ,تمام نشد

مسکن اجتماعی با پایان دولت یازدهم نیز ,تمام نشد

درباره طرح مسکن اجتماعی به گزارش دولت بهار چنین نوشته است: طرح مسکن اجتماعی به گفته مسئولان وزارت راه وشهرسازی شروع شده و توافقی برای ساخت صدو بیست وپنج هزار واحد مسکونی بین دو وزارتخانه شهرسازی و تعاون انجام شده است.

یکی از بهترین طرح های مطرح شده در دولت, طرح مسکن اجتماعی بوده ولی متأسفانه این طرح با گذشت چند سال از عمر دولت یازدهم پیشرفت عملیاتی نداشته است و در این چند ماهی که دولت وقت دارد انتظار آن می رود که با اجرای آن شاهد افزایش سهم تولید و سرعت خروج از رکود مسکن باشیم.

 87

این طرح می‌تواند بخش زیادی از تولید مسکن کشور را تامین کند و افزایش تولید می‌تواند نیاز مردم را برطرف کند و روند خروج از رکود را سرعت ببخشد. در حال حاضر مشکل بخش مسکن نبود تقاضا و کاهش قدرت خرید مردم است که قاعدتا یکی از اهداف این طرح تقویت قدرت خرید است. البته ممکن است سهم این طرح در این مورد زیاد نباشد، اما در فازهای بعدی سهم بیشتری از نیازهای جامعه را پوشش می‌دهد.

خوشبختانه در چند ماه اخیر قیمت اجاره‌بها افزایشی نداشته، اما قیمت مسکن افزایشی حدود سه درصد داشته است که با توجه به تورم تک رقمی، افزایش سه درصدی قیمت مسکن تاثیری در این بخش ندارد.

منبع:دولت بهار,روزنامه آرمان

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز