قیمت پنت هاوس در تهران چند ؟

قیمت پنت هاوس در تهران چند ؟

 قیمت پنت هاوس در تهران چند ؟



قیمت پنت هاوس در مناطق شمالی پایتخت از متری ۷۷.۹ میلیون آغاز و به متری ۲۵۴ میلیون تومان ختم می شود.

به گزارش  املاک صدف  :  در حالی که بیشتر مردم توانایی خریدن آپارتمان‌های کوچک متراژ را ندارند، در میان فایل های بازار املاک آگهی های فراوان فروش پنت هاوس با قیمت های نجومی مشاهده می شود.

در برخی محله ها فاصله قیمتی حدود ۳۰ تا ۴۱ میلیون تومانی بین پنت هاوس های نوساز و یک ساله با املاک ۱۴ تا ۱۶ ساله وجود دارد به طوری که در ولنجک یک پنت هاوس یک ساله را متری ۱۶۲.۵ میلیون و یک واحد ۱۴ ساله را متری ۱۲۱.۷ میلیون تومان قیمت گذاری کرده اند.

در فرمانیه هم یک واحد ۲۳۰ متری و ۱۴ ساله متری ۱۲۱.۷ میلیون تومان و در همین محدوده یک پنت هاوس ۷۰۰ متری، یک‌ساله را متری ۱۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده‌اند که نشان‌دهنده فاصله ۳۰.۴ میلیون تومان آنهاست.

گران ترین فایل آگهی شده متعلق به یک واحد ۵۰۰ متری نوساز در دروس است که هر متر آن ۲۵۴ میلیون تومان ارزش گذاری شده و مالک برای فروش آن مبلغ کل ۱۲۷ میلیارد تومان تعیین کرده است.

در جایگاه دوم نیز یک واحد ۴۴۰ متری در اقدسیه است که با قیمت هر متر ۲۲۲.۷ میلیون و قیمت کل ۹۸ میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است.
در رتبه سوم هم یک واحد ۳۰۵ متری نوساز در فرشته قرار دارد که هر متر آن به نرخ ۲۱۶.۴ میلیون و قیمت کل ۶۶ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

همچنین یک پنت هاوس در نیاوران یک واحد ۴۵۰ متری نوساز را متری ۱۸۶.۶ میلیون تومان و با قیمت کل ۸۴ میلیارد تومان می فروشند.

افرادی که مایلند در پنت هاوس های مجلل زندگی کنند ولی بودجه کافی برای خرید ندارند میتوانند با مشاوره با یک فرد خبره به اجاره و رهن پنت هاوس در تهران هم فکرکنند.

در محمودیه یک پنت هاوس ۳۶۰ متری یک ساله را متری ۱۶۵ میلیون و با قیمت کل ۵۹.۴ میلیارد تومان فایل کرده‌اند و در زعفرانیه هم یک واحد ۲۳۰ متری را متری ۱۶۰ میلیون و با قیمت کل ۳۶.۸ میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

ارزان ترین پنت هاوس در این لیست هم یک واحد ۱۵۴ متری، ۶ ساله در محدوده پارک نهج‌البلاغه است که هر متر آن ۷۷.۹ میلیون قیمت گذاری شده و خرید آن با قیمت کل ۱۲ میلیارد تومان امکانپذیر است.

همینطور لینک قیمت پنت هاوس در تهران هم میتواند اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

 

قیمت پنت هاوس در تهران
محدودهمتراژسن بناقیمت هر مترمربعقیمت کل (تومان)
ولنجک۳۲۰۱ سال۱۶۲.۵۰۰.۰۰۰۵۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
فرمانیه۷۰۰۱ سال۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰۸۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
اقدسیه۴۴۰۲ سال۲۲۲.۷۰۰.۰۰۰۹۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
فرشته۳۰۵نوساز۲۱۶.۴۰۰.۰۰۰۶۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
نیاوران۴۵۰نوساز۱۸۶.۶۰۰.۰۰۰۸۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
سعادت آباد۵۰۰نوساز۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰۷۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
الهیه۲۰۰۱۸ سال۸۷.۵۰۰.۰۰۰۱۷.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰
دروس۵۰۰نوساز۲۵۴.۰۰۰.۰۰۰۱۲۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

 

 

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (2 رای)