قطعی شدن وام 100 میلیونی مسکن

قطعی شدن وام 100 میلیونی مسکن

عباس آخوندی از در برنامه بودن وام 100 میلیونی مسکن خبر داد

وام 100 میلیونی مسکن

 عباس آخوندی گفت: وام 80میلیون تومانی خرید خانه ادامه دارد وی افزود: 20میلیون تومان هم وام جعاله است که می‌تواند برخی از مشکلات بازار مسکن را حل کند. وی افزود: وام 100میلیون تومانی ساخت مسکن هم در برنامه است که تصویب می‌شود.

آخوندی گفت:‌ 121 پروژه با ارزش 25میلیارد یورو در این همایش عرضه کرده‌ایم که نشان می‌دهد نهایی شدن سرمایه‌گذاری‌ها کمک مثبتی در رفع مشکلات بازار مسکن و در بهبود وضعیت زیرساخت‌های حمل و نقل خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام "در بخش مسکن 35 پروژه بزرگ عرضه کرده‌ایم که با راهکار واقعی و بدون استفاده از منابع بودجه عمرانی کشور می‌تواند بسیار مؤثر باشد"، گفت: با توجه به حضور پرقدرت ایران در عرصه ترانزیت بین‌المللی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده در این عرصه می‌تواند برای حوزه حمل و نقل ایران نیز کمک شایانی باشد و رقم 25میلیارد یورو قطعاً تأثیر مستقیم مطلوبی در این زمینه خواهد داشت.

وی با ابراز "پروژه‌های بسیار خوب و متنوعی در این همایش به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود که امکان نهایی شدن آنها پس از برگزاری همین همایش وجود دارد" از ورود سرمایه‌گذار خارجی در چند طرح حمل و نقلی کشور پیش از برگزاری این همایش خبر داد و افزود: سرمایه‌گذاران خارجی در طرح  آزادراه تبریز ـــ مرند و یکی دیگر از مسیرهای غرب کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند و بخش خصوصی داخلی نیز در یکی از فرودگاه‌های کشور حضور پیدا کرده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، آخوندی با بیان اینکه پس از توافق هسته‌ای ورود شرکت‌های خارجی افزایش چشمگیری یافته، برگزاری این همایش را اولین اقدام سازمان‌یافته برای ورود سرمایه‌گذاران به پروژه‌های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی دانست و گفت: امید است سرمایه‌گذاران با رقابت سالم سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف حضور یابند.

املاک تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز