شهر طلا در کنار دریاچه چیتگر

شهر طلا در کنار دریاچه چیتگر

شهر طلا در کنار دریاچه چیتگر


 

 

املاک صدف 22 :    شهرطلا پروزه ای با کاربری مسکونی - تجاری است که در زمینی به مساحت 2000 مترمربعی و زیر نظر تعاونی عمران گستر همت در حال ساخت می باشد . شهر طلا در یکی از بهترین نقاط منطقه 22 و در شمال دریاچه چیتگر قرار گرفته است . شهر طلا یک مجتمع بزرگ و بسیار لوکس برای بازار طلا می باشد .

 

اینکه هر پروژه تجاری در منطقه 22-که البته تعدادشان نیز اندک نیست- به یک صنف یا شغل خاص تعلق گرفته و تبدیل به بورس آن صنف شود، کلی مزیت دارد و می تواند در جذب صاحبان و دانه درشت های آن صنف کمک شایانی کند. مثل شهر طلا که از هم اکنون تعاونی سازنده اش اعلام کرده است که بخش تجاری پروژه به شهر طلا تبدیل شود.

اگر هر پروژه تجاری که در منطقه کار می شود، مثل شهر طلا از قبل اعلام کند که بناست آن پروژه به چه صنفی تعلق بگیرد، مطمئنا می تواند در جذب سرمایه در همان مراحل قبل از تکمیل بسیار موفق عمل کند.

پروژه مسکونی تجاری دریاچه ؛ این پروژه 2000 متری در زمین پلاک ثبتی 9494/1863 با فاصله ای حدود 300 متر نسبت به دریاچه و در ضلع شمالی شروع به ساخت کرده است که هم اکنون پس از حدود یک سال و نیم از شروع پروژه بخشی از گودبرداری را انجام داده و با روند بسیار آهسته ای ادامه کار در جریان است. این پروژه که قرار است تجاری مسکونی باشد و اینطور که تعاونی تبلیغ می کند و وعده داده است بناست در طبقات تجاری پروژه شهر طلا افتتاح شود که البته این موضوع به خودی خود امتیاز خوبی برای این پروژه محسوب می شود به شرطی که سرعت کار را افزایش داده و پیشرفتی ملموس و قابل اندازه گیری را به کارشناسان و مشاوران ملک و مسکن منطقه و خریداران بالقوه نشان دهند. اصولا پروژه هایی که تا مرحله 50 درصد اسکلت پیشرفت بدون وقفه ای داشته باشند را می توان جزو پروژه های خوبی به حساب آورد که در لیست پیشنهادی به مشتریان قرار بگیرند و صدالبته که این پروژه هنوز در آن لیست جای نمی گیرد، هر چند که بخواهد روی شهر طلا بودنش مانور بدهد، تا پیشرفت قابل توجهی از خود نشان ندهد نمی تواند اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند. البته این تعاونی غیر از پروژه دریاچه و شهر طلا دو پروژه دیگر را در سطح منطقه 22 در دست اجرا دارد.

غیر از تعاونی سازنده فوق الذکر در بلوار امیر کبیر شهرک راه آهن نیز مجتمع برلیان با عنوان شهر طلا در دست ساخت و در مراحل نهایی و نزدیک تحویل به سر می برد که بین چهارراه هاشم زاده و کاج و نزدیک مجتمع مال مون قرار دارد. در کل پدیده هایی مثل شهرطلا و شهرفرش طلایه دار شهرها و شهرک های تجاری ای است که تماما نوظهور بوده و در حال گسترش هستند.

شهر طلای منطقه 22

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (14 رای)