در افزایش قیمت مسکن پردیس تجدید نظر خواهد شد.

در افزایش قیمت مسکن پردیس تجدید نظر خواهد شد.

دیروز متقاضیان مسکن مهر پردیس در اعتراض به افزایش قیمت مسکن مهر در مقابل وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند.

پس از این تجمع ، کارگروه ویژه ای که به ریاست قائم مقام وزیر راه تشکیل شده بود تشکیل جلسه داد و طبق مصوبه این کارگروه حداکثر قیمت مسکن مهر در شهر پردیس به 69 میلیون تومان کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، روز گذشته کارگروه ویژه‌ای به ریاست قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مشاوران او، عضو هیأت مدیره و معین ویژه شهر جدید پردیس و مدیرعامل این شهر تشکیل شد تا بحث افزایش نجومی قیمت مسکن مهر در شهر پردیس بررسی شود.

این کارگروه پس از بررسی آنالیز قیمت‌ها تصمیم گرفت مسئله افزایش قیمت‌ها را که گفته می‌شد حداکثر قیمت در فاز 8 به 81 میلیون تومان رسیده است را کاهش دهد به طوریکه در نهایت در پایان این جلسه مقرر شد حداکثر قیمت برای واحدهای بالای 110 متر که مربوط به واحدهای مسکونی در فاز 8 می‌باشد به 69 میلیون تومان برسد.

مسکن مهر,مسکن مهر پردیس,گرانی مسکن مهر

اگرچه به گفته برخی از مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید قیمت‌های 38 تا 40 میلیون تومان در زمانی که متقاضیان ثبت نام کرده‌اند قیمت‌های تقریبی بوده است و تحت تاثیر بخشنامه افزایش قیمت حاصل از افزایش حامل‌های انرژی بوده به نظر می‌رسد این افزایش قیمت که گفته می‌شود حداکثر قیمت 69 میلیون تومان است، قیمت نهایی خواهد بود و هیچ تغییری نخواهد کرد. همچنین، واحدهای با متراژهای بالا در شهر پردیس حداکثر قیمت آنها 58 تا 69 میلیون تومان نهایی شده است و تا 2 هفته آینده این قیمت‌ها اعلام نهایی و ابلاغ خواهد شد.

روز گذشته تجمع‌کنندگان در مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از مدیران ارشد شرکت عمران درخواست کرده‌اند قیمت‌ها تحت هیچ شرایطی تغییر نکند و زمان دقیق واگذاری‌ها نیز اعلام شود. به نظر می‌رسد مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی تصمیم دارند تا اینکه متقاضیان آورده خود را به موقع واریز کنند و هیچ خللی در ادامه ساخت واحدهای مسکونی به وجود نیاید افزایش سقف ارزی تسهیلات از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان را در دستور کار خود قرار دهند. بنابراین اگر این اتفاق رخ دهد این قائله ختم به خیر خواهد شد.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز