افتتاح فروشگاه دانلودی فایل های سرمایه گذاری مسکن

دسته بندی ها: آرشیو اطلاعیه ها

فروشگاه دانلودی بسته های سرمایه گذاری املاک در سایت صدف

مسکن صدف این افتخار را دارد که برای اولین بار در ایران ، فروشگاه فایل پروژه های سرمایه گذاری ملکی در منطقه ۲۲ تهران را راه اندازی کند.
فروشگاه آنلاین مسکن صدف، پروژه های مسکونی، تجاری و اداری منطقه ۲۲ را که به صورت پیشفروش و امتیازی خرید و فروش می شوند در قالب بسته های پیشنهادی شامل توضیحات کامل و تصاویر این پروژه ها به صورت فایل های PDF قابل دانلود عرضه می کند. به این صورت که مخاطبان می توانند در ازای پرداخت مبالغی اندک، این فایل ها را به صورت آنلاین دانلود کرده و با مطالعه آنها به شناخت جامعی از پروژه مورد نظر و یا پروژه های منطقه دست پیدا کنند.
عناوین مطالبی که در این فایل ها آمده است شامل ؛ توضیحات کاملی درباره پروژه مورد نظر، موقعیت مکانی و مشخصات کامل واحدها، قیمت و شرایط پرداخت، راهنمای نقل و انتقال صحیح، تصاویر پروژه به همراه گزارش تصویرر روند پیشرفت از ابتدا، تحلیل کارشناسی، جدول مقایسه ای سرمایه گذاری در پروژه مورد نظر در مقایسه با انواع دیگر سرمایه گذاری و … تمامی اطلاعات و مستندات مورد نیاز برای رسیدن مخاطب به شناختی کامل و جامع از پروژه مورد نظر.
در تهیه ی فایل های بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری ملکی در منطقه ۲۲، کارشناسان مسکن صدف نتیجه ی سالها تجربه و تحقیقات میدانی خود را دستمایه قرار داده اند تا نتیجه ی کار به حدی مطلوب باشد که مخاطب پس از مطالعه کامل فایل به تصمیم قطعی خود برای خرید یا عدم خرید در پروژه ی مورد نظر برسد و هیچگونه سوال یا نقطه ی گنگی برایش باقی نماند.
لازم به ذکر است که تمامی محصولات فروشگاه صدف به صورت ماهانه و با پیشرفت پروژه های ساختمانی اعم از تصاویر پیشرفت پروژه، جدول اقساط و تغییر قیمت امتیازها همراه با نوسانات بازار و … بروزرسانی شده و نسبت به بازخوردی که از خرید محصولات و نظرات دریافتی می گیریم، نسبت به اضافه کردن محصولات جدید در ویترین فروشگاه مثل فایل های آموزشی سرمایه گذاری ملکی اقدام می کنیم.

بسته سرمایه گذاری مسکن

بسته سرمایه گذاری مسکن

همچنین نکته مهم دیگر این است که از آنجایی که فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی صدف نوپاست، از همین ابتدا فایل تمامی پروژه های منطقه ۲۲ در ویترین فروشگاه موجود نیست و ما نسبت به اولویت اهمیت پروژه ها، فایل هر پروژه را به مرور در ویترین فروشگاه اضافه می کنیم.
کارشناسان مسکن صدف امیدوارند با افتتاح فروشگاه آنلاین فایل و بسته های سرمایه گذاری ملکی منطقه ۲۲، قدم موثری در راه اعتلای فرهنگ اطلاع رسانی صادقانه به مشتریان ، برداشته باشند و در انتها ، از شما تقاضا داریم پس از خرید و مطالعه ی فایل هر پروژه ، ما را از نظرات انتقادی یا پیشنهادی خود آگاه سازید تا بتوانیم فروشگاه خود را مطابق با نیازهای روز بازار منطبق سازیم.

فروشگاه دانلودی مسکن

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز