معرفی پروژه مروارید 2 وردآورد

معرفی پروژه مروارید 2 وردآورد

پروژه مروارید یکی دیگر از پروژه هایی است که در نزدیکی مرواریدشهر بنا شده است و اکنون پروژه در مرحله ثبت نام و عضو گیری می باشد.

پروژه مروارید توسطشرکت نامی اریکه پارسیان ساخته می شود و اکنون در مرحله گودبرداری می باشد. نقل و انتقال فقط در دفتر تعاونی شرکت نامبرده انجام می شود و برای این پروژه مسکونی، فروشنده دیگری در بازار وجود ندارد. لازم به ذکر است که ، تمامی نقشه ها و پلان های پروژه مروارید 2، دقیقا مثل پروژه مروارید 1 است.

پروژه مروارید بقیه الله 2، در قالب یک برج 30 طبقه است که دارای 5 طبقه منفی پارکینگ، یک طبقه لابی و 24 طبقه مسکونی است که در هر طبقه،8 واحد تعریف شده است و در نیمه دوم سال 1400، تحویل اعضا خواهد شد.

متراژ واحد های این برج، از 125 متر تا 145 متر و 155 متر می باشد که شرایط پیش خرید این متراژ ها متفاوت است. بدین صورت که:

  • مجموع 3 قسط اول برای واحد های 125 متری، مبلغ 112 میلیون تومان است .
  • برای واحدهای 145 متری در 3 قسط اول، مبلغ 141 میلیون تومان است .
  • برای واحد های 155 متری در مجموع 3 قسط اول، مبلغ پرداختی143 میلیون تومان می باشد .

دسترسی ها و امکانات پروژه مروارید بقیه الله 2:

در طراحی این برج مسکونی، محوطه سازی وجود دارد که قطعا از مزیت های این برج به حساب خواهد آمد. هم چنین، در داخل این برج، علاوه بر لابی و لابی من 24 ساعته، سالن اجتماعات و سالن ورزشی نیز، تعریف شده است.

این پروژه مسکونی علاوه بر دسترسی به پروژه مروارید شهر که در آینده ای نه چندان دور  پروژه مسکونی بزرگ و باشکوهی خواهد شد؛ به بزرگراه هایی همچون حکیم، همت و تهران – کرج نیز، دسترسی سریع و آسان دارد.

 

جهت مشاهده قیمت های به روز و فایل های فروش، بر روی لینک (پروژه مروارید بقیه الله 2) کلیک نمایید .

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)