ورود به سایت ثبت نام مرحله دوم وام ودیعه مسکن مستاجران سال 1400

ورود به سایت ثبت نام مرحله دوم وام ودیعه مسکن مستاجران سال 1400

  ورود به سایت ثبت نام مرحله دوم وام ودیعه مسکن مستاجران سال 1400 :  ثبت نام وام ودیعه مسکن مرحله دوم سال 1400 :  پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی tem.mrud.ir ثبت نام,وام ودیعه مسکن چند درصد است,شرایط وام ودیعه مسکن,سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران tem mrud ir, سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1400,سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۰,شرایط ضامن وام ودیعه مسکن ۱۴۰۰,سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن 1400,وام ودیعه مسکن چند درصد است ؟,وام ودیعه مسکن کی پرداخت می شود ؟,وام ودیعه مسکن بانک ملی,وام ودیعه مسکن چند ساله است ؟


  •  پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی tem.mrud.ir ثبت نام

  • وام ودیعه مسکن چند درصد است

  • شرایط وام ودیعه مسکن

  • سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران tem mrud ir

  • tem.mrud.ir سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن 1400

  • سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۰

  • شرایط ضامن وام ودیعه مسکن ۱۴۰۰

  • سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۰

 

 

جزئیات اعطای وام بازپرداخت ودیعه مسکن در نیمه دوم سال ۱۴۰۰

وام ودیعه مسکن تسهیلاتی است که در راستای کمک به اجاره‌نشین‌ها در نظر گرفته شده و در این مطلب به جزئیات آن می‌پردازیم.
به گزارش املاک صدف، تسهیلاتی است که تحت عنوان «تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن» در تابستان سال ۹۹ در یکی از جلسات ستاد ملی مدیریت کرونا تصویب شد.

با توجه به افزایش سرسام‌آور اجاره‌بها طی سال‌های اخیر هدف از تصویب این تسهیلات، تامین تمام یا بخشی از هزینه ودیعه واحد مسکونی برای اجاره‌نشین‌هاست، اما به صاحب‌خانه‌ها تعلق می‌گیرد تا در طول دوره اجاره واحد مسکونی، استفاده شود.

میزان وام ودیعه مسکن

سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران ۷۰ میلیون تومان، سایر کلان‌شهرها (شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت یعنی شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه) ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است. همچنین، متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند.

شرایط وام ودیعه مسکن

تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا است.

متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌بایست متأهل یا سرپرست خانوار باشند.

متقاضیان می‌بایست دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

چنانچه متقاضی تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنین اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می‌گردد.

بر اساس این گزارش، تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی در تهران با بازپرداخت پنج ساله و نرخ سود ۱۳ درصد به واجدان شرایط داده می‌شود که رقم اقساط آن ماهانه یک میلیون و ۵۹۲ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

برای ثبت نام وام ودیعه مسکن به آدرس tem.mrud.ir مراجعه و مدارک موردنیاز را بارگذاری کنید.

جزئیات اعطای وام بازپرداخت ودیعه مسکن در نیمه دوم سال ۱۴۰۰

مدارک موردنیاز وام ودیعه مسکن

    اصل کارت ملی جدید یا کارت ملی قدیم با برگه ثبت‌نام کارت ملی جدید
    اصل شناسنامه
    متاهل یا سرپرست خانوار بودن
    حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا
    تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی می‌بایست بعد از ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ باشد.
    گواهی کسر از حقوق یا سهام عدالت و حساب رایانه فرد متقاضی برای وثیقه وام، در غیر این صورت: سفته
    دریافت نکردن هیچگونه تسهیلات مسکن از دولت از خانه سازمانی تا زمین و طرح‌های ملی مسکن
    صاحب ملک نبودن از سال ۸۴ به بعد
    واحدهای مسکونی کوچک‌تر از ۷۵ متر در تهران. خانه‌های استیجاری کمتر از ۹۰ متر در بقیه شهرها

برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، ضمانت توسط این نهادها صورت می‌گیرد و نیازی به مدارک بالا نیست. باید به خود نهاد حمایت‌کننده مراجعه کنند.

 

 

محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت ثبت نام وام ودیعه مسکن، گفت: تاکنون بیش از ۷۵۵ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در سامانه ثبت نام کردند و از این تعداد تاکنون ۸۰ هزار نفر مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده و یا بانک دریافت تسهیلات ودیعه را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه در این دور از ثبت نام وام ودیعه مسکن امکان معرفی شعبه بانک وجود نداشت، گفت: با این هدف که روند اخذ وام را برای متقاضیان کوتاهتر کنیم توافقی با بانک انجام شد که همزمان و به مانند سال گذشته مردم بتوانند شعبه دریافتی وام اجاره را هم انتخاب کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از حدود ۸۰ هزار نفر که تاکنون به سیستم بانکی معرفی شدند افرادی هستند که هم مدارک خود را تکمیل کرده و هم شعبه بانک خود را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: توصیه می کنیم همه افرادی که برای دریافت وام اجاره در سامانه ثبت نام کردند و تاکنون به بانک معرفی نشده‌اند یکبار دیگر اطلاعات ثبت نامی خود را کنترل کنند.

پرونده ۳۰ هزار نفر در حال بررسی است

محمودزاده افزود: پرونده حدود ۳۰ هزار نفر در حال بررسی است که اگر وارد سامانه شوند با پیام درحال بررسی مواجه می‌شوند؛ اکثر این افراد کسانی هستند که واجد شرایط دریافت وام ودیعه نیستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در روز گذشته هم شرایط این افراد را بررسی کردیم و متوجه شدیم شروط لازم برای دریافت وام را ندارند که به آنها به زودی پیامک خواهد شد.

محمودزاده با اشاره به گلایه برخی افراد که می گویند هیچ پیامکی دریافت نکردند، گفت: پیامک برای همه ارسال شده، البته ممکن است به دلیل اختلالات پیامکی دریافت نکرده باشند. تمام افرادی که ثبت نام کردند مجددا به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را کنترل کنند و اگر مدارکشان تکمیل نیست مجددا ثبت نام کنند.

وی درباره اینکه گفته می شود امکان بارگذاری و انتخاب بانک در سامانه فراهم نیست، گفت: مشکل فنی وجود ندارد اما این مشکل نیز بررسی خواهد شد. اینکه ۸۰ هزار نفر توانستند در سامانه ثبت نام کنند به این معنا است که مشکل عامی وجود ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: کسانی که نیمه دوم سال مهلت قراردادشان است، می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند،در سال گذشته هم کسانی که قراردادشان در نیمه دوم سال بود، مدارک خود را بارگذاری کردند و امسال هم همانند سال گذشته و طبق رویه سال قبل این اقدامات انجام می‌شود.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)