موافقت بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیونی

موافقت بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیونی

بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیونی به انبوه سازان موافقت کرد

پرداخت وام

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان اعلام کرد   بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیون تومانی به انبوه‌سازان موافق است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، جمشید برزگر در نشستی خبری از موافقت ضمنی بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیون تومانی به تولیدکنندگان مسکن خبر داد و گفت: پیشنهاد ما پرداخت وام 120 میلیون تومانی به تولیدکنندگان مسکن بود اما فعلا بانک مسکن با پرداخت وام 100 میلیون تومانی موافقت کرده، البته هنوز این طرح به تصویب نهایی نرسیده است.

وی با بیان اینکه نرخ سود این وام مشخص نیست اما پیشنهاد ما نرخ 14 درصد بوده است، گفت: ما پیشنهاد دادیم تا این وام قابل انتقال به خریداران باشد و هر نفر یک بار بتواند از این وام استفاده کند.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به اینکه در این بسته پیشنهادی آورده‌ایم که 50 درصد از میزان تسهیلات از سوی انبوه‌ساز به صورت رهن ثانویه در اختیار خریدار قرار دهد، افزود: انبوه‌سازان واجد شرایط را که پروانه اشتغال دارند، سازمان‌های انبوه ساز در استان‌ها به بانک معرفی می‌کنند.

برزگر با اشاره به اینکه وام 100 میلیون تومانی برای کلانشهرها است، افزود: در سایر شهرها احتمال دارد این رقم کمتر باشد، ضمن اینکه پیشنهاد ما 90 میلیون تومان برای سنتی‌سازی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این وام بدون سپرده‌گذاری در اختیار انبوه‌ساز قرار می‌گیرد، اظهار داشت: آنهایی که پروژه ساختمانی بالای 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، با تائید مامور بانک به آنها وام تعلق می‌گیرد.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به برگزاری همایش روز جهانی اسکان بشر در سیزدهم مهرماه امسال، گفت: در این همایش به موضوعات مختلفی از جمله طرح جامع مسکن و بررسی چالش‌ها و نقاط ضعف و قوت برنامه ششم توسعه می‌پردازیم.

املاک تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز