معرفی کامل هلدینگ صنعتی سازیان (مهندس بابک میرزایی)

معرفی کامل هلدینگ صنعتی سازیان (مهندس بابک میرزایی)

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند دریک نگاه:

مقدمه و توضیح مختصر درباره گروه صنعتی سازیان

آنچه که کاملا واضح است این میباشد که سازنده های قدرتمند زیادی در منطقه22 تهران فعالیت میکنند که بیشتر این سازنده ها،سازنده های مناطق مطرح تهران بوده اند که با وجود پتانسیل بالای منطقه22 تهران از جهت ساخت و ساز،سرمایه گذاری پا به این منطقه گذاشته و سرمایه های کلان خود را در این منطقه تزریق نموده اند.

از جمله این سازنده های به نام منطقه 1 تهران مهندس پژمان جوزی ،مهندس عباس گلوی و مهندس رضا دژاگه میباشند که در سال های اخیر به بازار مسکن منطقه22 تهران ورود کرده و ساخت و ساز بی نظیر خود را شروع کرده اند.شرکت هلدینگ سازیان هم به مدیریت مهندس بابک میرزایی با چندین سال سابقه درخشان در منطقه 22 و ساخت و تحویل بالای چندهزار واحد مسکونی در خیلی از نقاط تهران در کارنامه درخشان خود دارد.

مهمترین فعالیت های گروه صنعتی سازیان

  • سرمایه گذاری،مشارکت و ساخت در پروژه های عمرانی و ساختمانی
  • طراحی،نظارت و اجرای سازه های بلند مرتبه،هوشمند و سبز
  • تامین کلیه مصالح نوین ساختمانی و تجهیزات برقی،مکانیکی
  • فروش و خدمات پس فروش انواع ماشین آلات ساختمانی
  • ارائه کلیه خدمات بازرگانی داخلی و خارجی
  • تولیدات عمده محصولات بتنی

محصولات گروه صنعتی ساختمانی سازیان منطقه22

بتن و محصولات بتنی:

این شرکت با در دست داشتن کارگاه مجهز و تجهیزات به روز دنیا،در حال تولید انواع بتن با رده های مقاومتی مختلف و همچنین بلوک های ساختمانی سبک و نیمه سبک در ابعاد متنوع میباشد.

تاورکرین:

شرکت سازیان تامین کننده و نمایندگی فروش انواع تاورکرین (بخصوص تاورکرین پوتن فرانسه) با ظرفیت و مدل های مختلف بوده و آماده ارائه کلیه خدمات از قبیل طراحی-تامین-نصب-آموزش-سرویس و نگهداری و سایر خدمات پس از فروش در این زمینه میباشد.

آسانسور کارگاهی:

یکی دیگر از خدمات این شرکت واردات انواع بالابرهای کارگاهی (ALIMAK,GJJ و مدل های اروپایی ) همراه با شناسنامه و ضمانت نامه های اصلی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران میباشد.

آهن آلات ساختمانی:

این شرکت با همکاری کارخانه های معتبر تولیدی و صاحب نام ایران و نیز ارتباطات گسترده در جوامع بین المللی،قادر به تامین و تحویل انواع آهن آلات (تیرآهن-پروفیل-میلگرد-ورق و ...) با قیمت مناسب و رقابتی در اقصی نقاط کشور میباشد.

سنگ:

گروه سازیان قادر به تامین طیف گسترده ای از سنگ های طبیعی (از قبیل گرانیت-تراورتن-مرمریت و...)،سنگهای مدرن و مصنوعی مورد نیاز در پروژه های مختلف عمرانی و ساختمانی در ابعاد و اندازه های متنوع میباشد.

کاشی و سرامیک:

این شرکت با ارائه محصولات متنوع کاشی و سرامیک از حیث کیفیت،قیمت،طرح،سایز و روش خرید آسان،قدرت انتخاب وسیعی را برای مشتریان خود جهت خرید محصولات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن فراهم آورده است.

طراحی،تامین و اجرای نمای ساختمان

شرکت سازیان با سرمایه انسانی متخصص خود آماده ارائه خدمات در زمینه های طراحی،تامین،تولید و اجرای انواع نماهای مدرن و کلاسیک ساختمان میباشد.

 

پروژه های ساخته و تکمیل شده توسط هدلینگ صنعتی سازیان

  1. پروژه مجتمع 8000 واحدی شهرک شهید خرازی در منطقه22 تهران
  2. پروژه مسکونی 5000 واحدی میسا در شهرپرند
  3. پروژه 2500 واحدی البرز واقع در انتهای شرقی اتوبان شهید بابایی-حکیمیه تهرانپارس
  4. پروژه 1200 واحدی شهید هاشمی نژاد واقع در تهرانسر
  5. پروژه مسجد حضرت ولی عصر (عج)،بزرگترین مسجد غرب تهران
  6. پروژه هتل بناتیک واقع در استان گلستان
  7. پروژه اداری-تجاری-مسکونی کاج سعادت آباد
  8. پروژه شرکت تندیس تجارت باختر (سیرجان)
  9. پروژه اداری-تجاری-مسکونی فرهنگ سعادت آباد
  10. پروژه اداری-تجاری-مسکونی آرین تجریش
  11. پروژه مسکونی 252 واحدی ترنج
  12. پروژه مسکونی-تجاری 220 واحدی امپریال 1
  13. پروژه مسکونی 900 واحدی نخل

جدیدترین پروژه گروه صنعتی سازیان مهندس بابک میرزایی

همانطور که در دیگر مطالب گفته شد،گروه صنعتی سازیان با مدیریت جناب مهندس بابک میرزایی پروژه جدید خودشون با نام امپریال پالاس را در زمستان 1402 استارت زدند.

پروژه مسکونی امپریال پالاس  زمینی به مساحت 4000 متر مربع با سند تک برگ شخصی و مالکیت 6دانگ کامل جناب مهندس بابک میرزایی و در قالب یک بلوک 25 طبقه (شامل 21 طبقه مسکونی+3 طبقه پارکینگ و انباری+1طبقه لابی مجلل) در حال ساخت هست.

این پروژه در هفت ماه اول شروع کار با سرمایه شخصی مالک و سازنده زمین به سرعت مراحل کاری را طی نمود.به دلیل شسته رفته بودن زمین،مراحل اخذ دستور نقشه و پروانه ساختمانی را خیلی زود طی نمود و عملیات ساخت آغاز شد.

این پروژه همانطور که انتظار میرفت خیلی لوکس و با امکانات و مشاعات بی نظیر ساخته خواهد شد.پروژه امپریال پالاس کوهک موقعیت مکانی جذابی دارد و بخاطر جای قرارگیری و ارتفاع بلند سقف لابی،واحدهای مسکونی از طبقه اول دید کامل و ابدی به دریاچه چیتگر دارند.

نکته قابل توجه...

شرکت هلدینگ صنعتی سازیان همانطور که از معنای کلمه هلدینگ پیداست شرکت های زیر مجموعه زیادی دارد.شرکت ساختمانی زیر مجموعه هلدینگ سازیان که در ساخت و تکمیل پروژه امپریال پالاس کوهک مشغول میباشد  شرکت عمران گستران شایسته پارسیان با مسئولیت محدود و شماره ثبت 512251 و با شناسه ملی 14006905084 میباشد.

تمامی اشخاصی که در پروژه امپریال پالاس کوهک سرمایه گذاری میکنند،قراردادشان با شرکت عمران گستران شایسته پارسیان منعقد میشود و تمامی پرداخت ها به حساب این شرکت میباشد.

 

جهت اطلاعات بیشتر درباره گروه صنعتی سازیان و پروژه لوکس امپریال پالاس با کارشناسان ما در گروه سرمایه گذاری صدف تماس بگیرید.

نگارنده: مهندس پدرام افشار

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (6 رای)