معرفی مجتمع تجاری اداری طوبی در منطقه 22

معرفی مجتمع تجاری اداری طوبی در منطقه 22

1

2

مجتمع تجاری - اداری طوبی 2،  در زمینی به مساحت 9000 مترمربع  و  زیربنای کلی 105000  مترمربع  در 15 طبقه ساخته شده است.

این مجتمع تجاری شامل 700 واحد تجاری در 5 طبقه از همکف و اول تا چهارم و 100 واحد آپارتمان اداری در 10  طبقه (پنجم تا پانزدهم) و بزرگترین مجتمع های تجاری منطقه 22 تهران قرار دارد.

مجتمع طوبی، در منطقه در حال رشد چیتگر با امکانات ویژه همچون شهربازی سرپوشیده، تالارهای پذیرایی، مرکز خرید، رستورانها، سالن های ورزشی، طراحی زیبا و منحصربفرد است، که افتتاحیه رسمی آن در ابتدای پاییز 93 ، مصادف با اعیاد قربان و غدیر بوده است.

 

واحد های تجاری برج طوبی

مجتمع تجاری، اداری طوبی شامل 700 واحد تجاری با زیربنای کلی 17500 مترمربع در 5 طبقه از همکف تا طبقه پنجم است. فروشگاه های متعدد  بهترین، راحترین و کمترین زمان  مشتریان را به کالا در یک مکان می دهد.

وجود امکانات رفاهی گوناگون همچون پارکینگ طبقاتی، آسانسور و پله های برقی متعدد، سیستم گرمایش و سرمایش اختصاصی، برندهای معتبر و جهانی، شهربازی سرپوشیده، رستورانهای سنتی و فست فود و همه تنها برای ایجاد خریدی راحت را برای مشتریان فراهم میسازد.

واحد های اداری برج طوبی

مجتمع تجاری، اداری طوبی، شامل واحدهای اداری طوبی در دو برج شمالی و جنوبی، در 10 طبقه با 100 واحد آپارتمان اداری با زیربنای کلی 10000  مترمربع  میباشد.

این واحدها در طبقه پنجم تا پانزدهم قرار گرفته که امکانات ویژه واحدهای اداری بهره مند هستند. فضایی آرام، سیستمهای حفاظتی، سیستمهای اعلان و اطفای حریق، سیستم برق اضطراری مدرن، سیستمهای هوشمندسازی ساختمان  بی ام اس، سیستم گرمایش و سرمایش بصورت چیلر جذبی سقفی از نکات ویژه این واحدها است.

 

هایپر مارکت طوبی

3

هایپر مارکت مجتمع طوبی به مساحت حدودی 8200 هزار متر مربع در طبقه زیر همکف قرار دارد از بزرگترین فروشگاه های "طوبی" است.

هایپرمارکت مجتمع طوبی به منظور تسهیل خرید کالاهای روزانه و عرضه کالاها برای مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت ایجاد شده است.این فروشگاه از مواد و مصالح مرغوب در بخش های معماری و تأسیسات الکتریکی و الکترونیکی پیشرفته و مدرن استفاده شده است. هایپر مارکت از پر رفت و آمد ترین واحد های این مجتمع خواهد بود، که آسایش و راحتی را برای خانواده ها به ارمغان می آورد.

 

شهربازی طوبی

4

مدیریت مجتمع طوبی با آگاهی به رفاه حال کودکان و خردسالان عزیز و هم چنین فراغت خاطر والدین، به منظور آسایش هر چه بیشتر؛ محیطی بسیار مفرح و سرگرم کننده را متشکل انواع وسایل سرگرم کننده مختلف در قالب شهربازی سرپوشیده در طبقه زیرهمکف به مساحت 5000  مترمربع  مجتمع مهیا کرده است.

 

تالارهای پذیرایی طوبی

5

تالارهای پذیرایی در طبقات 5  و 6  به مساحت کل 3000 مترمربع،  تعداد 5 رستوران مجهز و 2 کافی شاپ در طبقات 4 و 5  بشکل سر پوشیده  و سرباز و چشم انداز زیبا گنجانده شده است.

 

آسانسور و پله برقی

6

به کارگیری سیستم های نوین، سرعت و دقت تاثیری شگرف در کاهش زمان انتظار مشتری را دارد. نوآوریهای پیش بینی شده در پروژه طوبی با فن آوری آسانسورهای هیدرولیک از دیگر گامهای سازنده در رعایت اصول صنعت مدرنیزه می باشد.

آسانسورهایی با میزان مصرف کم، عاری از هرگونه مشکل اجرایی و کمترین هزینه سرویس تنها به جهت بوجود آوردن رضایتمندی و استفاده از فن آوری نوین همگام با صنعت روز تهیه شده است.

تعداد 16 عدد آسانسور مجهز 10 نفره در 8 نقطه مجتع و همچنین تعداد 18 رشته پله برقی در اطراف Void مرکزی از بارزترین امکانات مجمتع بزرگ طوبی است.

 

پارکینگ طبقاتی طوبی

7

در مجتمع عظیم تجاری اداری طوبی، به منظور رفاه حال مشتریان و سرمایه گذاران تعداد 2000 واحد پارکینگ طبقاتی در 6 طبقه در نظر گرفته شده است.

معرفی پروژه تجاری اداری طوبی در منطقه 22

رهن و اجاره مسکن

پیش فروش اپارتمان

پیش فروش مسکونی,پیش فروش اداری,واحد اکازیون,اپارتمان به قیمت,پیش فروش منطقه 22,پروژه آسمان

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (4 رای)