عفو رهبری عید فطر 1401 اعلام شد | ارسال درخواست عفو رهبری به مناسبت عید فطر 1401

عفو رهبری عید فطر 1401 اعلام شد | ارسال درخواست عفو رهبری به مناسبت عید فطر 1401

عفو رهبری عید فطر 1401 اعلام شد | ارسال درخواست عفو رهبری به مناسبت عید فطر 1401 : آیا عفو عید فطر 1401 اعلام میشود؟  عید سعید فطر در مورخه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت 1401 می باشد و مطابق با سابقه عفو در این روز در سال های اخیر می شود گفت امکان اعطای عفو بسیار زیاد است و چنانچه اعلام شود بلافاصله در همین صفحه اعلام خواهد شد اما در حال حاضر ما را دنبال داشته باشید تا از آخرین عفو اعلامی به مناسبت های مختلف با خبر شوید.



عفو عید فطر 1401

البته که هنوز عید فطر ۱۴۰۰ فرا نرسیده و فعلا هم خبری از اعطای عفو به مناسبت این عید باشکوه نیست.

اما توجه داشته باشید که هر موقع عفو به این مناسبت اعلام شد در کم ترین زمان ممکن بعد از اعلام آن در همین جا منتشر خواهد شد.

وبسایت صدف را دنبال کنید تا از آخرین عفو های اعلامی توسط رهبری برای زندانیان مطلع شوید.

 

  • عفو رهبری عید فطر 1401

  • عفو رهبری عید فطر 1401 شامل چه کسانی میشود

  • عفو رهبری عید فطر 1401

  • سایت عفو رهبری

  • لیست عفو رهبری

  • شرایط عفو عید فطر 1401

  • عفو رهبری امروز

  • عفو عید فطر 1401

  •     

 

 رهبر معظم انقلاب امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت 1401 با عفو و یا تخفیف در مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت عید سعید فطر موافقت نمودند. اخبار تکمیلی را دروبسایت صدفبخوانید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات ۲۱۸۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات این محکومان را که در کمیسیون عفو و بخشودگی واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

 

 


 

 

درخواست عفو رهبری به مناسبت عیدفطر 1400

ارسال درخواست از طریق تکمیل فرم پایین همین صفحه ...


مستدعی است رأفت اسلامی با عفو و تخفیف مجازات محکومان محاکم قضایی و زندانیان در بندی که شایسته لطف بیکران از طرف ولی فقیه، نماینده امام زمان (عج) هستند شامل حال خانواده‌شان شود. ان‌شاءالله باعث خیرات و برکات باشد برای جامعه اسلامی ایران عزیز در این روزهای سخت کرونایی.
والله بکل شی علیم


🔹عفو ۴۶ زندانی ایرانی در عمان به مناسبت عید فطر

🔻سفیر ایران در عمان با اشاره به اینکه حدود ۱۶۰ ایرانی در عمان، در زندان یا بازداشت موقت بسر می‌برند، از عفو ۴۶ نفر از این تعداد به مناسبت عید سعید فطر از سوی سلطان این کشور خبر داد.

 


دستور عفو رهبری سال 99 به مناسبت عید فطر بدین شرح است ...


 


موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان


به‌مناسبت عید سعید فطر 99 ، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات ۳۷۲۱ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۳۷۲۱ نفر از محکومان را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (49 رای)