سایت ثبت نام وام فرزند سوم سال 1400 + تاریخ دقیق شروع ثبت نام وام فرزند سوم در سال 1400

سایت ثبت نام وام فرزند سوم سال 1400 + تاریخ دقیق شروع ثبت نام وام فرزند سوم در سال 1400

سایت ثبت نام وام فرزند سوم سال 1400 + تاریخ دقیق شروع ثبت نام وام فرزند سوم در سال 1400 : ثبت نام وام بچه سوم,شرایط وام بچه سوم,سامانه ثبت نام وام فرزند سوم,سایت ثبت نام وام فرزند سوم,وام فرزند سوم چند درصد است,ثبت نام وام برای فرزند سوم,شرایط وام برای فرزند سوم,شرایط ثبت نام وام فرزند سوم

 


  •  ثبت نام وام بچه سوم

  • شرایط وام بچه سوم

  • سامانه ثبت نام وام فرزند سوم

  • سایت ثبت نام وام فرزند سوم

  • وام فرزند سوم چند درصد است

  • ثبت نام وام برای فرزند سوم

  • شرایط وام برای فرزند سوم

  • شرایط ثبت نام وام فرزند سوم

  •  انتقال وام مسکن یکم سال 1400
  • واجدین شرایط وام مسکن در سال 1400
  • وام تعمیر واحد مسکونی با کپی سند در سال 1400
  • تجربه گرفتن وام مسکن در سال 1400
  • صفر تا صد وام مسکن در سال 1400
  • وام مسکن ملی سال 1400
  • وام مسکن فرهنگیان 1400
  • وام فوری مسکن در سال 1400

 

خبر : 13 مهر 1400

 

شرایط دریافت وام 150 میلیون تومانی مسکن فرزند سوم بازپرداخت 20 ساله
 
وام فرزند سوم در سه بخش ودیعه، ساخت و یا خرید مسکن تعلق می‌گیرد.
مرادی کارشناس پولی و بانکی در گفتگو با تیترتجارت:وام فرزند سوم در سه بخش ودیعه، ساخت و یا خرید مسکن تعلق می‌گیرد.


    سقف این وام تا ۱۵۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.
    دو شرط اصلی دریافت وام فرزند سوم این است که خانوار فاقد مسکن و فرزند سوم متولد سال ۹۹ به بعد باشد.
    کارمزد وام فرزند سوم ۴ درصد تعیین شده است
    تسهیلات یکی از وام‌های مسکن با عنوان وام ۴۸۰ میلیونی خرید مسکن به زوجین تازه ازدواج کرده تعلق می گیرد.
    هر یک از زوجین در وام ۴۸۰ میلیونی مسکن می‌توانند ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرند.

 

 


 جزییات دریافت وام ۷۰ میلیون تومانی برای فرزند سوم به بعد در سال 1400


 وام ۷۰ میلیونی فرزندآوری کی پرداخت می‌شود؟

قرار بود بر اساس مصوبه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ به خانواده‌ها برای تولد فرزند سوم وام خرید مسکن بدهند اما حالا رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان می‌کند که ابلاغ این مصوبه به بعد از انتخابات موکول شده است.
به گزارش گروه املاک صدف به نقل از تجارت نیوز ، براساس مصوبه مجلس در اسفند ماه ۹۹ قرار شده بود وام ۷۰ میلیون تومانی مسکن برای تولد فرزند سوم با اولویت مناطق محروم پرداخت شود.

در این طرح آمده بود؛ خانوارهایی که در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم می‌شوند می‌توانند وام خرید ۷۰ میلیون تومانی مسکن را دریافت کنند. البته این وام تنها به خانوارهایی پرداخت می‌شود که صاحب فرزند سوم شوند و فاقد مسکن باشند.

ضمنا قرار بود طرح با اولویت مناطق محروم از جمله استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان و ایلام اجرا ‌شود و بودجه در نظر گرفته شده برای آن هزار میلیارد تومان اعلام شد.

 

فارغ از این که مبلغ کم این وام، که کفاف خرید حتی سه متر خانه را در پایتخت نیز نمی‌دهد، از ابتدا محل انتقاد بود، حالا سه ماه هم از آغاز سال ۱۴۰۰ گذشته و هنوز هیچ خبری از این وام نیست. حتی محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانک‌های خصوصی به تجارت‌نیوز اعلام می‌کند که درباره این وام هنوز هیچ دستوری از سمت بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ نشده است.

مرتضی آقا تهرانی، دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوال تجارت‌نیوز درباره سرنوشت این مصوبه و علت ابلاغ نشدن آن به شبکه بانکی می‌گوید: بله، مصوبه هنوز ابلاغ نشده است. علتش هم این است که مصوبه به شورای نگهبان رفت، اصلاحاتی در آن اعمال شد و حالا به کمیسیون مشترک بازگشته است.

او ادامه می‌دهد: در حال حاضر شورای نگهبان درگیر انتخابات ریاست جمهوری است. به امید خدا بعد از انتخابات ما مجددا مصوبه را به شورای نگهبان می‌فرستیم تا اصلاح نهایی صورت بگیرد و بعد از انتخابات ابلاغ شود.

 

 جزییات دریافت وام ۷۰ میلیون تومانی برای فرزند سوم به بعد در سال 1400


وام ۷۰ میلیون تومانی برای بچه دار شدن برای افرادی است که قصد دارند سومین فرزند خود یا فرزند چهارم و به بعد را به دنیا آورند. وام ۷۰ میلیون تومانی برای فرزند سوم است و در واقع کمک دولت به افزایش زاد و ولد در ایران عصر ۱۴۰۰ است که با مشکل مهمی چون کهنسالی جمعیت روبرو است. وام ۷۰ میلیونی قرض الحسنه و با کارمزد پایین بوده و برای تشویق فرزند آوری در نظر گرفته شده است.
در بودجه سال ۱۴۰۰ که آخرین بودجه دولت حسن روحانی است، پیش بینی شده است که زوج های فاقد مسکن در صورتی که صاحب فرزند سوم شوند، ۷۰ میلیون تومان وام دریافت می کنند که سود ۴ درصد دارد. دولت هنوز درباره ثبت نام متقاضیان وام ۷۰ میلیون تومانی که برای مسکن زوج های فاقد مسکن است، درگاهی اعلام نکرده است.

وام ۷۰ میلیونی برای تولد فرزند سوم و بیشتر، کارمزد ۴ ساله داشته و باز پرداخت آن ۲۰ ساله در نظر گرفته شده است. وام ازدواج کارمزد ۴ درصد داشته و زوجین باید آن را در کمتر از ۵ سال تسویه کنند.

در بند ه تبصره شانزدهم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ آمده که در راستای ماده یک صد و دوم قانون برنامه ششم توسعه در حوزه پشتیبانی از فرزند آوری ، بانک مرکزی بایستی ۲۱۱۰ میلیارد ریال به خانوارهای فاقد مسکن که صاحب فرزند سوم و بیشتر در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ می شوند، پرداخت کند.

طبق قانون برنامه ششم و لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بودجه ای که برای فرزند آوری در نظر گرفته شده است، کفاف ۳۰۰۰ زوج فاقد مسکن را می دهد. مگر اینکه منابع مالی آن افزایش یابد.

در صورتی که این موضوع در صحن علنی مجلس نهایی و تایید شود و با رای شورای نگهبان نیز همراه شود، دولت موظف است به زوج های فاقد مسکن که سومین فرزند آن ها به دنیا می آید، وام مسکن ۷۰ میلیونی در سال ۱۴۰۰ طبق قوانین که بانک مرکزی در نظر گرفته، پرداخت کند.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (48 رای)