روش های جدید برای بالا بردن ارزش خانه های فروشی

دسته بندی ها: اموزشی

روش های جدید برای بالا بردن ارزش خانه های فروشی

استفاده از دکوراسیون یکی از بهترین راه هایی است که می توان از طریق آن قیمت خانه را بالا ببرید.

فرآیند نشان دادن و فروش خانه شما می تواند بسیار راحت تر باشد اگر همه چیز آماده باشد. راه و روش را برای آماده کردن خانه خود،  پیدا کنید تا خریداران را برای بهترین پیشنهادات و قیمت بالا، تحت تاثیر قرار دهید.

استفاده از دکوراسیون

آماده سازی خانه برای فروش، کمی شبیه طراحی یک صحنه برای یک نمایش است. همه چیز فقط در جای درست است، کاملا مرتب، راحت و تنظیم شده . طراحی یک خانه فروشی، منحصرا متمرکز بر این مسئله نیست ولی نمایش خانه ای درهم و برهم نیز، گزینه ای خسته کننده خواهد بود و نمی تواند برای فروش، سریع و سودآور باشد.

خانه هایی که به طور صحیح آماده می شوند، سریعتر و با قیمت بالاتری در میان خانه های آماده، فروش می روند. لوازم را تمیز کنید، جعبه ها را بیرون بیاورید و سریعا آماده فروش خانه خود شوید!

شما ممکن است خوش شانس باشید و فقط نیاز به انجام برخی از تعمیرات خانه ساده و طولانی نادیده گرفته شده داشته باشید، و از اضافه کردن طرح ها و گل های تازه خلاص شوید. یا ممکن است مجبور شوید درب ورودی خانه خود را دوباره رنگ کنید تا جلوه جدیدی به آن بدهید.اگر شما در این زمینه ها تخصص د اشته باشید، می توانید بیشتر کارها را خودتان انجام دهید.

اما ممکن است نیاز به استخدام یک لوله کش برای نصب یک شیر آب جدید در آشپزخانه و یا حرفه ای دیگر برای جایگزینی تجهیزات نورپردازی قدیمی یا تعمیر پنجره ها نیز پیدا کنید.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که قرار نیست تغییرات چندانی را در خانه خود انجام دهید. تنها هدف شما این است که خانه خود را در بهترین حالت به خریداران بالقوه نشان دهید. بدون اینکه از دلهره و دلسرد بودن آنها ناراحت نشوید، می توانید خانه خود را در حالتی که تمایل به خرید آن دارند، به تصویر بکشید.

اگر در مورد مزایای این کار شک و تردید دارید و یا شک دارید که در فروش خانه شما هر گونه تاثیری ایجاد می کند، بهتر است خود را در جای خریدار خانه قرار دهید. خانه ای را تصور کنید که نوسازی شده است و همه چیز تمیز و ز یبا است. حالا، توسعه مدل ها را ترک کنید و به خیابان هایی بروید که خانه ها قدیمی تر هستند. همه چیز بهم ریخته و کثیف است. کدام یکی از خانه ها برای شما جذاب تر خواهد بود؟ البته که خانه نوع اول! خانه ها ممکن است هم اندازه باشند، اما به دلیل طرح روشن به کار برده شده، خانه اول به نظر می رسد بسیار بزرگتر باشد.

تاثیرات تغییر دکوراسیون

اگر نمی توانید تغییرات لازم در خانه خود تشخیص دهید،می توانید یک شخص حرفه ای را برای این کار استخدام کنید.برای ارجاع مشتریان جدید ، تحقیق کنید، عکسهای "پیش" و "بعد" خانه ها را ببینید، و گزینه مورنظر خود را در مورد آنچه که دقیقا باید در خانه شما انجام شود، بخوانید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که موارد موجود در برنامه چه مسئولیتی در پی دارند.

زیاد حساس نباشید زیرا بعضی چیزها به چشم نخواهند آمد در حالیکه شما فکر میکنید موضوع مهمی هستند. به همین ترتیب، آنچه که یک فروشنده احساس می کند یک نقص بزرگ است نمی تواند عامل اصلی در تجدید نظر کلی خانه باشد.اگر صاحب خانه هستید با یک دیدگاه عینی، می توانید خودتان خانه را تمیز کنید و دوباره مرتب کنید. با این حال، اگر فکر میکنید سخت است که ایرادات را پیدا کنید، یا از دوستی بخواهید که به شما کمک کند یا متخصص حرفه ای خانگی را استخدام کنید.

یک لیست تهیه کنید

از مشاور املاک خود، یک دوست و یا یک متخصص بخواهید که به شما کمک کند لیستی از اقلامی را که نیاز به تعمیر دارند را مشخص کنید. به آرامی در تمام نقاط و اتاق های خانه قدم بزنید و به نقص های آشکاری مانند دستگیره های سست، لامپهای سوخته ، چشماندازهای نشت یا فرشهای رنگ و رو رفته دقت کنید. به لیست خود، موارد کوچکی همچون فرشهای لغزنده یا آویزهای بلند آویزان را اضافه کنید. شما از این طریق، می توانید زمان کافی برای تعمیرات، قبل از اینکه خریداران به پشت درب خانه تان بیایند، داشته باشید.

کاشی کاری های خانه را تمیز و تعمیر کنید

شما ممکن است با توده ای از خاکستر یا قلمه ریخته گری در اطراف کاشی های خانه خود زندگی کرده باشید. اما این موارد ممکن است یک خریدار بالقوه را دل سرد کند. بنابراین نگاهی دقیق به آشپزخانه و کاشی حمام کنید و برای پاک کردن لکه ها، گرد و غبار و سفید کردن کاشی ها، وقت و هزینه بگذارید. هم چنین دقت کنید تا تمامی نقاطی که خراب یا فرسوده شده اند، مانند کناره دیوار ها یا سینک های ظرفشویی را نیز باید تعمیر کنید.

ورودی زیبا برای خانه

یک سردر زیبا برای خوش آمدگویی ایجاد کنید

هنگامی که داخل خانه خود را برای فروشندگان آماده می کنید، خارج از خانه خود را نیز، به یاد داشته باشید. آنها به محض دیدن خانه شما از خیابان، در اولین نگاه متوجه ورودی و درب خواهند شد. به این موضوع اهمیت دهید و برای آن وقت و پول صرف کنید.

 

تعمیر و اصلاح مبلمان

به یاد داشته باشید هدف از این آماده سازی این است که خانه خود را سریع بفروشید. آن چیزی که ممکن برای شما و خانوادتان قابل کارکرد و مفید باشد، ممکن است از نظر کسی که درب خانه شما را باز می کند، جذاب نباشد.

استفاده درست از لوازم جانبی در دکوراسیون

لوازم جانبی

لوازم جانبی خود را در هر اتاق مورد تجدید نظر قرار دهید. سعی کنید کمترین وسایل را در اتاق خود داشته باشید و از شلوغ کردن اتاق با لوازم جانبی پرهیز کنید. درعین حال، در نظر داشته باشید که این اجزا، دارای همخوانی رنگی و زیبایی چشم نواز نیز باشند.

 

از گل و گیاهان تازه استفاده کنید

به اجزا خانه با دقت هرچه تمام تر نگاه کنید؛ در مورد گل ها و گلدان هایشان، اگر پایه دار، در حال مرگ، و یا صورت ناخوشایندی دارند، وقت آن است که به آنها خانه جدیدی بدهیم یا آنها را بیرون بیاورید. اطمینان حاصل کنید که گیاهان را در ظروف تمیز و جذاب قرارمی دهید که شامل مشکلات و آلودگی بیش از حد نشوند.

نورپردازی ساختمان

نور ها را بیشتر کنید

مناطق تاریک در خانه زیبایی ندارند، بنابراین چراغ ها را روشن نگه دارید. برخی از راه های انجام سریع این کار، شامل باز کردن پرده ها، اضافه کردن لامپ ها، افزایش اندازه لامپ ها یا جایگزینی وسایل نورانی باشد. شما ممکن است چندین خرید ارزان قیمت داشته باشید ولی با استفاده از همان وسایل میتوانید آنها را در گوشه ها، بالای یک دیوار بلند یا پشت گیاهان قرار دهید تا یک لایه ی جالب از نور ایجاد کنید.

اهمیت حمام در دکوراسیون منزل

حمام ها

حمام ها را تمیز کنید. هم چنین حوله های جدیدی را نیز می بایست در نظر داشته باشید و در هنگام فروش خانه، حوله های کهنه و پاره را در معرض نمایش قرار ندهید. گیاه گلدار را بر روی سکوها قرار دهید و تمام اقلام مراقبت شخصی را از روی صندلی ها بردارید. لباس های کثیف را از جلوی چشم بردارید و به تمیز بودن آینه ها نیز توجه داشته باشید.

 

 

 

تاثیر دکوراسیون در فروش

با توجه و رعایت نکاتی که گفته شد، شما می توانید خانه خود را در سریع ترین زمان ممکن و بالاترین قیمت به فروش برسانید.

جهت کسب اطلاعات بیبشتر در مورد فروش خانه، با مشاورین املاک منطقه 22 تماس حاصل فرمایید.

 

ترجمه شده توسط نویسنده. با دخل و تصرف

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)