اسامی جدید شهرهای ثبت نام مسکن ملی 1400

اسامی جدید شهرهای ثبت نام مسکن ملی 1400

اسامی جدید شهرهای ثبت نام مسکن ملی 1400
 


 

در جدول زیر، اسامی و لیست کامل شهرهایی که طرح جهش مسکن در آنها اجرا می‌شود و یا نمی‌شود و لیست شهرهایی که متقاضیان می‌توانند در آنها خانه‌دار شوند، آمده است.

به گزارش   املاک صدف    ؛ برخی از متقاضیان طرح جهش مسکن، باید در شهرهای مجاور درخواست خرید خانه را بدهند. طرح جهش مسکن در کدام شهرها اجرا می‌شود؟
آنگونه که معاون مسکن و ساختمان وزارت راه گفته طرح جهش مسکن در برخی از شهرها اجرا می‌شود و در برخی از شهرها نه. بر این اساس آن شهرهایی که طرح جهش مسکن در آنها اجرا نمی‌شود، می‌توانند درخواست خرید خانه در شهر مجاور را بدهند.

طرح جهش مسکن طرحی است که در آن قرار است سالانه یک میلیون مسکن ارزان ساخته شود. اولویت این طرح با مستاجران و افراد فاقد مسکن دهک‌های اول تا سوم است. اما بقیه متقاضیان هم می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند. اما مشروط بر اینکه خانه نداشته باشند و از سال ۸۴ تاکنون از تسهیلات خرید مسکن استفاده نکرده باشند.

متقاضیان ثبت‌نام در طرح جهش مسکن می‌توانند برای ثبت‌نام وارد سامانه ثمن به نشانی saman.mrud.ir  شوند و ثبت‌نام کنند.

جدول زیر، شامل اسامی شهرهایی است که در آنها می‌توان برای طرح جهش مسکن ثبت‌نام کرد. در این جدول مشخص شده که کدام متقاضیان طرح جهش مسکن می‌توانند در شهر خود برای طرح مسکن رئیسی ثبت‌نام کنند و کدام متقاضیان باید شهرهای مجاور را انتخاب کنند.

البته یکی از شروط ثبت‌نام در طرح جهش مسکن این است که افراد به مدت پنج سال ساکن شهری باشند که تقاضای خرید خانه را در آن می‌دهند. اما این بند احتمالا برای متقاضیانی که ساکن شهرهای فاقد زمین هستند،‌ حذف می‌شود و افراد باید ساکن شهر مجاور باشند.


اسامی جدید شهرهای ثبت نام مسکن ملی 1400 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (6 رای)