معرفی پروژه لکسون (توسعه ابنیه همت) در منطقه 22

معرفی پروژه لکسون (توسعه ابنیه همت) در منطقه 22

این شرکت با توجه به موقعیت فوق العاده منطقه 22 در انتهای سال 1391 اقدام به خرید زمینی به مساحت 3699 متر مربع در ضلع شرقی دریاچه چیتگر – محور چهار باغ با کاربری تجاری اداری می باشد. طراحی این پروژه بر اساس آخرین متدهای روز جهان و با سبک کلاسیک می باشد که این پروژه را از سایر پروژه های منطقه متمایز خواهد نمود. این پروژه در ارتفاعات شمال غرب تهران در منطقه 22 تهران با چشم‌اندازی زیبا به دریاچه و جنگل چیتگر قرار گرفته که قرارگرفتن در نوار ساحلی دریاچه چیتگر موقعیتی بسیار عالی به این پروژه خواهد داد. از مهمترین ویژگی‌ها و امکانات پروژه می‌توان به دسترسی آسان به پنج مسیر ارتباطی اصلی تهران شامل آزاد راه تهران – کرج، بزرگراه همت غرب، بزرگراه رسالت غرب، آزادراه تهران – شمال، آزادراه آزادگان و همچنین ایستگاه مترو چیتگر تهران – کرج اشاره نمود.

توسعه ابنیه همت

امکانات ویژه این طرح شامل: مراکز تجاری، آموزشی و بهداشتی، فرهنگی، سالن آمفی‌تئاتر، تالار پذیرایی، زمین بازی کودکان، مهدکودک،‌ کتابخانه،‌ سیستم‌های اعلام و اطفای حریق، آسانسورهای متعدد و مجهز و ایمن، دیوارهای سبک و مقاوم در برابر عوامل طبیعی از جمله زلزله، باد و حوادثی از قبیل آتش‌سوزی، پنجره‌های UPVC با شیشه‌های دوجداره دارای عایق صوتی و حرارتی، سیستم کنترل انرژی EMS و مدیریت هوشمند ساختمان BMS، برق اضطراری، صاعقه‌گیر، شبکه گازرسانی شهری، شبکه آنتن مرکزی، ماهواره و اینترنت، شوتینگ زباله، دوربین‌های مدار بسته، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه با لوازم و تجهیزات مرغوب و درجه یک، با دیگر تجهیزات مدرن روز.

پیش فروش تجاری اداری لکسون در منطقه 22

پروژه تجاری اداری تعاونی توسعه ابنیه همت با موقعیت بسیار عالی در جوار دریاچه چیتگر؛ پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در نزدیکی بزرگترین مرکز تفریحی، توریستی و تجاری ایران دارد.

هر امتیاز تعاونی ابنیه همت شامل 20 متر مربع تجاری و 60 متر مربع اداری است.

واریزی پروژه تجاری ابنیه همت حدود 170 میلیون تومان می باشد.

مبلغ امتیاز 6 دانگ نیز حدود 25 میلیون تومان می باشد. (استعلام به روز)

این امتیاز به صورت 3 دانگ هم به فروش می رسد که شامل 10 متر تجاری و 30 متر اداری است و مبلغ امتیاز و واریزی نیز به نصف مبلغ 6 دانگ کاهش می یابد.

پروژه مذکور در مرحله فنداسیون می باشد.

امتیاز تجاری اداری تعاونی توسعه ابنیه همت بصورت نیمه سهم هم خرید و فروش میگردد که دقیقاً نصف متراژ فوق الذکر می باشد.

08641045932385728560

90357612445901905094

توسعه ابنیه همت

توسعه ابنیه همت

نام مالک: توسعه ابنیه همت

موقعیت پروژه: شهرک گلستان - انتهای بلوار امیرکبیر - خ امیری صفت - جنب دریاچه چیتگر و پروژه تجاری اداری پاسارگاد

نام پروژه: تجاری اداری ابنیه همت

تاریخ تحویل: شهریور 96

قیمت امتیاز: به روز

مبلغ واریزی: حدود 140 میلیون تومان

پیش فروش پروژه لکسون تجاری اداری ابنیه همت متعلق به سپاه در شرق دریاچه چیتگر

پیش فروش اداری,پیش فروش تجاری لکسون, پیش فروش تجاری اداری,واحد اکازیون,اپارتمان به قیمت,پیش فروش منطقه 22

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)