مسکن مهر پولدار ها

مسکن مهر پولدار ها

مسکن مهر در محمودآباد شمال قیمت بالایی به خود گرفته است

مسکن مهر به عنوان یک طرح ملی که با امیدهای فراوانی مطرح و شروع به کار کرد حالا روزگار خوشی نداشته و امیدهای بسیاری را نا امید ساخته است. این طرح که در ابتدا قرار بود برای رفع مشکل بی خانمان ها در کشور اجرایی شود ، مشکلات جدیدی را برای مردم ایجاد کرد و همین امر باعث نارضایتی خریداران شده است.

املاک تهران

اما جالب است بدانید که مسکن مهر شمال کشور قیمت بالایی به خود گرفته است و با اینکه به گفته مشاورین املاک در بسیاری از شهر های شمال کشور این واحد ها خالی هستند اما هنوز متقاضی ای برای خرید آن ها وجود ندارد. هرچند در برخی از شهر های شمالی مثل محمود آباد با توجه به خوش جا بودن واحد های مسکن مهر ، پای پولدار ها نیز به این واحد ها باز شده است. البته تا قبل از اینکه دولت یازدهم خرید و فروش این واحد ها را آزاد اعلام کند ، هنوز این واحد های مسکونی در اختیار افرادی که ذی صلاح بودند قرار می گرفت اما بعد از امکان خرید و فروش این واحد ها شاهد هجوم افراد پولدار تهرانی برای خرید واحد های مسکن مهر در شهر محمود آباد بودیم.

مسکن مهر

متاسفانه سهل انگاری دولت قبل و ادامه این سهل انگاری در دولت یازدهم باعث شده تا وضعیت مسکن مهر در شمال کشور چندان مساعد نباشد و پای پولداران تهرانی برای خرید املاک مسکن مهر به ان منطقه باز شود. این طرح که قرار بود خانه ای برای نیازمندان باشد حالا با بی تدبیری دولت قبل و دولت فعلی ، در اختیار بسیاری از ملاکان و افراد پولدار قرار می گیرد تا برای مسافرت های گاه و بیگاه خود به شمال کشور سرپناه امنی داشته باشند!!!!

این پروژه در محمود آباد در جایی خوش آب و هوا و در کنار دریا احداث شده و به همین علت با استقبال بسیار مناسبی مواجه شده است. همین موضوع نیز پای دلالان و همچنین پولدار ها را به این شهر برای خرید مسکن مهر محمد آباد  باز کرده است. قیمت برخی از آپارتمان های این پروژه در محمود آباد به ازای هر متر مربع 2 میلیون و پانصد هزارتومان نیز می رسد. قیمتی که نشان دهنده دست دلالان و بالا بردن غیر واقعی قیمت در این واحد ها می باشد.

اما در طرف دیگر این پروژه در ساری از استقبال بسیار کمی برخوردار است. مسکن مهر ساری که در 13 کیلومتری شهر ساری واقع شده است ، هنوز نیمه تمام بوده و بسیاری از امکانات اولیه برای زندگی را نیز ندارد . به همین علت است که به عنوان کم استقبال ترین مسکن مهر در شمال کشور شناخته می شود. اما به جز محمود آباد کخه بهترین مسکن مهر را در شمال کشور دارد ، شهر هایی مثل آمل ، سرخرود و بابلسر نیز وضعیت مسکن مهر خوب است و رونق نسبی دارد.

اما جالب است که بدانید قیمت مسکن مهر با ویلادر محمود آباد برابری می کند و در رقابت تنگاتنگی با هم به پیش می روند. این موضوع یک موضوع جالب و کم نظیر در پروژه مسکن مهر به حساب می آید که باید به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد. در واقع در حال حاضر مسکن مهر را در محمود آباد می توان با قیمتی بین 130 تا 250 میلیون تهیه کرد و این در حالی است که یک آپارتمان ساحلی 83 متری در محمود آباد 220 میلیون قیمت دارد و یک ویلا با زیربنای 165 متر 281 میلیون قیمت گذاری شده است.

آنچه که مشخص است قیمت های حال حاضر مسکن مهر در شمال کشور با وضعیت افراد مستضعف و نیازمند همخوانی نداشته و طبیعتا با این قیمت هیچ نیازمندی قادر به خرید مسکن در این پروژه در شمال کشور نخواهد بود و اکثر واحد ها به افراد غیر بومی پولدار خواهد رسید.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز