معرفی بلوار کوهک در منطقه 22

معرفی بلوار کوهک در منطقه 22

محله کوهک، در قسمت شرقی شهرک گلستان واقع در غرب تهران، قرار گرفته است. محله کوهک به دلیل نزدیکی و دسترسی آسان به پارک جنگلی چیتگر از نظر آب و هوایی جزو بهترین محله های شهرک گلستان به حساب می آید.

محله کوهک
 

امکانات:

این منطقه شامل امکانات رفاهی بسیاری است که از بین آن ها می توان به چشم انداز البرز جنوبی، بازار خرید محله ای کوهک، ایستگاه مدیریت بحران، شرکت دارویی آترا، تالارها و باغ ها و مجتمع های پذیرایی اشاره کرد.  

مزایا و دسترسی ها:

یکی از مزایا و خصوصیات این منطقه دسترسی به بزرگراه آزادگان و بزرگراه تهران کرج می باشد. دسترسی به مترو چیتگر و پایانه مسافربری اتوبوسی نیز، از نظر حمل و نقل شرایط مساعدی را بر ای ساکنین این منطقه به ارمقان می اورد.

پروژه های مسکونی:

این منطقه از نظر شرایط خرید ملک و سکونت، به جهت ساخت پروژه ها و برج های متعدد، بستری مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری است.

محله کوهک
شهرک یاس( زیتون) یکی ازشهرک های مسکونی بلوار کوهک است که مردم زیادی را در خود سکونت داده است. هم چنین این منطقه شامل برج هایی همچون:

  • برج کادوس با 25 طبقه و 108 واحد تجاری و اداری
  • برج آرتمیس با 25 طبقه و 75 واحد مسکونی
  •  برج نیلوفر با 18 طبقه اداری و تجاری که 15 طبقه آن مسکونی است
  •  برج ترنج با 21 طبقه.

هم چنین، در این منطقه، برج ها و پروزه هایی همچون فرزانگان- انرژی (آریا4)کوهک- دندانپزشکان وشمیم رحمت وجود دارند که هنوز به اتمام نرسیده اند و در مرحله پیش فروش می باشند که بستر بسیار مناسبی برای سرمایه گزاری های مسکونی هستند. شایان ذکر است که بیشترین سرمایه گزاری در این منطقه متوجهسازمان هوا فضا می باشد.

  تاسیس و وجود مجتمع تجاری طوبی، یکی از بارز ترین امکانات این منطقه است که می تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در منطقه 22 و اشتغال باشد.

 

 

مشاهده فایل های فروش و اجاره بلوار کوهک کلیک کنید

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (42 رای)