معرفی مجتمع مسکونی دنا

معرفی مجتمع مسکونی دنا

مجتمع دنا از مجتمع های قدیمی ساز منطقه 22 است که در محدوده خیابان هوانیروز شهرک گلستان قرار گرفته است.

مجتمع دنا که در کوچه های دنا شرقی و دنا غربی واقع شده است که شامل برج هایی با نام های برج های امیر کبیر و برج های نیلوفر می شود که بلوک های این مجتمع را تشکیل می دهند.

برج های دنا، بلوک هایی با نام(سعدی) و (حافظ)، برج های امیرکبیر، بلوک های (B) و (D) و برج های نیلوفر، بلوک های (A) و( C) این مجتمع مسکونی را تشکیل داده اند.

مجتمع مسکونی دنا منطقه 22در حدود 12 سال پیش توسط تعاونی تکنو صنایع، شرکت داروسازی که وابسته به بنیاد 15 خرداد می باشد، ساخته شده است و امروزه از مجتمع های پر امکانات و پرطرفدار منطقه 22 محسوب می شود.

این برج ها شامل 7 طبقه مثبت، 2 طبقه مثبت و  1 طبقه لابی بسیار شیک هستند.

امکانات رفاهی مجتمع مسکونی دنا

همانطور که بیان شد، این برج های مسکونی از برج های پرطرفدار منطقه 22 هستند که مزایای بسیاری در جهت رفاه و آسایش ساکنین خود دارا هستند که بی شک  آن ها را به گزینه های مناسبی برای سکونت تبدیل کرده است.

از امکانات این برج ها می توان به چهار لاین آسانسور، ورزشگاه، زمین بازی کودکان، آلاچیق، فضای سبز و  امکانات روشنایی اشاره کرد.

هم چنین همه برج ها دارای نگهبانی  24 ساعته و شوتینگ زباله هستند که آسایش هرچه بیشتر را برای ساکنین خود فراهم آورده است. همچنین، پلکان اضطراری نیز در تمامی طبقات برج ها وجود دارد.

همانطور که گفته شد این برج ها در منطقه هوانیروز شهرک گلستان واقع شده اند که از خیابان های اصلی منطقه 22 محسوب می شود و دسترسی های بسیاری از جمله دسترسی به بزرگراه آزادگان، میدان المپیک و مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر را فراهم کرده  است.

بدون شک، دسترسی محلی آسان به مسیر های تاکسی و ایستگاه های اتوبوس و هم  چنین واحد های تجاری متنوع و کامل از نکات مهمی است که برای  یک مجتمع مسکونی امتیاز بزرگی محسوب می شود.

لازم به ذکر است که این موقعیت مکانی ، دسترسی به تمامی امکانات تجاری را دارا است که می تواند ساکنین را از نظر احتیاجات روزمره، به ساده ترین و پرسرعت ترین حالت ممکن، تامین کند.

 

مشخصات واحد های مجتمع مسکونی شرکت تولید دارو

همانطور که گفته شد، این برج ها دارای 7 طبقه مثبت هستند، در هر کدام از طبقات 4 واحد مسکونی تعریف شده است که در قالب واحد هایی با متراژ های :

( 60متر/ 75 متر/ 76 متر/ 78 متر/ 83 متر/ 94 متر/ 97 متر/102 متر) به صورت دو و سه خواب ساخته شده اند.

نکته قابل توجه در مورد تمامی واحد ها نورگیری بسیار عالی آن ها و دارا بودن بالکن برای تمامی واحد ها است.

 

نقل و انتقال این واحد ها در دفتر تعاونی انجام میشود..

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به  روز، بر روی لینک مجتمع مسکونی دنا، کلیک نمایید.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)