معرفی مجتمع مسکونی باران منطقه 22

معرفی مجتمع مسکونی باران منطقه 22

مجتمع باران یکی از مجتمع های کم واحد مسکونی در منطقه 22 است که از معماری و نمای بسیار زیبایی برخوردار است.

مجتمع باران را می توان مجتمع ای  دانست که برای اشخاصی که علاقه مند به ساختمان های کم واحد هستند، ایده آل است.

ساختمان های این مجتمع در قالب 9 بلوک 6 طبقه که 5 طبقه آن مسکونی و 1 طبقه آن همکف است؛ ساخته شده اند و سازنده آن ها شرکت فناوری موجاست و حق امتیاز آن ها متعلق به تعاونی مسکن اساتید دانشگاه شریف است. متاسفانه، این ساختمان های زیبا، هنوز سند ندارند و نقل و انتقال واحد ها، در خود تعاونی انجام می شود.

 

متراژ این واحد ها، به طور تقریبی، از 100 متر تا 270 متر است و به صورت های 2 خواب و 3 خواب ساخته شده است. در هر طبقه 2 واحد وجود دارد ولی در طبقات آخر بعضی از ساختمان ها، در صورتی که متراژ ها بزرگ باشد، در هر طبقه، 1 واحد ساخته شده است.

در تمام بلوک ها سرمایش به صورت کولر آبی و گرمایش به صورت پکیج، تعبیه شده است. هم چنین، تمام بلوک ها، دارای 1 لاین آسانسور باربر و نفربر می باشند.

واحد های این مجتمع به صورت های شمالی و جنوبی ساخته شده اند و لازم به ذکر است که واحد های جنوبی این مجتمع مسکونی، دارای دید دریاچه نیز هستند.

تمام واحد ها، دارای پارکینگ و انباری نیز، هستند.

 

امکانات و مزایای خرید و سکونت در مجتمع مسکونی تعاونی اساتید دانشگا شریف:

یکی از نکات مثبتی  که این واحد ها دارا هستند، سهام تجاری است. بدین صورت که با خرید هر واحد، بخش و سهمی از زمینی در همان محدوده که در آینده ای نه چندان دور، مجتمعی تجاری – درمانی خواهد شد را نیز، دریافت خواهید کرد.

این مجتمع مسکونی، دارای معماری بسیار زیبایی است و دارای سقف هایی شیروانی و قهوه ای رنگ می باشد. محوطه سازی نیز، برای این مجتمع در نظر گرفته شده است که فضایی خصوصی و مفرح را به همراه آب نمایی زیبا و باغچه کاری های زیبا، برای ساکنین فراهم آورده است. علاوه بر این ها، نگهبانی 24 ساعته و آیفون تصویری برای تمام واحد ها نیز، از دیگر تدابیر رفاهی ای است که برای این مجتمع، انجام شده است.

این مجتمع مسکونی از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و نزدیکی به میدان ساحل، دسترسی به واحد های تجاری را، برای ساکنین آسان نموده است.

 

دسترسی های رفت و آمدی مجتمع مسکونی باران:

این مجتمع مسکونی، همانطور که گفته شد، دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است. دسترسی بسیار سریع و آسان به بزرگراه همت (خرازی) و بزرگراه حکیم، رفت و آمد به این مجتمع را آسان می کند. هم چنین دسترسی نزدیک و آسان به بلوار کاشان شهرک گلستان نیز، از دیگر دسترسی های رفت و آمدی برای این مجتمع مسکونی است.

 

نکته مهمی که باید در مورد دسترسی های این مجتمع مسکونی دانست، دسترسی سریع و راحت به مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر است؛ به طوری که نیازی به استفاده از خودرو نیست و می توان پیاده، تا آنجا رفت.

مشخصات فنی ساختمان های مسکونی باران:

اسکلت این ساختمان ها به صورت فلزی است و نمای آن ها، ترکیبی زیبا از سنگ + سیمان شسته + شیروانی است.

تمام واحد ها مجهز به سیستم اعلام حریق و درب های ضد سرقت هستند.

پنجره ها نیز، به صورت دوجداره، تعبیه شده اند.

 

جهت مشاهده قیمت های به روز و فایل های فروش، بر روی لینک ( مجتمع مسکونی باران) کلیک نمایید.

 

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (2 رای)