لغو انتخابات نظام مهندسی

لغو انتخابات نظام مهندسی

در حال حاضر انتخابات نظام مهندسی به حالت تعلیق درآمده است

انتخابات نظام مهندسی

 سیستم رای گیری الکترونیک انتخابات سازمان نظام مهندسی در تهران دچار قطعی شد و در نهایت کار حوزه ها  را مختل کرد.

تماس های مکرر تعداد کثیری واجدان شرایط شرکت در انتخابات با خبرگزاری صدا و سیما از قطع شدن سیستم در بسیاری از حوزه های اخذ رای از جمله دانشگاه علم و صنعت،حسینه ارشاد، دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشگاه علم و فرهنگ ، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی حکایت دارد و  روند اخذ رای بسیار کندی صورت می گیرد یا به طور کامل قطع شده است.

براساس شرایط برگزاری انتخابات هر فرد می تواند به 10 گزینه برای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی رای دهد اما در برخی حوزه های اخذ رای سیستم به گونه ای تعریف شده که بعد از انتخاب افراد از سوی رای دهندگان هنگام دریافت پرینت اسامی ،فقط اسامی 7 نفر در فهرست خروجی درج شده است و مسئولان برگزاری در پاسخ به اعتراض رای دهندگان می گویند شما همین رای را به داخل صندوق بیاندازید.

آقای نقافی یکی از مراجعه کنندگان به شعبه اخذ رای دانشگاه امیرکبیر همان شبعه ای که آقای اخوندی وزیر راه و شهرسازی برای انداختن رای خود مراجعه کرده بود ،می گوید: در این شعبه اخذ رای پس از اینکه وزیر رای خود را به صندوق انداخت وشعبه را ترک کرد سیستم ناگهان قطع شد.

سازمان نظام مهندسی عالی ترین نهاد حرفه ای مهندسی کشور است که تنها در استان تهران صد هزار عضو دارد.

بی نیاز مدیر کل روابط عمومی وزارت را و شهرسازی به دنبال پیگیری های خبرگزاری صداوسیما گفت : وظیفه نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی برعهده وزارت راه وشهر سازی است و برگزار کننده انتخابات تشکلهای نظام مهند سی است . وی افزود: با توجه به اختلال به وجود امده در سیستم اخذ رای در حوز ها هم اکنون جلسه ای با حضور وزیرراه و شهرسازی درحال برگزاری است تاتصمیم لازم در این زمینه گرفته شود.

 

املاک تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز