قیمت قطعی آپارتمان زیر 100 متر

قیمت قطعی آپارتمان زیر 100 متر

در مطلب زیر نرخ قطعی آپارتمان زیر 100 متر در تهران را مشاهده میکنید

 

توصیه ی مشاورین املاک مسکن در مناطق مختلف پایتخت به متقاضیان مصرفی ملک اینست که از فرصت باقی مانده ثبات قیمت‌ها در نیمه دوم سال استفاده کنند و خرید ملک را شروع کنند.

به گفته آنها، در اولین ماه فصل پاییز بخش عمده معاملات خرید و فروش مسکن مربوط به آپارتمان‌های با مساحت بین 60 تا 120 مترمربع بوده است. محمودی یکی از فعالان بازار مسکن در شرق تهران  می‌گوید: غالب متقاضیان مصرفی طی چند ماه اخیر، خرید آپارتمان‌هایی با قیمت زیر متوسط و کمتر از 70 مترمربع را ترجیح داده‌اند. به ویژه زوج‌های جوان که برای اولین بار تصمیم به خانه‌دار شدن دارند کوچک‌ترین متراژها را که با توان مالی آنها مطابقت دارد انتخاب می‌کنند.

او تاکید می‌کند: ثبات قیمت‌ها در بازار مسکن نه‌تنها برای ورود خانه اولی ها (خانه‌اولی‌ها کسانی هستند که تاکنون، مسکن‌مهر و وام خرید دریافت نکرده‌اند و آپارتمان نیز به نام خود یا همسر و فرزندانشان خریداری نکرده باشند) و خرید خانه توسط آنها مناسب است، بلکه افرادی که تصمیم دارند خانه خود را تبدیل به احسن کنند و به‌عنوان مثال متراژ خانه خود از 60 مترمربع به 80 مترمربع تبدیل کنند بسیار مناسب است. به گزارش دنیای اقتصاد ، در این باره حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران نیز به فروشندگانی که به انگیزه افزایش قیمت از فروش ملک خود صرف‌نظر کرده‌اند توصیه می‌کند ملک خود را به بازار عرضه کنند؛ چراکه امکان افزایش قیمت و شوک ناگهانی به بازار مسکن ضعیف است.

آپارتمان زیر 100 متر

املاک تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز