قیمت بزرگ ترین آپارتمان های جنوب تهران چقدر است؟

قیمت بزرگ ترین آپارتمان های جنوب تهران چقدر است؟

 

در مطلب زیر لیست جدیدترین قیمت بزرگ ترین آپارتمان های جنوب تهران را مشاهده میکنید

 فکر کردن درباره وجود واحدهای آپارتمانی خیلی بزرگ در جنوب تهران عقلانی نیست اما واحدهای بالای 100 متر نیز در جنوب تهران از واحدهای بزرگ به حساب می آیند.

بزرگترین و گران‌ترین واحد آپارتمانی واقع در جنوب تهران، مربوط به واحدی 200متری در محله منیریه است که با قیمت 1.4 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در شهر تهران خانه با متراژهای مختلف وجود دارد؛ از واحدهای زیر 30 متر گرفته تا واحدهایی که زیربنای آنها بیش از 500 متر است، اما نمی‌توان گفت که این واحدها در همه جا به یک اندازه هستند، زیرا واحدهای کوچک بیشتر در مناطق جنوبی تهران و واحدهای بزرگ در مناطق شمالی تهران ساخته‌ شده‌اند.

اما با کمی جست و جو می‌توان واحدهای بزرگ در مناطق جنوبی تهران را نیز یافت، البته وجود واحدهای آپارتمانی خیلی بزرگ در جنوب تهران عقلانی نیست اما واحدهای بالای 100 متر نیز در جنوب تهران از واحدهای بزرگ محسوب می‌شوند.

یکی از مشاوران املاک در محله منیریه گفت: بزرگ‌ترین واحد آپارتمانی در این محله 200 متر مربع است که قیمت هر متر مربع از آن هفت میلیون تومان است و این واحد با قیمت 1.4 میلیارد تومان گران‌ترین واحد در این محله و احتمالاً در تمامی محله‌های جنوبی تهران به شمار می‌رود.

آپارتمان های جنوب تهران

املاک تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز