شهرک چیتگر ( شهرک امام رضا ع) و معرفی آن

شهرک چیتگر ( شهرک امام رضا ع) و معرفی آن

شهرک چیتگر ( شهرک امام رضا ع) و معرفی آن


  •  قیمت آپارتمان در شهرک چیتگر

  • شهرک امام رضا چیتگر

  • قیمت آپارتمان در شهرک امام رضا چیتگر

  • نقشه شهرک چیتگر

  • شهرک امام رضا چیتگر پهنه b

  • نقشه پهنه b شهرک چیتگر

  • خرید آپارتمان در شهرک امام رضا چیتگر

  • شهرک چیتگر ارتش

 

 

 
املاک مسکن صدف 22     :    شهرک مسکونی  چیتگر( امام رضا ) در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس - منطقه  22  واقع شده است که توسط شرکت عمران هادی در دست احداث و تکمیل می باشد . این شهرک یکی از بروز و مدرنترین شهرک های منطقه ۲۲ و سطح کشور می باشد که توسط بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت است.

برج های این مجموعه دارای بالاترین استاندارد برج سازی و دارای مقاومت بالا در مقابل زلزله و دارای بالاترین استاندارد در رعایت مبحث ۱۹ ساختمان می باشند. به طوری که تمامی دیوارها دارای عایق حرارت و صدا و دیوارها کناف نسوز و پنجره ها دو جداره و یو پی وی سی بوده و نما نوعی سرامیک عایق می باشد.

شهرک امام رضا(ع) که با نام شهرک چیتگر بیشتر شناخته شده است ، یک شهرک مسکونی 2000 واحدی می باشد که یکی از مدرن ترین و زیبا ترین شهرک های در دست احداث در غرب تهران به شمار می آید.

توجه  :   نباید شهرک چیتگر را با خود چیتگر اشتباه گرفت، منطقه چیتگر نیز در نزدیکی این محل قرار گرفته است .


موقعیت مکانی و دسترسی شهرک امام رضا (ع)

شهرک مسکونی بزرگ چیتگر از شمال به بزرگراه خرازی و شهربازی هزار و یک شب، از غرب به بلوار پژوهش، از شرق به بلوار ایران خودرو و مجتمع ایران مال و از جنوب به بزرگراه حکیم و باغ گیاه شناسی محدود می شود.

یادآور می شود که محور تجاری چهارباغ دقیقا از مرکز و میانه شهرک مسکونی چیتگر عبور می کند.

دسترسی های اصلی این شهرک از طریق بزرگراه های شهید خرازی، حکیم و آزاد راه تهران-کرج می باشد. همچنین وجود دو ایستگاه مترو ایران خودرو و وردآورد رفت و آمد به این شهرک را تا حدودی تسهیل نموده است.

 

 

محله چیتگر، در قسمت غربی دریاچه خلیج فارس قرار گرفته است. محله چیتگر یکی از محله هایی است که با توجه به موقعیت مکانی که در آن قرار دارد، یکی از گزینه های خوب برای خرید و سرمایه گذاری می باشد.

محله چیتگر

مزیت های شهرک چیتگر:

این شهرک در یکی از بهترین مکان های منطقه 22 ساخته شده است که دسترسی آسان به بزرگراه ها را در مورد این شهرک، نکته ای است که نباید نادیده گرفت. هم چنین به دلیل قرار گیری در جوار مجتمع تفریحی بزرگ هزار و یک شهر، بازار بزرگ ایران (ایران مال) و در جوار باغ ملی گیاه شناسی ،  قطعا مکانی مناسب برای سکونت است.

محله چیتگر
 

بخش بندی شهرک چیتگر:

این شهرک در سه پهنای بوستان ، سروستان و نارنجستان ساخته شده است.

پهنه A بوستان:

این پهنه در قسمت جنوب شرقی شهرک قرار دارد که برنامه ریزی برای این منطقه، شامل 21 برج بوده است. تا کنون 20  برج آن در قالب برج های پامچال و ارکیده ساخته و تحویل داده شده است و یکی از برج ها در حال ساخت است و تا یک سال آینده تحویل داده خواهد شد. درطراحی این بخش، علاوه بر مجتمع های مسکونی، امکانات آموزشی، درمانی، خدماتی و مذهبی نیز وجود دارد. از دیگر خصوصیاتی که می توان برای این بخش به آن ها اشاره کرد، معماری و طراحی منحصر به فرد و مدرنیته آن  است که می توان آن را با شهرکی همچون شهرک اکباتان (البته بسیار مدرن تر) مورد قیاس قرار داد. در ساخت برج های این پهنه، از آخرین تکنولوژی روز دنیا و به روز ترین مدل های معماری جهانی، استفاده شده است. هم چنین، برای ر فاه حال ساکنین، در تمامی برج ها، امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد که شرایط ایدآلی را برای سکونت، به ارمغان می آورد. فضای سبز، یکی از مزیت هایی است که برای آسایش بیشتر و جذابیت نما در این شهرک به کار برده شده است و این محله را به یکی از کم نظیر ترین مجتمع های مسکونی، تبدیل کرده است.  

پهنه B سروستان:

امتیاز این پهنه، متعلق به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی است. این پهنه از شهرک، در قسمت شمالی پروژه قرار گرفته است و هنوز در مرحله اسکلت و پیش فروش می باشد.  این بخش به صورت سهامی است و در قالب قدرالسهم های 33 متری و 63 متری وجود دارد که قابل تجمیع و انتخاب واحد می باشد. تا کنون 6 برج در این پهنه در مرحله پیش فروش قرار گرفته است ولی در طراحی این پهنه، تعداد بلوک های بیشتری طراحی شده است که در آینده ساخته خواهد شد. شایان ذکر است که این پروژه همجوار با بزرگراه همت و حکیم است و از مزیت هایی که می توان در مورد این پهنه گفت، طراحی مجتمع تفریحی هزار و یک شهر در قسمت شمالی آن و طراحیمجتمع تجاری چهار باغ در قسمت جنوبی آن و بازار بزرگ ایران (ایران مال) در بخش شرقی آن است. از دیگر مزیت های این پهنه که آن را به یک گزینه خوب تبدیل می کند ، د سترسی آسان به بلوار پژوهش، بزرگراه حکیم و بزرگراه خرازی است. در مورد طراحی ساخت اسکلت ساختمان های این پهنه، پیچ و مهره بودن اسکت ها است و اینکه دیوار این برج ها تماماً ازکناف ساخته شده اند، به طوری که وزن سازه در دست احداث نسبت به مدل سنتی، به نصف کاهش پیداکرده است.

محله چیتگر
در ساخت اسکلت و طراحی معماری آن ، پنجره های قدی و بالکن های بزرگ که برای یک واحد مسکونی، موارد پر اهمیتی محسوب می شود، تعریف شده است. یکی از مزیت های سرمایه گذاری در این محله، پایین بودن قیمت آن نسبت به دیگر محل های منطقه است و این  خصوصیت مثبت که در پیش خرید واحد های این برج ها، طبقه واحد ها مشخص شده است و از بروز مشکلات آتی، جلوگیری می نماید.

پهنهC نارنجستان: 

امتیاز این پهنه متعلق به ارتش می باشد که در قالب 8 بلوک ساخته می شود. این پروژه دارای تمامی زیر ساخت های یک شهرک مدرن و نوساز است و  در زمره پروژه های بی نقص قرار می گیرد. ساخت این8 بلوک توسط تعاونی های مختلفی است که:

 2 بلوک توسط تعاونی پدافند هوایی:

این بلوک ها در قالب ساختمان های 30 و 40 طبقه ساخته شده اند. هم جواری با بلوار پژوهش از مزیت های این بلوک هاست و زمان تحویل واحد های واگذار شده، سال 1402 اعلام شده است.   4 بلوک توسط تعاونی مسکن اداره مهندسی نزاجا: چهار برج 40 طبقه که دو تا از این برج ها در مرحله اسکلت و پیش فروش هستند که زمان تحویل واحد ها نیز، سال 1400 اعلام شده است. 1 بلوک  (برج مرجان)توسط تعاونی نیروی دریایی: این برج ها که دو برج بهم چسبیده و به صورت دوقلو اند، مرتفع ترین برج های منطقه به حساب می آیند. این برج ها شامل نیروگاه انرژی جهت تامین گاز و برق ساکنین بوده و شایان ذکر است در ساخت این برج ها از متریال های درجه یک ایرانی استفاده شده است. این برج ها نز در مرحله پیش فروش اند  و زمان تحویل آن ها سال 1400 اعلام شده است. 1 بلوک توسط تعاونی نیروی هوایی: این برج ها در قالب دو برج 30 و 40 طبقه دوقلو هستند که در هر طبقه 16 واحد، تعریف شده است. واحد های جنوبی این برج ها دارای ویوی ابدی باغ ملی گیاه شناسی اند ولی هنوز در مرحله پیش فروش اند و زمان تحویل، سال 1400 اعلام شده است.    علاوه بر مواردی که قبلا ذکر شد، نزدیکی این شهرک به مجتمع تجاری- تفریحیایران مالکه به زودی افتتاح خواهد شد، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است که از آن نباید غافل بود. این بخش از شهرک نیز در مجاورتمجتمع تجاری چهارباغ ، مشرف  به باغ ملی گیاه شناسی و پارک جنگلی چیتگراست.            

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)