معرفی شهرک روغن نباتی شمال همت

معرفی شهرک روغن نباتی شمال همت

شهرک روغن نباتی یکی از شهرک هایی است که در شمال بزرگراه همت در منطقه 22 واقع شده است.

شهرک روغن نباتیاز شهرک های قدیمی ساز منطقه 22 است که توسط تعاونی مسکن کارکنان شرکت روغن نباتی  ساخته شده است و به دلیل موقعیت مکانی که دارد که در ارتفاع واقع شده است، از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. این شهرک در جوار شهرک هایی همچون شهرک باقری،امید دژبان و..... می باشد.

شهرک روغن نباتی

ساختمان های این شهرک به دو صورت ساخته شده اند، ساختمان های 6 طبقه آسانسور دار و ساختمان های 4 طبقه فاقد آسانسور. به طور کلی 420 واحد مسکونی در این شهرک وجود دارد که متراژ تمام واحد ها 75 متر است و به صورت دو خواب ساخته شده اند. تمامی واحد ها داری پارکینگ و انباری هستند.

شهرک پارس قو،  دارای 3 بلوک 6 طبقه است که  واحد ها به صورت نیم طبقه و در دو جهت شرقی و غربی می باشند. این بلوک ها که دارای 2 لاین آسانسور هستند، جمعا 50 واحد مسکونی را در خود جای داده اند.

شهرک روغن نباتی

هم چنین، 9 بلوک 4 طبقه نیز وجود دارد که به علت کم بودن تعداد طبقات، فاقد آسانسور می باشد و اگرچه طرز قرار گیری واحد ها مانند بلوک های 6 طبقه است، تنها 36 واحد را در خود جای داده اند. یک بلوک 5 طبقه نیز در این شهرک وجود دارد که متفاوت از بقیه بلوک ها است و در هر طبقه، 2 واحد تعریف شده است.

 

مزایا و خصوصیات شهرک روغن نباتی:

همانطور که گفته شد این شهرک در قسمت شمالی بزرگراه همت واقع شده است؛ همین موضوع باعث به وجود آمدن دسترسی های زیادی از جمله دسترسی های تفریحی و دسترسی های رفت و آمدی شده است. این شهرک دارای دسترسی چند دقیقه به مجموعه هایی تفریحی همچون آبشار تهران، لتمان کن و دریاچه چیتگر است.

از نظر رفت و آمدی نیز،  دسترسی به بزرگراه هایی همچون همت ( خرازی)، حکیم ( همدانی) و آزاد راه تهران – کرج، در جوار این شهرک قرار دارند.

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در مورد این شهرک، هم جواری با بازار میوه و تره بار است که امکانات تجاری مورد نیاز را در اختیار ساکنین این شهرک قرار می دهد.

در محوطه این شهرک، فضا سازی زیبا و زمین بازی کودکان و تدابیر روشنایی وجود دارد که می تواند شرایط مناسبی برای گذران اوقات فراغت ساکنین باشد. هم چنین در محوطه بین ساختمان ها، خیابان کشی نیز انجام شده است که به عنوان پارکینگ مهمان می تواند استفاده شود.

شهرک روغن نباتی

آب و هوای مناسبی که این شهرک دارد، از مزایای بسیار مهمی است که مردم را از نقاط آلوده شهر به این شهرک می کشاند.

بسیاری از ساختمان ها داری ویو های زیبای شهری و طبیعی هستند و در تمامی ساختمان ها سریداری 24 ساعته وجود دارد.

شهرک روغن نباتی

مشخصات فنی بلوک ها شهرک تعاونی روغن نباتی:

تمامی بلوک های این شهرک از اسکلت فلزی ساخته شده اند و نمای زیبایی دارند که از سنگ تشکیل شده است.

دو لاین آسانسور در ساختمان های 6 طبقه این شهرک وجود دارد. سرمایش و گرمایش در تمامی واحد ها به صورت کولر (سرمایش) و شوفاژ (گرمایش) تعبیه شده است.

نقل و انتقال واحد های این شهرک در خود تعاونی انجام می شود.

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک( شهرک مسکونی روغن نباتی) کلیک نمایید.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (5 رای)