شهرک های شمال بزرگراه همت در منطقه22

دسته بندی ها: درباره منطقه 22

شهرک های شمال بزرگراه همت در منطقه22

شمال بزرگراه همت دارای شهرک های مسکونی و محله های متعددی است که به دلیل موقعیت مکانی خود از د سترسی های خوبی برخوردار هستند.

شمال بزرگراه همت جایگاه قدیمی ترین محله ها و شهرک های منطقه 22 است که  با قدمت های 10 الی 15 سال، توسط تعاونی ها مختلف ساخته شده اند . البته نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از این شهرک ها توسط تعاونی های ارگان ارتشساخته شده است.

از محله های این محدوده میتوانیم به شهرک هایی همچون شهرک نمونه سپاه، امید دژبان و شهرک شهید باقری که از معروف ترین و پرامکانات ترین محله ها هستند اشاره کنیم که شهرک های مجاور نیز، برای تامین نیاز های رفاهی و تجاری خود به این شهرک ها، مراجعه می کنند. هم چنین، این محدوده شامل شهرک هایی هم چون:

  • شهرک دانشگاه علوم انتظامی

  • شهرک اسکان سبز

  • شهرک روغن نباتی

  • شهرک کوهستان

  • شهرک صدف

  • شهرک سیمان تهران

  • شهرک شهاب شهر

  • شهرک میلاد

می باشد که هر کدام از خصوصیات و مزایای بسیاری برخوردار هستند.

اکثر این شهرک ها دارای ساختمان هایی با تعداد طبقات کم ساخته شده اند ولی به دلیل ازدیاد بلوک ها، تعداد واحد های مسکونی بسیاری در این محدوده وجود دارد. البته در بعضی شهرک ها مانند شهرک شهاب شهر، برج ها و ساختمان های نوساز و شخصی ساز با تعداد طبقات و ظاهر متفاوت نیز وجود دارد که می توان گفت از برج های لوکس منطقه 22به حساب می آیند.

نمای ساختمان های شمال بزرگراه همت معمولا از سنگ تشکیل شده است وسازه بسیاری از آن ها از اسکلت فلزی می باشد.

همانطور که گفته شد این محله ها از موقعیت مکانی ای بر خوردار هسند که دسترسی های بسیار خوبی همچون دسترسی به بزرگراه همت (خرازی )، حکیم ( همدانی) و ازاد راه تهران – کرج را به همراه دارد. هم چنین این موقعیت مکانی، ویو زیبای شهری، ویو کوه های البرز و برای برخی از واحد ها، ویو زیبای دریاچه را برای ساکنین به ارمغان آورده است.

خرازی

هم چنین از نظر دسترسی به امکانات تفریحی، مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر، مجموعه تفریحی آبشار و مجموعه تفریحی لتمان کن نیز، در مجاورت و نزدیکی این محله ها قرار دارد که دسترسی چند دقیقه ای را، برای ساکنین فراهم می سازد.

 

 

اکثر ساختمان های این محدوده دارای سرایداری هستند و در تمامی ساختمان ها سیستم اعلام حریق وجود دارد. به علت کم بودن تعداد طبقات، در برخی از ساختمان ها، آسانسور تعبیه نشده است.

 

به طور کلی، در محله ها و شهرک های شمال بزرگراه همت، دو مسجد، یک مجموعه ورزشی، زمین ورزشی فوتبال، تره بار و 24 واحد تجاری وجود دارد و مهم ترین مزیتی که این محدوده دارد، آب و هوای خوب و بی نظیری است که به علت فاصله با محدوده ترافیکی، ایجاد شده است.

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک( شهرک های شمال بزرگراه همت ) کلیک نمایید.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)