پروژه شهرک شهید خرازی

پروژه شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی یکی از پروژه های در حال ساخت منطقه غرب تهران است که آینده روشنی پیش رو دارد. شهرک شهید خرازی در منطقه ورد آورد و در مجاورت محدوده شهرک آتی شهر قرار گرفته است و در حال حاضر در مرحله نازک کاری است و زمان تحویل آن، سال 1399 اعلام شده است.

شهرک شهید خرازی
  این شهرک شامل 44 برج 32 طبقه است که در هر طبقه، 8 واحد تعریف شده است. در این شهرک 8032 واحد مسکونی در حال ساخت هستند که سازنده و صاحب امتیاز آن ها 5 تعاونی وابسته به سپاه هستند.

  1. تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی
  2. تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص)
  3. تعاونی مسکن هوا فضا
  4. تعاونی مسکن نیروی زمینی
  5. تعاونی مسکن ستاد کل

نکته مهم : تعاونی آماد در نظر دارد نیمه دوم سال 98، امتیاز بندی بین اعضا را انجام دهد و در پایان سال، انتخاب واحد انجام میگردد. آپارتمان های پروژه شهرک خرازی، به صورت واریزی و امتیاز خرید و فروش می گردد و نسبت به دیگر تعاونی ها، از پیشرفت فیزیکی بیشتری برخوردار می باشد.  

انتخاب طبقه و واحد در پروژه شهید خرازی سپاه:

انتخاب طبقه و واحد، بستگی به امتیاز نهایی صاحب امتیاز و خوش حسابی در واریزی ها و پرداخت ها و یا پرداخت های زودتر از موعد دارد. هرچه امتیاز بالاتر باشد، واحد، در طبقه بالاتری ارائه خواهد شد. سند نهایی در 6 دانگ خواهد بود و مدارک فعلی برای انتقال اسناد مربوط به ثبت نام در تعاونی مسکن سپاه و همچنین فیش های واریزی بانکی و وام های اعمال  شده روی فیش حقوقی، می باشد. همچنین برای استعلام می توان از تعاونی مسکن سپاه در خصوص مالک امتیاز استعلام کرد.

شهرک شهید خرازی
با توجه به شرایط محیطی، موقعیت مکانی و تجهیزات، شهرک شهید خرازی یکی از گزینه های مناسب جهت خرید و سرمایه گذاری می باشد. این پروژه در حال اتمام است و تاریخ اعلام شده برای تحویل این واحد ها، سال 99 اعلام شده است و بی گمان، این پروژه نیز مانند پروژه های دیگر سپاه، با کمترین تاخیر تحویل خواهد شد.    

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (9 رای)