پیشنهاد هایی برای سرمایه گزاری مطمئن در سال 2019

دسته بندی ها: اموزشی

پیشنهاد هایی برای سرمایه گزاری مطمئن در سال 2019

4راه برای سرمایه گزاری در املاک و مستغلات واقعی در سال 2019

شما دوستدار سرمایه گذاری هستید، و در این لحظه مسئله این است که، تقریبا تمام پول شما در بازار سهام است. شما می دانید که مهم است که انتخاب متنوعی داشته باشید، اما مطمئن نیستید که سرمایه گذاری املاک برای شما گزینه درستی باشد. شما ممکن است فکر کنید که پول زیادی نیاز دارد یا کارهای زیادی باید انجام شود.

املاک و مستغلات

و در حالی که برخی از آن ها می تواند گزینه درستی باشد، گزینه های جدید در این سال وجود دارد که می تواند در زمینه املاک و مستغلات، سرمایه گذاری بالقوه ای برای شما باشد.

در حالی که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای همه امکان پذیر نیست، ولی می تواند بسیار سودآور باشد.

بسیاری از مردم میلیونها سرمایه گذاری در املاک و مستغلات انجام می دهند. اگر میخواهید افق های سرمایه گذاری خود را گسترش دهید، در اینجا 5 راه مختلف برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را به شما معرفی میکنیم.

1- سرمایه گذاری در معاملات بزرگتر املاک و مستغلات

یکی از گزینه های مورد تایید ما برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، همکاری با افراد دیگر برای سرمایه گذاری در معاملات بزرگتر است. این کار می تواند به صورت تجاری یا مسکونی باشد.

دو گزینه موردتایید در مورد سرمایه گذاری در یک قرارداد بزرگ املاک و مستغلات به صورت آنلاین وجود دارد:

1- حداقل حداقل : بسته به سطحی که شما انتخاب می کنید، می توانید در منطقه 22به اندازه 250 میلیون تومان سرمایه گذاری کنید و مالکیت یک ملک را در شرایطی که هنوز منطقه به آبادانی نرسیده و قیمت ملک کمتر است را، داشته باشید.

ابین کار علاوه بر اینکه مالکیت یک ملک را به شما می دهد، سودآوری های دیگری نیز دارد. مهم ترین این سود آوری ها، افزایش قیمت ساختمان پس از تکمیل ساخت آن است که سرمایه اولیه شما را چندین برابر خواهد کرد.

با توجه به افزایش روزانه تورم در کشور نیز، خرید یکملک در حال ساخت سودآوری روز به روز را برای شما خواهد داشت.

 

2- شما لازم نیست که یک سرمایه گذار معتبر باشید : در گذشته برای شرکت در این نوع سرمایه گذاری، شما مجبور بودید که یک سرمایه گذار معتبر باشید، اما امروزه ،این قانون مختص به نوع سرمایه گذاری خاصی شده است و این امکان را می دهد که تمام اشخاص، فرصت سرمایه گزاری داشته باشند.

به این ترتیب، اگر شما به دنبال سرمایه گذاری های متنوع خود هستید، اما پول زیادی برای انجام آن ندارید، این می تواند راهی سودآور، برای شروع باشد.

2- خرید یک ملک اجاره ای

خرید خانه ها و اجاره آنها راهی عالی، برای تولید جریان نقدی اضافی در ماه است. یکی از راه های مورد تایید ما برای انجام این کار آنلاین با تکنیک ( سهام سقف) است. شما می توانید به راحتی ملکی (که در حال حاضر مستاجرین و جریان نقدی دارند) را خریداری کنید.

دو نقص وجود دارد که مستقیما به بحث اجاره ملک می پردازند:

اول- به طور معمول نیاز به مقدار زیادی پول نقد در مقابل - از پرداخت پیش پرداخت برای تعمیر و نگهداری مورد نیاز است. شما اول واقعا باید ارزیابی کنید که آیا بازده سرمایه گذاری شما ارزشش را دارد یا نه.

دوم- عمده خسارت نزول املاک و مستغلات متوجه مستاجران خواهد بود. شما باید قبل از اینکه به مستاجران قبلی اجازه جابه جایی دهید، این مسائل را کاملا ارزیابی کرده باشید.

هم چنین، شما به عنوان مالک، ملزم به شنیدن داستان های مختلف هستید، بنابراین شما باید یاد بگیرید که با مستاجران خود ارتباط برقرار کنید. اگر شما از آن دسته اشخاص هستید که به راحتی مردم اهمیت میدهید، بهتر است که اجازه دهید یک سرویس مدیریت اموال، املاک اجاره ای شما را نظارت کند.

 

در هر صورت، کار مداوم مورد نیاز است. مشاورین املاک صدف می توانند این کار برای شما انجام دهند. این کار اگرچه شما را مجبور به پرداخت بخشی از میزان سود خود با این سرویس ها می کند ولی، دارای  سوددهی بسیار بالایی برای شما خواهد بود و این در حالی است که شما فعالیت مستقیم نخواهید داشت.

املاک صدف

 

اگر کارهای پیش رو برای یافتن این مشکلات پنهان انجام دهید، می توانید یک سرویس مدیریت املاک را خودتان انجام دهید و املاک اجاره ای می تواند یک نوع درآمد نیمه منفعل برای شما باشد.

 

3- اجاره یک قسمت از خانه مورد استفاده خود

اگربه خاطر کم شدن پول نقدتان، قصد فروش خانه خود را ندارید، شما می تونید در ابتدا با اجاره دادن بخشی از خانه خود، میزان درآمد حاصله را ارزیابی کنید. در ابتدا، شما می توانید یک اتاق خالی یا زیر زمین خانه خود را، اجاره دهید. اگر شما هنوز اولین خانه خود را نخریدید و این ایده را دوست دارید، می توانید یک خانه دو طبقه بخرید و در حالی که یکی از طبقات را اجاره می دهید، با مستاجر خود در یک خانه، زندگی کنید.

مزایای اجاره بخشی از خانه شما این است که شما می توانید از نزدیک مستاجر خود را زیر نظر داشته باشید؛ البته در این حالت، این احتمال وجود دارد که یک مستاجر سعی کند شما را برای پرداخت اجاره هنگامی که شما در همان خانوار هستید سست کند. اجاره بخشی از خانه شما همچنین به شما امکان می دهد تا احساس کنید که چیزی شبیه به یک صاحبخانه هستید بدون ایجاد یک سرمایه گذاری عظیم پولی.

4- استفاده از صندوق امانات درسرمایه گذاری املاک

اگر فکر می کنید املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری عالی است اما نمی خواهید کاملا به آن دست رسی مستقیم  داشته باشید، می توانید املاک و مستغلات خود را در بازار بورس سرمایه گزاری کنید.

استفاده از این صندوق ها درسرمایه گذاری املاک راهی عالی برای شما در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بدون فعالیت و درگیر بودن به طور مستقیم است. این امکان،یک صندوق است که برای سرمایه گذاری در ابزار وام مسکن، اوراق قرضه و سهام در طاقچه املاک و مستغلات تنظیم شده است.صندوق امانات دارای سه بخش است که یک بخش آن مربوط به سرمایه گزاری ها در املاک و مستغلات، بخش دیگر در مورد وام ها و بخش اخر ترکیبی از این دو است.

هر سه به طور معمول بازدهی بالا را ارائه می دهند - در واقع شما از منافع دیگران برای پرداخت وام های خود، استفاده می کنید.

اگر شما به دنبال زمان مناسب هستید، سرمایه گزاری در صندوق های سرمایه گزاری، راهی برای این کار است.

 

املاک و مستغلات

این روزها شما می توانید در مورد هر چیزی سرمایه گذاری کنید و باید آنچه را که برای شما مناسب است انجام دهید. اگر تصمیم گرفته اید که در سرمایه گزاری املاک و مستغلات دستی داشته باشیدی، خوب است که بدانید که بیش از یک راه برای این کار وجود دارد. با این وجود، قبل از شروع هر گونه سرمایه گذاری جدید، مهم است که قبل از شروع سعی و تلاش کافی را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین املاک صدف، در ارتباط باشید.

 

ترجمه شده از yon.ir/o4sPQتوسط نویسنده. با دخل و تصرف

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)