دولت دوازدهم به واسطه کمیته امداد با فقر مبارزه می کند

دولت دوازدهم به واسطه کمیته امداد با فقر مبارزه می کند

در دولت آینده مبارزه با فقر در حوضه مسکن ادامه خواهد داشت

محققین در حوزه ی مسکن در رابطه با فقر در مسکن بر این اصل معتقد هستند که:در دولت اینده مبارزه با فقر در حوزه مسکن به واسطه کمیته امداد ادامه خواهد داشت و فقر در مسکن را در این دولت مهار می کنند و راه کار های پیشنهادی و در پیش رو را اجرا می کنند.

البته بایستی فقر در ،اموزش ،فقر در ایمنی و.... را هم در نظر گرفت و از طرفی هم بایستی برای رهایی از فقر های ذکر شده در بالا اشتغال یابی صورت پذیرد تا زمانی که فرد در جامعه کار داشته باشد می تواند نیاز های مسکن و یا ایمنی و حتی اموزش را کنترل و یا حتی این نیاز ها را از بین ببرد.

املاک تهران

از این رو دولت  ، با قرار دادن خودروی نیسان در اختیار مدد جویان کمیته امداد به نوعی کار یابی می نماید تا هم بتوانند نیاز خود را برطرف کنند و هم فقر هایی که در جامعه پیش می اید کمتر شود  ، که البته بهتر است برای رهایی از فقر در جامعه به نهاد های مدنی اطمینان کنیم و این امور را بر عهده این نهاد قرار دهیم.

کمیته امداد

از این رو با این گونه اشتغال هایی که به وجود می اید  ، تاکنون چیزی در حدود پنج هزار نفر صاحب شغل گردیده اند و امید به ان است که ،  این میزان افزایش پیدا کند البته در حوزه ی اشتغال یابی در روستاها هم می توان به ،  توزیع محصولات روستائیان به جامعه اشاره داشت که این اشتغال روستایی ، یک اشتغال زنجیره ای با جامعه شهر نشینی را دارا می باشد.

زمانی که فقر در جامعه مهار شود و برای افراد جامعه درامد زایی ایجاد گرددد ، می توان گفت که در اینده یک سیاست رفاهی خوبی خواهیم داشت، تا جایی که فقر مطلق در جامعه ، تا دولت اینده از بین برودالبته از طرفی هم کمیته امداد با قرار دادن ، پنج هزار دستگاه وانت به مدد جویان برای رهایی از فقر کمک می کند.

از طرفی هم مهم ترین هدف کمیته امداد، توانمند سازی افراد نیازمند می باشد که در واقع کمیته امداد می گوید که، با قرار دادن پنج هزار دستگاه خودروی نیسان ،این عمل را شغل نمی دانیم بلکه ازیک مدل همکاری رونمایی کرده ایم و در واقع طرع خودروی نیسان برای روستائیان بسیار مفید و مسمر ثمر می باشد .

چرا که روستائیان می توانند محصولات خود را ، با همان ماشین وارد جامعه جامعه شهری کنند و محصولاتشان را مستقیم به فروش برسانند و سود و پول بیشتری نسبت به قبل از این روند به دست بیاورند تا اینکه بخواهند کرایه بار بدهند ،و از طرفی هم احتمال خطرهایی برای محصولاتشان هست که هیچ تضمینی برای خراب نشدن شان نیست اما اگرخودشان محصولات را به موقع و با احتیاط وارد کنند سود و پول بیشتری گیرشان می اید و، این وجود واسطه در این بین از میان می رود.

اگر مدد جویان کمیته امداد این خودروهای نیسان را نداشته باشند علاوه بر کرایه بار خطرات احتمالی راه که باید، فردی قابل اعتماد برای فروش بیابند اما زمانی که خود محصولاتشان را وارد می کنند خودشان هم برای فروش می توانند اقدامات لازم را به عمل اورند و در واقع طرح تولیدات زنجیره ای روستایی در این صورت نمایان می گردد.

در واقع در دولت اینده برای حوزه رفاه مهم ترن سیاست ، سیاست مبارزه با فقر می باشد که باید شغل های جدیدی را روی کار بیاورند و در واقع جامعه را به کارافرینی بیشتر تشویق کنند و وام های کم بهره ای را هم برای این کار افرینان در نظر بگیرند.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز