برج 39 طبقه خلبانان نیروی هوایی ارتش (B6)

برج 39 طبقه خلبانان نیروی هوایی ارتش (B6)

در مطالب پیشین با برج H2 نیروی هوایی ارتش در پهنه C شهرک چیتگر آشنا شدیم و همانطور که در آن مطلب نیز ذکر شد تعاونی نیروی هوایی ارتش یکی از منظم ترین و پیشروترین تعاونی مسکن های فعال در شهرک چیتگر و منطقه 22 است که به صورت همزمان و البته با کمی پیشرفت برج 39 طبقه B6 را نیز در پهنه A شهرک چیتگر در دست ساخت دارد که این برج مختص خلبانان نیروی هوایی بوده و تمامی واحدها 105 متری 2 خوابه به صورت تیپ و یک شکل ساخته می شوند. برج خلبانان هم اکنون در مرحله تیغه چینی بوده و سال 97 نیز موعد تحویل واحدهاست.

برج خلبانان یکی از بهترین گزینه های موجود جهت سرمایه گذاری و سکونت در منطقه 22 محسوب می شود و معمولا به خریدارانی که آورده اولیه ای حدود 200 میلیون دارند حتما پیشنهاد می شود. اقساط دوره ای هر 3 ماه 9.5 میلیون تومان که در مقایسه با دیگر پروژه های منطقه 22 و همچنین باتوجه به کیفیت واحدهای برج، بسیار منطقی بنظر میرسد.

قرارداد ساخت برج B6 براساس هر متر بنای غیرمفید، متری 1.200.000 تومان است که اگر هزینه ای که بابت امتیاز پرداخت می شود و تمامی اقساط قابل پرداخت پروژه تا انتها را محاسبه کنیم، هر متر بنای مفید متری 3 میلیون تومان خواهد بود که باتوجه به کیفیت ساخت و مهم تر از همه موقعیت مکانی پروژه، قیمت مناسبی برآورد می شود.

پروژه خلبانان نیروی هوایی ارتش یک مزیت ویژه دارد و آن پیشرفت مداوم و بدون وقفه اش از ابتدای کار تا به امروز بوده است. این پیشرفت نشانه از عملکرد مثبت کلیه عوامل اجرایی پروژه دارد و همینطور تدبیر مدیران تعاونی که توانسته اند دو پروژه را همزمان پیش ببرند و جالب اینجاست که هر دو پروژه هم موفق عمل کرده اند به طوریکه هم اکنون از حدود 60 پروژه ای که در منطقه 22 وجود دارند شاید 10 پروژه نباشند که توانسته اند از تمامی فیلترهای سختگیرانه ما و کارشناسان مان عبور کنند و این امکان را داشته باشند که به عنوان گزینه های مناسب جهت سرمایه گذاری به خریداران و سرمایه گذاران معرفی شوند. به این معنی که حدود 8 پروژه از 60 پروژه، آس های منطقه 22 هستند و تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش موفق شده طوری عمل کند که هر دو پروژه ای که در دست ساخت دارد در لیست 8 گانه ما قرار داشته باشند و این موفقیت کمی نیست.

حالا می رویم به سراغ آیتم هایی که دیگر برای خوانندگان همیشگی مقالات سایت صدف آشنا هستند. برج خلبانان از نظر کیفیت نمره قبولی خیلی خوبی می گیرد. چرا که باتوجه به خوب بودن برج H2 در پهنه C اما تعاونی مسکن نیروی هوایی برج B6 را به صورت سفارشی و ویژه برای خلبانان خود می سازد و امکانات و آپشن های خاصی را برای این برج تدارک دیده است.

از نظر امنیت نقل و انتقال و سندیت پروژه نیز همانطور که در مطالب قبلی آمد، شهرک چیتگر دارای چند سند مادر است که تمامی تعاونی ها برای برج های در دست ساخت خود درخواست سند تفکیکی و مجزا نموده اند که در حال طی مراحل اداری بوده و معمولا دو سه سال پس از تحویل واحدها سند تفکیکی تکبرگ برای تمامی واحدها نیز براساس اطلاعات مندرج در دفترچه مالکیت صادر خواهد شد. برج خلبانان نیز تمامی واحدهایش دفترچه مالکیت داشته که در دفتر تعاونی نیروی هوایی قابل استعلام بوده و نقل و انتقال واحدهای برج B6 نیز از طریق همین دفترچه ها انجام می شود. خلاصه اینکه تمامی مراحلی که قانون برای نقل و انتقال یک واحد پیشفروش تعاونی ساز تعریف کرده است برای واحدهای برج خلبانان قابل انجام است.

یکی از مزایای برج خلبانان که اخیرا به مزیت های این پروژه اضافه شده است امکان استعلام طبقه براساس واریزی اقساط می باشد. به این معنی که هر عضوی با مراجعه به تعاونی می تواند براساس خوشحسابی در پرداخت اقساط خود طبقه واحد خود را استعلام کرده و اگر طبقه اعلامی مورد پسندش نبود، نسبت به بالا بردن امتیاز خود در این 8 قسط باقیمانده اقدام کند. جدا از این سایت تعاونی نیز این امکان را دارد که هر عضوی با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به پروفایل شخصی اش هدایت شده و جایگاه اولویت خود را براساس واریزی هایش تا همان لحظه ببیند. این ویژگی بسیار کاربردی است و اعضا می توانند از این طریق اولویت خود را کنترل کنند تا به جایگاه و طبقه دلخواه شان برسند.

موقعیت مکانی برج خلبانان نیز یکی دیگر از مزایای غیرقابل انکارش می باشد. همین که برج خلبانان در پهنه A بلندترین و مرتفع ترین برج است به تنهایی یک مزیت قابل توجه است. از طرفی شمالی ترین برج نیز می باشد که واحدهای شمالی دید ابدی کوه و شهربازی را دارند. واحدهای جنوبی نیز از حدود طبقه 10 به بالا دید باغ ملی گیاهشناسی و پارک چیتگر را دارا می باشند.

قیمت تمام شده واحدهای برج خلبانان نیز به نظر نگارنده یکی دیگر از مزایای پروژه به حساب می آید. 3 میلیون تومان برای برجی مثل خلبانان با ویژگی هایی که ذکر شد قیمت خوبی است و مطمئنا جای رشد بسیار زیادی خواهد داشت. از آنجا که محلیت پهنه A نیز از بقیه پهنه های شهرک چیتگر آبادتر بوده و هم اکنون 4 برج آن تحویل شده و در آنها ساکن هستند و البته مابقی برج ها نیز تا آخر سال 96 تحویل می شوند، زیرساخت های خدماتی رفاهی ، خیلی زودتر درپهنه  A فراگیر می شود.

در مجموع برج B6 یا خلبانان یکی از بهترین گزینه ها جهت سرمایه گذاری و یا سکونت در منطقه ای خوش آب و هوا و همچنین با فاصله ای منطقی نسبت به دریاچه می باشد. البته همین در شهرک چیتگر واقع شدن نیز یکی از مزیت های اصلی پروژه هایی مانند خلبانان می باشد که به خود شهرک چیتگر طی مطلبی جداگانه در آینده نزدیک خواهیم پرداخت.

نگارنده ؛ بزرگمهر کیانی

سرمایه گذاری در منطقه 22

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)